abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48009655
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?

Die vliegdekschepen zijn daar ook echt in twee weekjes
Zodra het commando gegeven wordt dat ze moeten vertrekken kost het geld, ze moeten bevoorraad worden, verloven moeten ingetrokken worden van de matrozen en eventuele reparaties moeten versnel uitgevoerd worden. Dit kost geld! VEEL geld en uiteindelijk is het allemaal over de balk gesmeten...

En daarnaast zijn er zoals je hebt kunnen lezen, al veel hotels geboekt in landen rondom Iran, waarschijnlijk voor inlichtingendiensten en hogere officieren, dit wordt ook allemaal betaald door de Amerikaanse staat. DIT KOST VEEL GELD

ik vind het echt de grap van de eeuw
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_48009704
Doe iets aan de topictitel svp.

Op die manier lijkt het of alleen de vrouw wordt vrijgelaten.
  woensdag 4 april 2007 @ 16:52:58 #78
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48009807
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef EricT het volgende:

[..]

Zodra het commando gegeven wordt dat ze moeten vertrekken kost het geld, ze moeten bevoorraad worden, verloven moeten ingetrokken worden van de matrozen en eventuele reparaties moeten versnel uitgevoerd worden. Dit kost geld! VEEL geld en uiteindelijk is het allemaal over de balk gesmeten...
Dus? Er ligt al maanden grof geschut in de zeeën bij Iran. Dat heeft helemaal NIKS met die Engelse zeelui te maken.
quote:
En daarnaast zijn er zoals je hebt kunnen lezen, al veel hotels geboekt in landen rondom Iran, waarschijnlijk voor inlichtingendiensten en hogere officieren, dit wordt ook allemaal betaald door de Amerikaanse staat. DIT KOST VEEL GELD

En jij denkt dat 15 soldaatjes van een ander land daar invloed op hebben?
En als ze al invloed hebben, is dat nu alleen maar "positief" voor oorloggeil Amerika aangezien ze nu dus weg zijn uit Iran...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48010049
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef KlootMajoor het volgende:
Best wel een wanvertoning,...hoe die Iraanse president die matrozen 1 voor 1 spreekt, waarop die millitairen dan weer dingen zeggen zoals: we are greatfull for your forgiveness , tegen die Ahmadinejad
foto? filmpje?
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48010721
Stiekem hoopte ik op escalatie
  woensdag 4 april 2007 @ 17:36:53 #81
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48011456
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Doe iets aan de topictitel svp.

Op die manier lijkt het of alleen de vrouw wordt vrijgelaten.
Done en tvp
pi_48011460
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef KlootMajoor het volgende:
Best wel een wanvertoning,...hoe die Iraanse president die matrozen 1 voor 1 spreekt, waarop die millitairen dan weer dingen zeggen zoals: we are greatfull for your forgiveness , tegen die Ahmadinejad
Maffe beelden idd, allemaal netjes in pak één voor één naar de grapjes van Ahmadinejad luisteren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 4 april 2007 @ 17:44:39 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48011731
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef EricT het volgende:

[..]
Ook heeft dit grapje veel geld gekost voor Amerika...al die vliegdekschepen enzo

Grap van de eeuw. Eigenlijk moeten de filipijnen en Cuba hetzelfde doen, tikkertje spelen met de vliegdekschepen
Ja die strike groups gingen er ook echt heen om een paar Britten te bevrijden.

Ik hoop niet dat je serieus bent.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 4 april 2007 @ 17:46:20 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48011785
Oh blijkbaar wel:
quote:

[..]

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_48012164
Een genereus gebaar van Iran.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48014028
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:44 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja die strike groups gingen er ook echt heen om een paar Britten te bevrijden.

Ik hoop niet dat je serieus bent.
Nee maar het gijzelen van die britten kon wel de aanleiding zijn tot een inval in Iran....
De aanleiding is weg dus elke oorlog tegen Iran is hiermee per definite illegaal
  woensdag 4 april 2007 @ 18:48:37 #87
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48014075
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef EricT het volgende:

[..]

Nee maar het gijzelen van die britten kon wel de aanleiding zijn tot een inval in Iran....
De aanleiding is weg dus elke oorlog tegen Iran is hiermee per definite illegaal
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 4 april 2007 @ 19:09:51 #88
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48014919
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef EricT het volgende:

[..]

Illegale oorlogen. Hmmm, weer wat opgestoken vandaag.
pi_48015891
quote:
Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Stiekem hoopte ik op escalatie
Misschien heb je mazzel en breekt er binnenkort wel een nucliaire oorlog uit in Nederland.
Zit je helemaal op de eerste rij: wat zal jij genieten.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_48016318
Hahahaha,beste 1 April grap
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48016364
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Masterix het volgende:

[..]

Misschien heb je mazzel en breekt er binnenkort wel een nucliaire oorlog uit in Nederland.
We hebben eigelijk weer een grote oorlog nodig,maar ja
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 4 april 2007 @ 19:43:45 #92
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_48016419
Iedereen lacht de VS uit. Maar die hoeven maar 1 bootje te sturen en Iran ligt op zijn knietjes. Wat een slappe ezels.
  woensdag 4 april 2007 @ 19:54:54 #93
97745 Thorical
finding a way
pi_48016887
Ik ben blij dat ze zonder vuurwerk terug zijn gekomen.
pi_48017139
quote:

[..]

Jij bent wel een erg sneu persoontje.
  woensdag 4 april 2007 @ 20:28:11 #95
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48018342
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Masterix het volgende:

[..]

ach, er zijn er zat op fok die zitten te wachten tot er weer bommen vallen.

*pakt chips en bier* zijn veel gehoorde opmerkingen. Ik vind het een beetje triest. Wat is er vet cool als er wat verderop een groep mensen clusterbommen op zich krijgen. Er is echt een te grote groep die teveel zwaar geromantiseerde oorlogsfilms hebben gekeken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48019389
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jij bent wel een erg sneu persoontje.
Omdat ik deze actie van Amerika mooi vind ben ik meteen sneu
  woensdag 4 april 2007 @ 21:05:37 #97
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_48019935
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef koen_pijl het volgende:

Een cadeau voor pasen.
Van de Islamitische Republiek Iran. .
pi_48020081
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ach, er zijn er zat op fok die zitten te wachten tot er weer bommen vallen.

*pakt chips en bier* zijn veel gehoorde opmerkingen. Ik vind het een beetje triest. Wat is er vet cool als er wat verderop een groep mensen clusterbommen op zich krijgen. Er is echt een te grote groep die teveel zwaar geromantiseerde oorlogsfilms hebben gekeken.
Oorlog, files en andere narigheid trekken nu eenmaal veel volk.

In 1914 braken ook overal in Europa feesten uit omdat de oorlog begonnen was.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_48020192
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef EricT het volgende:

[..]

Omdat ik deze actie van Amerika mooi vind ben ik meteen sneu
Nee omdat je het schijnbaar leuk vind dat er kostbare resources verloren gaan.
pi_48022192
Britten, geen Engelsen.
Ich bin der Führer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')