Zodra het commando gegeven wordt dat ze moeten vertrekken kost het geld, ze moeten bevoorraad worden, verloven moeten ingetrokken worden van de matrozen en eventuele reparaties moeten versnel uitgevoerd worden. Dit kost geld! VEEL geld en uiteindelijk is het allemaal over de balk gesmeten...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Die vliegdekschepen zijn daar ook echt in twee weekjes![]()
Dus? Er ligt al maanden grof geschut in de zeeën bij Iran. Dat heeft helemaal NIKS met die Engelse zeelui te maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef EricT het volgende:
[..]
Zodra het commando gegeven wordt dat ze moeten vertrekken kost het geld, ze moeten bevoorraad worden, verloven moeten ingetrokken worden van de matrozen en eventuele reparaties moeten versnel uitgevoerd worden. Dit kost geld! VEEL geld en uiteindelijk is het allemaal over de balk gesmeten...
En jij denkt dat 15 soldaatjes van een ander land daar invloed op hebben?quote:En daarnaast zijn er zoals je hebt kunnen lezen, al veel hotels geboekt in landen rondom Iran, waarschijnlijk voor inlichtingendiensten en hogere officieren, dit wordt ook allemaal betaald door de Amerikaanse staat. DIT KOST VEEL GELD
ik vind het echt de grap van de eeuw
foto? filmpje?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef KlootMajoor het volgende:
Best wel een wanvertoning,...hoe die Iraanse president die matrozen 1 voor 1 spreekt, waarop die millitairen dan weer dingen zeggen zoals: we are greatfull for your forgiveness , tegen die Ahmadinejad
Done en tvpquote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Doe iets aan de topictitel svp.
Op die manier lijkt het of alleen de vrouw wordt vrijgelaten.
Maffe beelden idd, allemaal netjes in pak één voor één naar de grapjes van Ahmadinejad luisteren.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef KlootMajoor het volgende:
Best wel een wanvertoning,...hoe die Iraanse president die matrozen 1 voor 1 spreekt, waarop die millitairen dan weer dingen zeggen zoals: we are greatfull for your forgiveness , tegen die Ahmadinejad
Ja die strike groups gingen er ook echt heen om een paar Britten te bevrijden.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef EricT het volgende:
[..]
Ook heeft dit grapje veel geld gekost voor Amerika...al die vliegdekschepen enzo![]()
Grap van de eeuw. Eigenlijk moeten de filipijnen en Cuba hetzelfde doen, tikkertje spelen met de vliegdekschepen![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef EricT het volgende:
[..]
Zodra het commando gegeven wordt dat ze moeten vertrekken kost het geld, ze moeten bevoorraad worden, verloven moeten ingetrokken worden van de matrozen en eventuele reparaties moeten versnel uitgevoerd worden. Dit kost geld! VEEL geld en uiteindelijk is het allemaal over de balk gesmeten...
En daarnaast zijn er zoals je hebt kunnen lezen, al veel hotels geboekt in landen rondom Iran, waarschijnlijk voor inlichtingendiensten en hogere officieren, dit wordt ook allemaal betaald door de Amerikaanse staat. DIT KOST VEEL GELD
Nee maar het gijzelen van die britten kon wel de aanleiding zijn tot een inval in Iran....quote:Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja die strike groups gingen er ook echt heen om een paar Britten te bevrijden.
Ik hoop niet dat je serieus bent.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef EricT het volgende:
[..]
Nee maar het gijzelen van die britten kon wel de aanleiding zijn tot een inval in Iran....
De aanleiding is weg dus elke oorlog tegen Iran is hiermee per definite illegaal![]()
Illegale oorlogen. Hmmm, weer wat opgestoken vandaag.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef EricT het volgende:
[..]
Nee maar het gijzelen van die britten kon wel de aanleiding zijn tot een inval in Iran....
De aanleiding is weg dus elke oorlog tegen Iran is hiermee per definite illegaal![]()
Misschien heb je mazzel en breekt er binnenkort wel een nucliaire oorlog uit in Nederland.quote:
We hebben eigelijk weer een grote oorlog nodig,maar jaquote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Masterix het volgende:
[..]
Misschien heb je mazzel en breekt er binnenkort wel een nucliaire oorlog uit in Nederland.
Zit je helemaal op de eerste rij: wat zal jij genieten.
Jij bent wel een erg sneu persoontje.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef EricT het volgende:
[..]
En daarnaast zijn er zoals je hebt kunnen lezen, al veel hotels geboekt in landen rondom Iran, waarschijnlijk voor inlichtingendiensten en hogere officieren, dit wordt ook allemaal betaald door de Amerikaanse staat. DIT KOST VEEL GELD
ach, er zijn er zat op fok die zitten te wachten tot er weer bommen vallen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Masterix het volgende:
[..]
Misschien heb je mazzel en breekt er binnenkort wel een nucliaire oorlog uit in Nederland.
Zit je helemaal op de eerste rij: wat zal jij genieten.
Omdat ik deze actie van Amerika mooi vind ben ik meteen sneuquote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent wel een erg sneu persoontje.
Oorlog, files en andere narigheid trekken nu eenmaal veel volk.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ach, er zijn er zat op fok die zitten te wachten tot er weer bommen vallen.
*pakt chips en bier* zijn veel gehoorde opmerkingen. Ik vind het een beetje triest. Wat is er vet cool als er wat verderop een groep mensen clusterbommen op zich krijgen. Er is echt een te grote groep die teveel zwaar geromantiseerde oorlogsfilms hebben gekeken.
Nee omdat je het schijnbaar leuk vind dat er kostbare resources verloren gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef EricT het volgende:
[..]
Omdat ik deze actie van Amerika mooi vind ben ik meteen sneu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |