is dat niet gewoon van telekids, dat is de eindtunequote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef SuperRogier het volgende:
De club ging dicht, en heel toepasselijk een fout apres ski nummer met "nog 1, 1 minuut voordat ik stop, voor ik kap voor ik nok" ofzoChapeau voor degene die de titel ervan weet
Kate Ryan - Desenchantee ?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:05 schreef DoimeN het volgende:
Ik zoek een heel bekend nummer van een vrouw
Franstalig.
Hij was gister nog bij '30 minuten frans' op tmf.
Het was haar eerste en enigste hit. Achantee ofzo![]()
Ze had zelf een amerikaans klinkende artistennaam
![]()
NICEquote:
Na 2 keer luisteren is hij niet leuk meer!!!quote:
BONEY M - Belfastquote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef dvdk het volgende:
ik zocht de uitvoerende artiest van 'Bellfast'
Want ik geef m'n mp3's graag de naamformat 'artiest - titel'
maar ik weet niet wie de artiest is van't liedje.
lyrics gaan ongeveer zo van wat ik ervan kan horen.
Belfast, belfast, belfast,
got to have a believin'
got to have a believin'
got to have a believin'
all
the people cause the people are leavin'
when the people believin
when the people belivievin
when the people belivievin all
the children cause the children are leavin'
Bellfast,
Bellfast,
when the country rings, the living bell your last...
bellfast bellfast, when the hate...
you can try, you can try, you can try to..
etc.
alvast bedankt en mvg.!
-dvdk
Mighty 44 - Mighty 44quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:39 schreef Molluck het volgende:
Ik heb een bandje gevonden (Bagga Bownz) dat electronische beats combineert met electrische gitaarherrie. Normaal ben ik niet van de echte harde gitaren maar dit vind ik heel vet, Eller van Buuren is trouwens de gitarist (het broertje van Armin ja)
Maar dat doet me heel erg denken aan een bandje dat een tijd terug één hit had, met een single die dezelfde naam had als de band zelf...alleen weet ik niet meer wat dat was...
In de clip zat een neger met rastakapsel die in een boksring stond te zingen/rappen. De muziek was synthesizers/beats/electrische gitaren...
One day fly, maar wel bekend, iemand een idee?
Blur - Song 2quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:38 schreef WheeleE het volgende:
Ik schaam me diep, ik zoek een heel bekende punkig/grunge/rocknummer. Iets van Nirvana/Nine Inch Nails-achtig. "Woohoo!, you got your head done", dat is de tekst die ik me kan herinneren.
Het ligt op het puntje van mn tong, maar ik kom er niet uit.
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |