excuse me?!!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nou van Brian.......Syl heeft overwogen om hoer te worden??????
En wat doe jij daar dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Ik zag Nicolaas net op het mediapark in Hilversum
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Werk je daar?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Misschien gaat Nicolaas een filmpje maken waarin hij aankondigd dat Nena in de kooi komtquote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Contract tekenenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
raar ? ziek............... maar dat is wat raar geschreven in deze contextquote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Best wel raar dat dat meisje dat mailt...
Nou..quote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien gaat Nicolaas een filmpje maken waarin hij aankondigd dat Nena in de kooi komt![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien gaat Nicolaas een filmpje maken waarin hij aankondigd dat Nena in de kooi komt![]()
Ze werd ziek omdat ze brieven naar SHE schreef wordt het dalijk in het fanhoekje van de paraclubquote:Op woensdag 4 april 2007 14:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
raar ? ziek............... maar dat is wat raar geschreven in deze context
Silvia verteld dat ze het pakje kwijt was en later opengescheurd binnen vond. Ze weet ook dat er veel ophef over is geweest. Het waren edelsteentjes en ze liggen nu in haar kast. Ze zegt er niet bij dat ze weet wie het was...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef mootie het volgende:
Aha doosje steentjes, gejat! Syl heeft ze wel!
Hij zat Huub gewoon te fokken met het feit dat hij Gaby en die andere 3 hoeren had uitgenodigd. Dat hij de kooi niet meer uitkon en dat hij uitgekotst zou worden. Ik had niet de indruk dat Nicolaas Huub kon waarderen in zijn spel.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou goed..Nicolaas kan ik ook wel mee leven al is het wel een beetje een domper.
Vorige keer kon hij wel een beetje lachen om Huub toen hij op visite kwam
Yep hij beweerde dat zo ongeveer het enige verschil zat in het feit dat Sylvia er geen geld voor kreegquote:
Die avatar van jou.. maakt me misselijk.. maar kan mun ogen er ook weer niet af houdenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze werd ziek omdat ze brieven naar SHE schreef wordt het dalijk in het fanhoekje van de paraclub
Dat is uit Prison Break. 1 van de ontsnapte gevangen breekt in bij een soort burgerking en smult van het ijs.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die avatar van jou.. maakt me misselijk.. maar kan mun ogen er ook weer niet af houden
Haha i know.. Ik wacht op de laatste afleveringquote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat is uit Prison Break. 1 van de ontsnapte gevangen breekt in bij een soort burgerking en smult van het ijs.
Eerst dacht ik dat het tandpasta was...haha
nopequote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Jaap weer niet gedouched?
Zijn haar is nog droog dus, .......quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Jaap weer niet gedouched?
Ja hoor. Hij vond Huub grappig en goed bezig. behalve die hoeren dat vond hij een beetje dom.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou goed..Nicolaas kan ik ook wel mee leven al is het wel een beetje een domper.
Vorige keer kon hij wel een beetje lachen om Huub toen hij op visite kwam
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond die avator vies..want ik wist niet wat het was..iets slijmerigs..bleeeh..ik zette hem meestal meteen op stop met escquote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat is uit Prison Break. 1 van de ontsnapte gevangen breekt in bij een soort burgerking en smult van het ijs.
Eerst dacht ik dat het tandpasta was...haha
Jaap neem ik aan? Ach ze nemen het niet zo nauw met K.... zoals Brian die meedeed aan die actie om je snor een maand te laten staan en hem na een paar dagen er 'per ongeluk' afscheerde..toevallig de avond dat hij naar de Zebra lounge ging..quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
En daar is ie weer..........leiers, omdat er gedeelten van een brief zwartgemaakt zijn.
Ik hoef toch niet te vertellen over wie ik het heb he?
Wat is het alternatief voor witte sokken ? Gisteren haalde hij vuile sokken uit de wasmand en spoot er deo op. Tot overmaat van ramp vertelde hij dat ook nog in detail aan Natasia. Haar reactie kun je zelf wel bedenken .......quote:Op woensdag 4 april 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn haar is nog droog dus, .......
En nu ben ik helemaal afgeknapt, hij draagt witte sokken.
Er had eenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is het alternatief voor witte sokken ? Gisteren haalde hij vuile sokken uit de wasmand en spoot er deo op. Tot overmaat van ramp vertelde hij dat ook nog in detail aan Natasia. Haar reactie kun je zelf wel bedenken .......
Dan hoor ik bij die ene procent, het maakt mij geen reet uit wat voor sokken een vent draagt.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er had eenachter gemoeten.
Je weet toch dat 99% van de vrouwen afknapt op een vent met witte sokken.![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaa.. WAT EEN MONGOOL!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef Ecila111 het volgende:
Brain speelt met zijn imaginary vriendjes.
Ja, Kermit de Kikkerquote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef Ecila111 het volgende:
Brain speelt met zijn imaginary vriendjes.
Nu weet ik het zeker, hij is echt totaal locoquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaa.. WAT EEN MONGOOL!
Hij wil sex tussen 2 handschoenen zien
Dat valt me nou tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:05 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan hoor ik bij die ene procent, het maakt mij geen reet uit wat voor sokken een vent draagt.![]()
Zou hij uit een inrichting ontsnapt zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, hij is echt totaal loco![]()
ik denk dat ze hem hebben laten gaan.. braindamage for lifequote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou hij uit een inrichting ontsnapt zijn?![]()
Soms krijg ik de indruk dat hij nog steeds in een inrichting zit .....quote:Op woensdag 4 april 2007 15:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zou hij uit een inrichting ontsnapt zijn?![]()
Misschien is het een ontsnapte TBS'er met een strafblad van hier tot Tokioquote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms krijg ik de indruk dat hij nog steeds in een inrichting zit .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |