Een meet. Altijd leuk!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een meet met de GAM dames.De rest moet ik nog bedenken.
Het niveau van de Wii topics is ook lager sinds nintendo een nieuwe doelgroep aanspreektquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zelf merk ik wel dat ik snel uitgekeken ben op centrale game topics omdat een game voor mij gewoon niet meer interessant is. Wat betreft niveau van de posts kan games.fok.nl een rol gespeeld hebben. Inhoudelijk post ik daar wat meer over een game bij een nieuwsbericht, dan in een topic.
In de zomer ergens een BBQ of iets dergelijks houden, mits bier.quote:
Ja, een BBQ houden is nog best leuk om te doen ook! En dan met het vaste clubje GAM SC'ers afspreken. Als het ook pas in de zomer is kunnen we een beetje kijken wat nu het vaste clubje GAM SC'ers gaat worden. Ik ben er in ieder geval voor in.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
In de zomer ergens een BBQ of iets dergelijks houden, mits bier.
Juh. Ik weet dat users een forum maken, maar je kan het niet alleen. Maargoed, als ik heel eerlijk ben kijk ik de laatste tijd ook niet echt verder dan het Wii topic, dus misschien dat mijn mening niet de feiten reflecteert.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En toch ben je hier. Een sprankje hoop dat het beter zal gaan? Jij kan al een verschil maken toch? Help mee om GAM gewoon weer een leuk karakter te geven.
Meldt.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, een BBQ houden is nog best leuk om te doen ook! En dan met het vaste clubje GAM SC'ers afspreken. Als het ook pas in de zomer is kunnen we een beetje kijken wat nu het vaste clubje GAM SC'ers gaat worden. Ik ben er in ieder geval voor in.
Ik stel voor om echter niet te hard van stapel te lopen. Eerst maar eens kijken wat er nu van de GAM SC terecht gaat komen. Als het aan mij ligt, meer op niveau.quote:
Jij begon over een meet van ons tweeen. Alleen aangezien het over het vaste GoW clubje ging zouden het er al meer worden. Alleen waar trek je dan de grens, dus toen kwam ik op een GAM meet. Mensen die niet zo veel posten zullen daar ook wel niet echt veel zin in hebben denk ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een meet. Daar kwam Heintje ook al een beetje mee aanzetten.
Nu nog GD, Notorious_Roy en Chantyquote:Op woensdag 4 april 2007 18:42 schreef mordradead het volgende:
Ik kom als ik tijd/geld heb en Bernie er is.
Roy! Regels lezen hehquote:
Haai, leuke schoenen, neuken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Strolie, Bastard en Chocobo zijn denk ik de GAM SC echt allang ontgroeid. Ik wacht stiekem op Roy, die mis ik wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |