quote:Op woensdag 4 april 2007 01:49 schreef tong80 het volgende:
Ne tuurtlijk niet wie weet dat in hemelsnaam:
Moet het wel zijn zoiets verzin je nietquote:
Omdat blauw heel dicht bij groen zit, dus het zou wel heel dom zijn om die kleuren als basiskleuren te gebruiken.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:49 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe wist je dat de combinatie rood/groen niet goed was, AryaMehr? Waarom had je je post ge-edit?
Er zijn ook 3 basiskleuren, maar dat wisten ze in de tijd van Goethe nog nietquote:Op woensdag 4 april 2007 01:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat er drie basiskleuren zijn.
Maar ik ga voor geel en blauw.
Licht blauw met een tint neigend naar paars maar toch niet te opzichtig donker en getint grijs met een blauwe gloed afwijkend omdat je het zelden ziet mar wel past in het moderne interieur met donkere meubels ?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:50 schreef ScottTracy het volgende:Het zijn gewoon 2 kleuren die we in het dagelijks leven ook zo noemen
Kerel... je weet dat je niet mag googlen hè?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:01 schreef tong80 het volgende:
Piet Romein Eddy Treytel Eddy PG Cor Veldhoen Wim Jansen Rinus Israel Guus Haak
Theo Laseroms Frans Hasil Henk Wery Theo van Duivenbode Wim van Hanegem Ove kindvall
Ruud Geels en Coen Moelijn.
Tong was 8 jaar geleden op TV bij de KRO. In een voetbalkwis. Tom van het Heck presenteerde het. Ik was de eerste die zonder fouten de finale in ging. Uit 50 deelnemers werd ik mtweede omdat de finale vragen multiple coichs waren.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kerel... je weet dat je niet mag googlen hè?
Okquote:Op woensdag 4 april 2007 02:06 schreef Sloggi het volgende:
Ik kom wel eens in de VBL-quiz. Ik weet dat je geen google nodig hebt.
Iersquote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
Het lijkt mij een engelse band, maar hoe ze heten weet ik niet.
die ken ik, maar zat die in een band? ja muts, da's de vraag!quote:
Trustenquote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef Sloggi het volgende:
Pfff. Zegt me allemaal niks.
Ik ga slapen, truste.
De meest belangrijke DJ ooitquote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
Het zegt mij ook niks hehe
Ken die John Peel alleen van pinkpop.
Pcies G.Mak(kelijk) SaskiaR +1quote:Op woensdag 4 april 2007 09:42 schreef SaskiaR het volgende:
geert mak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |