Dit kan ik dus niet goed rekenen hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 10:11 schreef slaveloos het volgende:
deep shit nine ofzo?
sorry, ben geen fan, en gezegend met een talent voor slechte woordgrappenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dit kan ik dus niet goed rekenen hoor
quote:De republica emendanda (over verbetering van de Republiek) - 1601
Parallelon rerumpublicarum (vergelijking van republieken) - 1602
De iure praedae (over het buitrecht), inclusief Mare liberum (de vrije zee) - 1604
De antiquitate reipublicae Batavicae (over de oudheid van de Bataafse Republiek) - 1610
Ordinum pietas (de vroomheid van staten) - 1613
Defensio fidei catholicae de satisfaction (verdediging van het christelijk geloof) - 1617
De iure belli ac pacis (over het recht van oorlog en vrede) - 1625
De veritate religionis Christianae (over de waarheid van het christelijk geloof) - 1627
Inleydinge tot de Hollantsche rechtsgeleertheit - 1631
Via ad pacem ecclesiasticam (de weg naar kerkelijke vrede) - 1642
De imperio summarum potestatum circa sacra (over de macht van heersers in religieuze zaken) - 1647
De fato (over het lot) - 1648
Annales et historiae de rebus Belgicis (annalen en geschiedenis van de Nederlanden) - 1657
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:38 schreef SaskiaR het volgende:
hugo grotius
Its-Jojo-4you +1quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uitlaatslag?
Dat ook nog eens jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij verschilt dat per motorblok
ik dacht dat het gewoon J was, dat die verder nergens voor stond ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel voluit natuurlijk. Alleen de eerste letter is ook zoiets..
Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:24 schreef SaskiaR het volgende:
slaveloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |