quote:FM 65R
2316000000
The FM 65R combo pumps out 65 watts of pure Fender tone through a new 12” Fender Special Design driver.
Features include dual channels, on-board spring reverb and a "mid contour" switch that provides great distortion tones for rock, blues, metal and more. And with its black control panel, chrome hardware and black vinyl covering and grille cloth, the FM65R looks as tough as it sounds!
Ja maar ik mis nog wat geldquote:Op woensdag 4 april 2007 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had jij geen versteker NODIG![]()
Succes ermee trouwens
Ja en dan vind je het niks en kan ik weer tuergquote:Op woensdag 4 april 2007 01:59 schreef Sloggi het volgende:
What the fuck is MIDCONTOUR?
Ik bied 140 als je 'm komt brengen en als ik 'm dan nog even mag testen.
Nou kijk dat gaat de goeie kant al opquote:Op woensdag 4 april 2007 02:00 schreef Sloggi het volgende:
150 geboden.
Nu moet je daarheenquote:Op woensdag 4 april 2007 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou kijk dat gaat de goeie kant al op![]()
ehquote:Op woensdag 4 april 2007 09:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Ruilen tegen [TK] Korg Pandora px4d ?tevens kick
okeequote:Op maandag 9 april 2007 22:41 schreef Sloggi het volgende:
Zeikwijf.
Morgen kan ik 'm misschien testen, dus dan laat ik je wat weten.
Ach je schijnt de enige met interesse te zijn, en ik heb geen haast om em kwijt te raken dus alles komt wel goedquote:
Man, je hebt 'm ook op marktplaats staan. Er is al 140 euro gebodenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach je schijnt de enige met interesse te zijn, en ik heb geen haast om em kwijt te raken dus alles komt wel goed![]()
140 al ja ?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Man, je hebt 'm ook op marktplaats staan. Er is al 140 euro geboden.
Okeequote:Op woensdag 11 april 2007 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel interesse
Aangezien ik steeds meer optredens krijg, en ik geen zin heb 4x per week mijn deville 2 trappen omhoog te tillen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |