Ach welnee. Hij wil haar gewoon en hij wil dat zij hem accepteerd zoals hij is. Dat hij dat nog effe probeert is zijn goed recht net als dat zij het kan blijven afwijzen. Uiteindelijk zal hij dat wel moeten accepteren en dat weet Huub ook wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is net een jochie waar zijn snoepje vanaf is gepakt.
Ik vond je bloemrijke postings toch van een ietwat beter niveau.quote:
Ik snap zusje wel een beetje. Dit was van een tenenkrommend niveau.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vond je bloemrijke postings toch van een ietwat beter niveau.
Sussie nu al weer moe?![]()
Volgens mij mag het meredeneel van de libelle lezers hier U zeggen tegen de afgetrainde reet van Lieke.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef kleinzusje het volgende:
De arme hockyslet is vandaag moederziel alleen
Haar opperbaas genaamd Palma vraagt haar streng doch rechtvaardig haar stofzuigsloerie gedrag te versnellen. Helaas is de lelijke cavia trut niet gewend onderdanig te zijn, daar zij al jaren corpslid is en een middenmidden positie bekleed op het groene veld, waar zij menig toeschouwer heeft doen glunderen van genot met haar wilde puchen van de bal. Haar dikke reet, ontstaan door het jolige bierdrink gedrag, maakt dat zij nu pas de fitnessruimte heeft betreden. Niet om die ass eens goed af te trainen ??? Nee, lieve kinderen...........om alle hoekjes van de zaal nog eens flink aan te pakken. Zij kan niet wachten tot haar momentje van fame en glorie zal aanbreken, waarin zij haar camerageile smoel kan opentrekken tegen haar man. Haar allesje. Die haar diep heeft gekwetst met andere biersnollen op een besloten feestje. Ach, wat is het toch balen dat schoonmaken zo veel meer brengt dan zij ooit had durven hopen.
Tering is ze aan de testosteron ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 09:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
Lieke is vooralsnog niet erg onder de indruk van Huub's pogingen...
[afbeelding]
Sorry Pietermansquote:Op woensdag 4 april 2007 09:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vond je bloemrijke postings toch van een ietwat beter niveau.
Sussie nu al weer moe?![]()
Palma vond hem zo ook goed matchen met de pooltafelquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef schatje het volgende:
Huub kan net zo goed een leuk biggetje bestellen.
En wat een afschuwelijk overhemd heeft ie aan.
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Mogge![]()
Zijn Huub en Lieke hun tekst kwijt?
ik hoop heeeel snelquote:Op woensdag 4 april 2007 09:36 schreef lady1 het volgende:
wanneer rot ze nu op die lieke
Allebei eigengereid en eigenwijs, wordt niksquote:Op woensdag 4 april 2007 09:35 schreef getl0st het volgende:
Volgens mij draait dit gesprek uit op niets
hebben ze vannacht nog wat geflikt?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik hoop heeeel snel
huub is helemaal niet leuk meer zo
hij smeekt nog net niet of t nog goed kan komen bah
zo kwetsbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |