Vertel, je maakt me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef Morthill het volgende:
Lang geleden, maar ik maakte vandaag weer een vreugdedansje nadat ik iets gehaald had in een gameHeerlijk is het als je uren hebt gevochten, keer op keer verliest, ondanks dat knokken en dan uiteindelijk een keer wint, ondanks dat het even lijkt alsof je gaat verliezen
Je hebt in Virtua Tennis 3 een tournament mode. Als je daar alle 5 de wedstrijden wint zonder een game af te staan dan kom je tegenover King of Duke te staan (heel vaak Duke). De moeilijkheidsgraad staat dan op very hard en ze zijn ieder zo'n 10x beter dan zelfs Federer. Winnen is dus een godsonmogelijke opgave. Vandaag wist ik eindelijk met Nadal in 3 games te winnen, waarbij ik bijna de beslissende verloor.quote:
Kheb geen tijd voor SC meerquote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi, en als je hier blijft leer je mij wel kennen![]()
Zozo, netjes hoor.. Heb dat soort momenten eigenlijk alleen maar met PES als ik achter sta tijdens een pot en toch nog de winnende goal er in trap (liefst op z'n duits, in de blessuretijd)quote:Op woensdag 4 april 2007 19:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt in Virtua Tennis 3 een tournament mode. Als je daar alle 5 de wedstrijden wint zonder een game af te staan dan kom je tegenover King of Duke te staan (heel vaak Duke). De moeilijkheidsgraad staat dan op very hard en ze zijn ieder zo'n 10x beter dan zelfs Federer. Winnen is dus een godsonmogelijke opgave. Vandaag wist ik eindelijk met Nadal in 3 games te winnen, waarbij ik bijna de beslissende verloor.
Ik zal binnekort eens kijken of ik tijd voor je heb met rainbow six op xbox live.quote:
Ja ik ook.. en na het werk ben ik vaak zo mol dat ik geen zin meer heb in een tactical shooterquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zal binnekort eens kijken of ik tijd voor je heb met rainbow six op xbox live.
Ben druk de laatste tijd man!
Probleem is, volgende tegenstander is King, en die zit niet meer op lvl0, maar al op lvl2, die is dus nog 5x lastigerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Zozo, netjes hoor.. Heb dat soort momenten eigenlijk alleen maar met PES als ik achter sta tijdens een pot en toch nog de winnende goal er in trap (liefst op z'n duits, in de blessuretijd)
Succes!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Probleem is, volgende tegenstander is King, en die zit niet meer op lvl0, maar al op lvl2, die is dus nog 5x lastiger
Doe mij maar een print screen van mn notes. Lang geleden dat ik die heb kunnen lezen...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy! Regels lezen hehGeen gehoi meer in deze slowchat of ik maak er een note van
![]()
Ja, ik ben nu mod, en je zult het weten ook![]()
Je laatste note was in juniquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij maar een print screen van mn notes. Lang geleden dat ik die heb kunnen lezen...
Die van mij passen niet eens allemaal op een printscreenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij maar een print screen van mn notes. Lang geleden dat ik die heb kunnen lezen...
Ik ben momenteel bezig met Command and conquer 3 op de PC, tof spelletjequote:Op woensdag 4 april 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook.. en na het werk ben ik vaak zo mol dat ik geen zin meer heb in een tactical shooter
Ach deze maand komt nog een leuk pokerspel uit met cam ondersteuning, vermaak ik me ook wel.
Het is mij niet eens geluktquote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Iedere gamer moet DIT een keertje gezien/gedaan hebben
Is wel een geinig spel, maar het geeft absoluut niet het C&C gevoel. Helaas.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met Command and conquer 3 op de PC, tof spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |