Waarom 200 cp's en niet gewoon 150?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
SHE wil dat zieke meisje gaan bellen, en haar voor 1 uur uitnodigen in dat hok, voor 200 CP's uit de gezamelijke pot.
Iedereen gaat accoord.
50 cpt om vooraf te bellen of ze een bezoek aan de villa aankan en of ze wil komenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom 200 cp's en niet gewoon 150?
Wel blijven opletten moppie.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie is Monica?
Ooohhh...quote:
Euthanasie in de gouden kooi? Damn, dat hebben we nog niet gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel blijven opletten moppie.
Een trouwe schrijfster , ze schrijft iedere dag aan Huub, en SHE.
In haar brief van vandaag vertelde ze dat ze terminaal is, en niet meer kan schrijven. SHE denkt aan euthanasie.
Dit zal niet de laatste reactie zijn vrees ikquote:Op woensdag 4 april 2007 15:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Euthanasie in de gouden kooi? Damn, dat hebben we nog niet gezien
Ze mogen toch iedereen bellen zolang het geen familie is, zonder dat het 50 punten kost? Ze hebben ook al die mensen voor het feest gewoon mogen bellen. En waarom zou het 150 punten kosten? Dat geldt toch alleen voor familie of vrienden? Ik zeg: uitnodigen dat meisje, zónder dat het punten kost.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
50 cpt om vooraf te bellen of ze een bezoek aan de villa aankan en of ze wil komen
150 cpt voor het uiteindelijke bezoek
Alsof hun daar iets over te zeggen hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel blijven opletten moppie.
Een trouwe schrijfster , ze schrijft iedere dag aan Huub, en SHE.
In haar brief van vandaag vertelde ze dat ze terminaal is, en niet meer kan schrijven. SHE denkt aan euthanasie.
Nou inderdaad zeg..................wat zijn drionetjesquote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef daWeasel het volgende:
Kunnen ze Brian ipv zijn diazepammetjes geen drionetjes geven ? Ruimt lekker op...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drionquote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg..................wat zijn drionetjes![]()
![]()
Dat ben ik helemaal met je eens, maar helaas kan ik de regels niet bepalen. De bewoners gaan er van uit dat het wel punten gaat kosten om haar uit te nodigen.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mogen toch iedereen bellen zolang het geen familie is, zonder dat het 50 punten kost? Ze hebben ook al die mensen voor het feest gewoon mogen bellen. En waarom zou het 150 punten kosten? Dat geldt toch alleen voor familie of vrienden? Ik zeg: uitnodigen dat meisje, zónder dat het punten kost.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drionquote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
Woordspeling op pil van Drion, een euthanasie 'pil'quote:Op woensdag 4 april 2007 15:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
Een stemming over de CP pot om een terminale patient uit te nodigen... Dat levert een TV momentje op. Als ze zomaar iemand bellen is dat niet interessant voor de TV...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen toch iedereen bellen zolang het geen familie is, zonder dat het 50 punten kost? Ze hebben ook al die mensen voor het feest gewoon mogen bellen. En waarom zou het 150 punten kosten? Dat geldt toch alleen voor familie of vrienden? Ik zeg: uitnodigen dat meisje, zónder dat het punten kost.
Er staat van boven naar beneden:quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand de betekenis van die tatouage bij Brain op zijn rug. Ik heb het vermoeden dat er "rat" staat.
"Brian's Poetry" heb ik me wijs laten maken!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand de betekenis van die tatouage bij Brain op zijn rug. Ik heb het vermoeden dat er "rat" staat.
Echt mooier wordt ze er niet opquote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
Natasia: 'van de zomer ben ik echt pikzwart'
ik vind dur nu al pikzwart
En waarom mag ze geen zwart dragen van Wilgo?
Anders zien we haar niet meerquote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Anders zien we haar niet meer
Volgens mij gebeurd er geen reet vanavondquote:Op woensdag 4 april 2007 15:39 schreef Napster het volgende:
Komt die nieuwe bewoner vanavond?
Of staat er iets anders op het programma?
Ze mag wel zwart dragen van Wilgo, maar niet van "De "achter"quote:Op woensdag 4 april 2007 15:35 schreef getl0st het volgende:
Natasia: 'van de zomer ben ik echt pikzwart'
ik vind dur nu al pikzwart
Oh? die is nieuw voor mijquote:Op woensdag 4 april 2007 15:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mag wel zwart dragen van Wilgo, maar niet van "De "achter"
Wil je het nog een keer horen?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oh? die is nieuw voor mij.. wel met dezelfde reden of weer een andere reden?
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wil je het nog een keer horen?![]()
Dat is niet goed voor haar glassesquote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef mootie het volgende:
Errrrrrrrr waarom dans Amanda niet mee? Nageltjes gaan voor?
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Prosac het volgende:
waarom staat Brian compleet motorisch gestoord iets geheel anders te doen dan Syl aangeeft?
Ik vind het er wel lollig uit zienquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef Prosac het volgende:
waarom staat Brian compleet motorisch gestoord iets geheel anders te doen dan Syl aangeeft?
Ze moeten regelmatig oefenen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef Prosac het volgende:
Kon de dansmevrouw niet of is dit gewoon een vrijwillige les?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |