Vertel, je maakt me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef Morthill het volgende:
Lang geleden, maar ik maakte vandaag weer een vreugdedansje nadat ik iets gehaald had in een gameHeerlijk is het als je uren hebt gevochten, keer op keer verliest, ondanks dat knokken en dan uiteindelijk een keer wint, ondanks dat het even lijkt alsof je gaat verliezen
Je hebt in Virtua Tennis 3 een tournament mode. Als je daar alle 5 de wedstrijden wint zonder een game af te staan dan kom je tegenover King of Duke te staan (heel vaak Duke). De moeilijkheidsgraad staat dan op very hard en ze zijn ieder zo'n 10x beter dan zelfs Federer. Winnen is dus een godsonmogelijke opgave. Vandaag wist ik eindelijk met Nadal in 3 games te winnen, waarbij ik bijna de beslissende verloor.quote:
Kheb geen tijd voor SC meerquote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoi, en als je hier blijft leer je mij wel kennen![]()
Zozo, netjes hoor.. Heb dat soort momenten eigenlijk alleen maar met PES als ik achter sta tijdens een pot en toch nog de winnende goal er in trap (liefst op z'n duits, in de blessuretijd)quote:Op woensdag 4 april 2007 19:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt in Virtua Tennis 3 een tournament mode. Als je daar alle 5 de wedstrijden wint zonder een game af te staan dan kom je tegenover King of Duke te staan (heel vaak Duke). De moeilijkheidsgraad staat dan op very hard en ze zijn ieder zo'n 10x beter dan zelfs Federer. Winnen is dus een godsonmogelijke opgave. Vandaag wist ik eindelijk met Nadal in 3 games te winnen, waarbij ik bijna de beslissende verloor.
Ik zal binnekort eens kijken of ik tijd voor je heb met rainbow six op xbox live.quote:
Ja ik ook.. en na het werk ben ik vaak zo mol dat ik geen zin meer heb in een tactical shooterquote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zal binnekort eens kijken of ik tijd voor je heb met rainbow six op xbox live.
Ben druk de laatste tijd man!
Probleem is, volgende tegenstander is King, en die zit niet meer op lvl0, maar al op lvl2, die is dus nog 5x lastigerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Zozo, netjes hoor.. Heb dat soort momenten eigenlijk alleen maar met PES als ik achter sta tijdens een pot en toch nog de winnende goal er in trap (liefst op z'n duits, in de blessuretijd)
Succes!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Probleem is, volgende tegenstander is King, en die zit niet meer op lvl0, maar al op lvl2, die is dus nog 5x lastiger
Doe mij maar een print screen van mn notes. Lang geleden dat ik die heb kunnen lezen...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy! Regels lezen hehGeen gehoi meer in deze slowchat of ik maak er een note van
![]()
Ja, ik ben nu mod, en je zult het weten ook![]()
Je laatste note was in juniquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij maar een print screen van mn notes. Lang geleden dat ik die heb kunnen lezen...
Die van mij passen niet eens allemaal op een printscreenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij maar een print screen van mn notes. Lang geleden dat ik die heb kunnen lezen...
Ik ben momenteel bezig met Command and conquer 3 op de PC, tof spelletjequote:Op woensdag 4 april 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook.. en na het werk ben ik vaak zo mol dat ik geen zin meer heb in een tactical shooter
Ach deze maand komt nog een leuk pokerspel uit met cam ondersteuning, vermaak ik me ook wel.
Het is mij niet eens geluktquote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Iedere gamer moet DIT een keertje gezien/gedaan hebben
Is wel een geinig spel, maar het geeft absoluut niet het C&C gevoel. Helaas.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met Command and conquer 3 op de PC, tof spelletje
Het is anders voor mij een feest van herkenning met de ouderwetse units zoals de orca bombers, carry alles.. Obelisk of lightquote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is wel een geinig spel, maar het geeft absoluut niet het C&C gevoel. Helaas.
Qua unites misschien wel maar qua interface niet. Zoek daarvoor een maar post van mijn in het C&C TW topic $12quote:Op woensdag 4 april 2007 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is anders voor mij een feest van herkenning met de ouderwetse units zoals de orca bombers, carry alles.. Obelisk of light
En uiteraard Kane
ach ik ben allanf blij dat ze van de generals bouw autotjes af zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Qua unites misschien wel maar qua interface niet. Zoek daarvoor een maar post van mijn in het C&C TW topic $4
Nou ja het komt er op neer dat ik het niet nodig vind om de map draaibaar te hebben. Verder wil ik ook een grid hebben om gebouwen te plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik ben allanf blij dat ze van de generals bouw autotjes af zijn.
En ik ga niet in het C&C topic kijken voor ik em heb uitgespeeld, teveel spoilers daar.
En dat de interface verandert vind ik een goede zaak eigenlijk, je kan het simpelweg niet hetzelfde houden voor altijd.
Je hoeft de map niet te draaien natuurlijk en er wordt simpelweg verwacht door de massa dat je bij een 3d RTS de camera kan draaien, je krijgt natuurlijk dan wel een mooi overzicht bij grote veldslagen bij een grote berg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ja het komt er op neer dat ik het niet nodig vind om de map draaibaar te hebben. Verder wil ik ook een grid hebben om gebouwen te plaatsen.
Het upgraden van units is wel leuk maar ik had het denk ik toch liever niet gezien. Dat houd het een stuk simpeler en heb je meer tijd voor tactiek, want dat zit er niet echt veel meer in.
Als ik een level begin met mijn basis links onderin en ik ga daarna de map draaien dan ben ik mijn basis gewoon kwijt.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hoeft de map niet te draaien natuurlijk en er wordt simpelweg verwacht door de massa dat je bij een 3d RTS de camera kan draaien, je krijgt natuurlijk dan wel een mooi overzicht bij grote veldslagen bij een grote berg bijvoorbeeld.
En dat upgraden van units is minimaal, er zitten maar iets van 5 upgrades in ofzo totaal waarvan je er 3 waarschijnlijk niet gaat gebruiken.
En er zit net zoveel taktiek in als bij alle andere C&C games eigenlijk, ik zie je punt niet zo?
Ja hoor wel goed geslapen. Moest er alleen weer veel te vroeg uit, waar ik wel weer mijn redenen voor heb.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Allen goed geslapen en fijn gedroomd?
Ik ben gisteren iets te lang doorgegaan met Final Fantasy III en nu ben ik moe, terwijl ik nog een dag lang moet gaan studeren. Curse you FF!
Nee, sliep pas rond een uur of 2/half 3 en ik moest er om 7 uur alweer uitquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben gisteren iets te lang doorgegaan met Final Fantasy III en nu ben ik moe, terwijl ik nog een dag lang moet gaan studeren. Curse you FF!
Had verdomme de verwarming aan staan, zo bagger geslapen daardoorquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef Laniboekje het volgende:
Zoveel later dan mij lag je toch niet op bed. Of was het forum doorlopen zoveel werk?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben gisteren volgens mij ook iets te lang doorgegaan. Eerst babysitten, toen Gears of War en toen nog snel het forum doorgelopen.
Vanochtend opstaan ging dus ook met moeite.
Oh well, vanavond om 18:00 uur heb ik als het goed is weekend.
Tot 5 uur op mijn stage fokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen nog plannen voor vandaag? Ik pak zo toch weer even FF III op (ben verslaafd) en dan ga ik van 13.00u totdat mijn portfolio klaar is, heeeeeel veeeeel verslagen typen. Kan best zijn dat ik van 13.00u tot 22.00u bezig ben dan.
Portfolio voor wat trouwensquote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen nog plannen voor vandaag? Ik pak zo toch weer even FF III op (ben verslaafd) en dan ga ik van 13.00u totdat mijn portfolio klaar is, heeeeeel veeeeel verslagen typen. Kan best zijn dat ik van 13.00u tot 22.00u bezig ben dan.
Gewoon raam open en alles er uitgooien. Behalve je bed, xbox (met toebehoren) en je TV. En misschien je laptop niet. Meer heb je toch niet nodig.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik moet werken tot 18:00 uur. En daarna kan ik me gaan vervelen. Al is mijn kamer opruimen ook wel een optie. Doe ik ook een keer wat nuttigs.
Tentamens e.d. Ik heb een vak genaamd Psychopathologie gevolgd en daar moet je verslagen van maken. Ik mag vandaag dus nog een rapport schrijven over mensen met een psychotische problematiek en daarna mag ik er nog een thuistoets achter aan knallen en dan is het af.quote:
Jij loopt de hele dag in je nakie rondquote:Op donderdag 5 april 2007 10:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon raam open en alles er uitgooien. Behalve je bed, xbox (met toebehoren) en je TV. En misschien je laptop niet. Meer heb je toch niet nodig.
Ach ja! Ik kan het geld wel gebruiken.quote:vader van ijsmeis zegt:
zou je mij zaterdag een plezier kunnen doen (tegen betaling van 10 euro)?
Anne zegt:
Wat dan?
vader van ijsmeis zegt:
ik krijg net te horen dat albert heijn 280 extra kranten krijgt
vader van ijsmeis zegt:
en dat krijg ik gewoon niet klaar voor 8 uur zaterdag
Je mag je troep wel bij mij in de tuin gooien. Dat is toch al een vuilinsbelt.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag in je nakie rond?
En ik denk niet dat mijn vader zin heeft om de tuin te ontdoen van mijn troep. En dat ik dan alsnog de boel op moet gaan ruimen!
Als je dan van vrijdag je opblijf dag maakt kun je zaterdag na je "werk" gaan slapen en uitslapen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
Zaterdag, mijn uitslaapdag, om 5 uur opstaan![]()
:
[..]
Ach ja! Ik kan het geld wel gebruiken.
Nouja, ik heb niet echt troep op mijn kamer met uitzondering van wat pakjes drinken en zakken chips ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je mag je troep wel bij mij in de tuin gooien. Dat is toch al een vuilinsbelt.
Een berg aan planken en oude kastjes en nog meer zooi. (Stukken vloer)
Een 2 en een 3 persoons bankstel.
2 grote stoelen. (1tje hoort bij die banken)
Een koelkast.
En nee, ik loop meestal niet naakt rond, maar laat je niet tegenhouden omdat ik het niet doe....
Ik moet zaterdagavond ook nog babysittenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je dan van vrijdag je opblijf dag maakt kun je zaterdag na je "werk" gaan slapen en uitslapen.
De kunst is ook om het opgeruimt te houden. Als je dat lukt is het wel zoveel fijner.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik heb niet echt troep op mijn kamer met uitzondering van wat pakjes drinken en zakken chips ofzo.
Het meeste wat op de vloer ligt is mijn kleding, games, stiften en potloden en dat soort spul. Dingen die dus gewoon terug de kast in geplempt moeten worden.
Als je ouders er toch niet zijn kun je lekker hard de muziek aan zetten en je kamer op gaan ruimen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet zaterdagavond ook nog babysitten. Dus ik ga morgenavond gewoon op tijd naar bed.
Mijn ouders zijn zaterdag wel de hele dag weg, dus het is lekker rustig thuis. Dus ik maak van de zaterdag maar een lui-op-de-bank-hang-dag.
Gezien die post zul je toch wel niet zo hard aan het werk zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef Poit het volgende:
Hmm, kneiterhard aan de arbeit hier. Druk vandaag.. maar morgen lekker vrij t/m dinsdag. Kijken wat ik ga doen met die zeeen van tijd!
Ik ga vanmiddag beginnenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef ballieking het volgende:
ik ben ook net begonnen
Hoef jij geen 40 topics door te lezen? Of heb je dat tegen die tijd al gedaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag beginnenIk heb toch niks verder te doen, na de sonic wii miskoop heb ik helemaal niks meer te doen aan gamen
Naja, ik heb Zelda nog, maar ik heb nu ff geen zin in die rot-tempel
Scherp +1quote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoef jij geen 40 topics door te lezen? Of heb je dat tegen die tijd al gedaan?
Hoef jij geen stage te lopen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoef jij geen 40 topics door te lezen? Of heb je dat tegen die tijd al gedaan?
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoef jij geen stage te lopen?
en ik ben aan't lunchen, voordat je daar over begint.
Bijna wiikend!!
Direct kots ik het toetsenbord onder. Heb ik wel mooi een excuus waarom mijn portfolio niet af is. 'Ja, sorry meneer. Ik moest eerst al mijn toetsen kots-vrij maken!'quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef Tain het volgende:
Misselijkheid in combi met een trillend bureau lijkt me niet echt prettig eigenlijk, Lani
Dat klinkt wel als een hele slechte smoes.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Direct kots ik het toetsenbord onder. Heb ik wel mooi een excuus waarom mijn portfolio niet af is. 'Ja, sorry meneer. Ik moest eerst al mijn toetsen kots-vrij maken!'
![]()
Ach, op die school van mij geloven ze alles. Ik heb een keer gezegd dat ik niets had in kunnen leveren omdat mijn ratten de floppy (ja, floppy nog!) aangevreten hadden. De docenten wisten dat ik ratten had en dus geloofden ze me.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een hele slechte smoes.
Mijn buurjongen heeft een keer de smoes "De trein had een lekke band" gebruikt en zijn leraar had het geeneens meteen doorquote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach, op die school van mij geloven ze alles. Ik heb een keer gezegd dat ik niets had in kunnen leveren omdat mijn ratten de floppy (ja, floppy nog!) aangevreten hadden. De docenten wisten dat ik ratten had en dus geloofden ze me.
Leuke variant op: 'De hond heeft mijn huiswerk opgegeten.'
![]()
Ik heb bij mij thuis wel eens gehad dat mijn katten schoolwerk van mijn vriendin aan het verscheuren waren.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ach, op die school van mij geloven ze alles. Ik heb een keer gezegd dat ik niets had in kunnen leveren omdat mijn ratten de floppy (ja, floppy nog!) aangevreten hadden. De docenten wisten dat ik ratten had en dus geloofden ze me.
Leuke variant op: 'De hond heeft mijn huiswerk opgegeten.'
![]()
De NS is ook verandwoordelijk voor de meeste "smoezen." en een lekkeband staat volgens mij op 2.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heeft een keer de smoes "De trein had een lekke band" gebruikt en zijn leraar had het geeneens meteen door
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heeft een keer de smoes "De trein had een lekke band" gebruikt en zijn leraar had het geeneens meteen door
Wat hebben katten toch met dozen? Daar moeten ze echt altijd in zitten.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb bij mij thuis wel eens gehad dat mijn katten schoolwerk van mijn vriendin aan het verscheuren waren.
Rare beesten, had in mijn vorige huis in een kamer waar ik niet zovaak kwam een lege doos staan, daar hebben ze een aardige troep van gemaakt.
beetje een dubieuze uitspraak.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Wat hebben katten toch met dozen? Daar moeten ze echt altijd in zitten.
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
beetje een dubieuze uitspraak.
Maar idd, de ene gaat er in zitten en de andere eet de doos op. (Lees: in kleine stukjes scheuren)
Is jouw afleiden niet nuttig dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:41 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, gaan jullie mooi eens iets nuttigs doen! Jullie leiden me af!
![]()
![]()
Volgende keer een badmuts opzetten.....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kutzooi, ik heb een plomp oor van het douchenKutwater
![]()
Ik was gisteren ziekquote:Op donderdag 5 april 2007 14:47 schreef mordradead het volgende:
In bier zit ook water, dus water
Maar bon, ik heb m'n laatste wiskunde lesjes maar gemist want ik ben ziek.
De bedoeling is dat je alles met je tong doet, of vingers... je hoofd erin steken word over het algemeen niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kutzooi, ik heb een plomp oor van het douchenKutwater
![]()
Heb jij ook altijd last van die gerimpelde vingers achteraf?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles met je tong doet, of vingers... je hoofd erin steken word over het algemeen niet gewaardeerd.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles met je tong doet, of vingers... je hoofd erin steken word over het algemeen niet gewaardeerd.
Ik welquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd last van die gerimpelde vingers achteraf?
Heb je een beetje een lekkere vriendin?quote:
Okéquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een beetje een lekkere vriendin?
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OkéWacht
Ik dacht dat je over het douchen had
ik niet zo, maar dat komt denk ik omdat het al veel te lang geleden is dat ik rimpelvingers heb gehad.quote:
Wat is de opdracht van je project dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
WTF Wil ik eindelijk aan me project beginnen, sluit flash zichzelf afMe computer WIL gewoon niet dat ik bezig ga met school
Ik weet trouwens nog niet eens wat ik ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |