Nee, nee dat zie je verkeerd. Ze hebben hier de buitenlanders binnen gehaald in de jaren '60 en '70 enzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:37 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
en daarom haat je buitenlanders... denk je.. eigenlijk haat je je ouders
Hou je van Geertquote:Op woensdag 4 april 2007 01:38 schreef newsman het volgende:
Nee een ding, nu en nu en voor nooit meer, Moslims houden van schelden en aroggant gedrag, pik het niet meer, rot op of flikker op.
Ben zat van deze kwallen.
En ga er is wat aan doen, mijn moeder is geen hoer, zijn vader is een Homo.
Ja of een Nee ?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:41 schreef newsman het volgende:
Maakt geen reet uit, ik heb een mening, dit zieke gedrag ben ik zat.
Ik had al zo'n voorgevoel.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef newsman het volgende:
En ja ik stem op Geert.
Dit gesperk mag je houden, in hun moederland, kan je er meer werven.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
je kan wel zeggen dat die zgn moslims niet goed bezig zijn.. maar veel van hun zijn ouders kinderen geliefde familie leden kwijt geraakt en worden dor een moment van zwakte in een soort groepering getrokken als de taliban, omdat ze het gevoel van familie of verbondenheid hoe je het noemen wil missen. Ik zeg niet dat ik alles weet maar deze mensen plegen geen zelfmoord maar zijn wanhopig op zoek naar een uitweg. Dus als je nou nog eens zoiets zegt denk dan eens na over de echte reden achter deze daad van oproer. maar over dat alles opnieuw doen heb je wel gelijk zelfmoord is je kans om het hele leven opnieuw te doen
post 'ns een paar mailtjes...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:30 schreef newsman het volgende:
Ach, het is betekend in me mail Box, Alllah Allocthoon met geen houding, Tuurlijk ben ik een racist en er Banseeboy, tuurlijk stuur me een bericht, dat je me moeder een hoer vind.
Als jij die linkse shit wilt lezen, ga je gang.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:51 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Lees jij je posts wel eens na voor je op invoeren klikt?
Tis blabala families en spoor jij nog wel, of loop je helaas, de laatse kanten van de pvda achterna.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:01 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Linkse shit?
Ik kan me niet voorstellen dat je zelf niet inziet hoe vaag je posts zijn.
Lees nou eens even terug man. Snap je die posts zelf dan nog?
Jij vraagt aan mij of ik spoor?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:03 schreef newsman het volgende:
[..]
Tis blabala families en spoor jij nog wel, of loop je helaas, de laatse kanten van de pvda achterna.
Nee, dankje.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:05 schreef CodeCaster het volgende:
Ooit berekend, 92% procent van de gebruikers spoort niet, was op irc, doen ook nog wat ze willen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:06 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij of ik spoor?![]()
Maar waarom denk je dan dat het een Turk was, misschien is het wel een Marokkaan ????quote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooit berekend, 92% procent van de gebruikers spoort niet, was op irc, doen ook nog wat ze willen.
Sorry ik spoor, na een aantal glazen niet meer.
Als dat zo is bied ik mijn excuus aan, wil eerst dat zielige zeug wel is zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dan dat het een Turk was, misschien is het wel een Marokkaan ????
privelogs posten mag nietquote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef newsman het volgende:
Kreeg een bericht van bansheeboy, dat mijn moeder een hoer was. ROT OIP NAAR JE LAND, meer kan je niet zeggen, bekend hier, flikker huillie.
Maar waarom zeg je dan dat het waarschijnlijk een Turk was ????quote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Als dat zo is bied ik mijn excuus aan, wil eerst dat zielige zeug wel is zien.
Heb geen prive log gepost.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
privelogs posten mag niet
Ban ban ban
ooh ban anvraag mag ook niet
Denk dat je gelijk hebt, denk ook dat het Marok is, ja had veel Moslim vrienden, denk achteraf dat het Marok is. Bied hierbij me excuses aan de Turken.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan dat het waarschijnlijk een Turk was ????
Waarom je het denkt ????
je hebt al wat op zie ikquote:Op woensdag 4 april 2007 02:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooit berekend, 92% procent van de gebruikers spoort niet, was op irc, doen ook nog wat ze willen.
Sorry ik spoor, na een aantal glazen niet meer.
Bedankt voor je laatste zin, maar waarom denk je nu dan dat het een Mocro is ????quote:Op woensdag 4 april 2007 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt, denk ook dat het Marok is, ja had veel Moslim vrienden, denk achteraf dat het Marok is. Bied hierbij me excuses aan de Turken.
Schelden mate, zijn ze snel hier in deze wijk,quote:Op woensdag 4 april 2007 02:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt voor je laatste zin, maar waarom denk je nu dan dat het een Mocro is ????
Waaruit basseer je dat eigelijk ????
Het grappige is dat niemand ene reet aantrekt van 'jouw mening'quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef newsman het volgende:
Als wilders, goeie Turkse zaken mensen wegstuurd, heeft die een probleem met mij.
Maar dat doet meneer wilders juist niet, hij is juist tegen de slechte mensen die zich misdragen !quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef newsman het volgende:
Als wilders, goeie Turkse zaken mensen wegstuurd, heeft die een probleem met mij.
Misschien, ook niet eens aan jou, je komt toch om alleen maar te rellen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Het grappige is dat niemand ene reet aantrekt van 'jouw mening'
Nou beter een Turk dan een Mocro.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:26 schreef Document1 het volgende:
Echt dude, zuip niet ofzo, je praat als een Turk
En vooral de CDA.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef newsman het volgende:
Slaap lekker, fuck de pvda.
Dezelfde reden waarom jij een topic opent klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Misschien, ook niet eens aan jou, je komt toch om alleen maar te rellen.
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef newsman het volgende:
Dankuquote:
Zo! Nou! Die zal blij zijn met zo'n ambassadeur op Fok!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:45 schreef newsman het volgende:
En ja ik stem op Geert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |