1x gedaan op de HAVOquote:Op donderdag 5 april 2007 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je speelde toch ook altijd op school met je gamecubeINC tof schermpje
Ja, ik gebruik ze alleen even om de achievement in te koppen (achievementhoer enzo). Het is misschien ook gewoon mijn straf van God.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:50 schreef Wessiej het volgende:
Je haatte toch mensen die met Duke/King spelen!
Ben ik weer.quote:
12.00 weer werken morgenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:05 schreef Poit het volgende:
Olah![]()
Heb me ook maar even aangemeld en wat in m'n collectie gegooid.. Alleen geen zin meer in, ik ga bier drinken. Morgen vrij!!!
Guitar Hero op de kop kunnen tikken?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
12.00 weer werken morgenDaarna hele weekend gamen
Gelukkig duurt het voor mij nog even.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Zomfg, wat een discussie over rimpels
De tering, ik ben 20!
Als je zo oud ben als ik dan zit je onder de rimpels!
De 20 ben ik allang voorbij. En toch geen rimpels. (zoals hier boven vermeld)quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
Zomfg, wat een discussie over rimpels
De tering, ik ben 20!
Als je zo oud ben als ik dan zit je onder de rimpels!
Die site is toch niet helemaal juist hoor. Ik heb Grandia II op de PS2 en die staat niet eens tussen die lijst. Alleen PC en Dreamcast.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:05 schreef Poit het volgende:
Heb me ook maar even aangemeld en wat in m'n collectie gegooid..
Ik ken het.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:43 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb vanavond eindelijk tijd.... maar heb geen zin om te gamen![]()
Plus dat je volgens mij niet eens kunt aangeven welke spellen je op het moment aan het spelen bent. Bagger hoor!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die site is toch niet helemaal juist hoor. Ik heb Grandia II op de PS2 en die staat niet eens tussen die lijst. Alleen PC en Dreamcast.
![]()
Dat is vrij normaal hoor bij de GAM SC'ers. Als we eenmaal op dreef zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:47 schreef Ge4ce het volgende:
Eerste deel zit er al weer (bijna) op. In 1 dag zowat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |