Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook. Met een Pro val je tenminste nog een beetje opquote:Op woensdag 4 april 2007 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoa. Hij past gewoon in mn eastpack met de second skin
Primaaaaa.
Die typo van laatst, dat er ergens op een pagina "Quad core" stond, duide dus gewoon op twee dualcore procsquote:Quad-core or 8-core, all Xeon
USA only?quote:
*meld*quote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook.
Zeker in de trein.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Plus elke lutser heeft tegenwoordig een macbook. Met een Pro val je tenminste nog een beetje op![]()
Tot nu toe wel, maar ik hoop dat Nederland snel meegaat. Die ACD's zijn absurd duur en ik wil er eentjequote:
Ik heb dit ding? Is volgens mij DVi-VGA.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=94698B27&nplm=TL952
Eventueel nog met een mini-dvi > Dvi adapter als je die niet hebt
Het is dan ook een omzetstukjequote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb dit ding? Is volgens mij DVi-VGA.
Hij had alleen iets langer mogen zijn.
[afbeelding]
Mja maar dan nog 900 euro voor een 23"quote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar ik hoop dat Nederland snel meegaat. Die ACD's zijn absurd duur en ik wil er eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |