Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Maar kunnen we terecht op het Leidseplein als we kampioen worden of niet?
Je kan altijd het Leidse op héquote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
In theorie wel.
Dat kan altijdquote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Maar kunnen we terecht op het Leidseplein als we kampioen worden of niet?
Die kans is kleiner dan de kans dat AZ nog kampioen wordt.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk dat ze nog wel omgaan voor die evt. georganiseerde huldiging.
Nietus.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan de kans dat AZ nog kampioen wordt.
Eigenlijk wilde ik er weer tegenin gaan, maar straks komt PyThje (die het toch al zo zwaar heeft, de laatste weken) mij weer vertellen dat ik altijd wil horen dat ik gelijk heb. Dus je hebt gelijk, PizzaSalami.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek, volgens mij heb ik dat uitshirt al langs zien komen hier op FOK!..?quote:Kleuren en patroon uit- en thuisshirt seizoen 2007-2008 bekend
Zoals eigenlijk traditioneel geworden is de afgelopen jaren hebben wij ook ditmaal weer de primeur wat betreft de nieuwe shirts voor komend seizoen. Het patroon, de zogenaamde slang, van het nieuwe uitshirt ziet eruit zoals in het voorbeeld met daarbij de opmerking dat de kleur in het voorbeeld niet helemaal klopt. Die zal meer richting Azurri-blauw zijn, zo is ons verteld. De officiële presentatie van Ajax hiervan zal binnen nu en enkele weken plaats vinden. Naar verwachting zal Ajax de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen; uit tegen Willem II, het nieuwe uit-tenue voor het eerst dragen.
Naast het uittenue zal er ook een nieuw thuistenue komen. Qua layout valt er (gelukkig) niet veel te sleutelen aan zo'n thuisshirt, dus zit de nuance in de details: Onze tipgever weet te melden dat het kraagje weer terugkeert op dit shirt. Daarnaast zullen de drie Amsterdamse kruizen in een schaduw-effect in de rode balk staan. Dit nieuwe thuisshirt moet vanaf juli in de winkels liggen.
Wel dus, Cohen heeft het Leischeplein al gereserveerd voor de 29stequote:Op woensdag 4 april 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee.
Tenminste, niet bij een georganiseerde huldiging. Je kan natuurlijk altijd even de stad ingaan.
Teringlelijk ding.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gek, volgens mij heb ik dat uitshirt al langs zien komen hier op FOK!..?
Idd heb dit al vaak zien langskomenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die "template" van adidas is al een aantal maanden bekend, de kleuren waren volgens mij toen een gok.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hahahahahaha denk jij echt nog dat we bij Willem II kampioen gaan worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef BigFire het volgende:
we worden dus kampioen in het nieuwe uitshirt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Wedden?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Panick het volgende:
[..]
Wel dus, Cohen heeft het Leischeplein al gereserveerd voor de 29ste.
Je bent wel enthousiast.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef dndiek het volgende:
Offtopic maar weer eens verwijderd!
Hoorde iets over dat er een bedrijf voor elke club een systeem gaat regelen, en je de ticketbox fee dus niet meer hoefde te betalen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Vanaf komend seizoen geen tickutbox meer, is het al bekend hoe ze het dan gaan doen qua kaartverkoop?
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Messenga het volgende:
Wie zal Ajax in de aanvallende linie halen? zijn we Koeman weer te snel af en halen we Lazovic?
HtC beweerd van wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef RayMania het volgende:
Hebben we überhaupt een centrale spits nodig dan? Babel kan ook centraal.
VD Meyde wordt ook genoemd bij Twente en ze hebben die held van hun in de A1 rondlopen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:15 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax wil Martina een jaartje verhuren, lijkt me geen slechte zaak. Misschien wat voor twente of groningen ofzo.
quote:Naast het uittenue zal er ook een nieuw thuistenue komen. Qua layout valt er (gelukkig) niet veel te sleutelen aan zo'n thuisshirt, dus zit de nuance in de details: Onze tipgever weet te melden dat het kraagje weer terugkeert op dit shirt. Daarnaast zullen de drie Amsterdamse kruizen in een schaduw-effect in de rode balk staan. Dit nieuwe thuisshirt moet vanaf juli in de winkels liggen.
Welke held van hun? En Twente moet even realistisch zijn en inzien dat Van der Meyde echt niet naar Twente gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
VD Meyde wordt ook genoemd bij Twente en ze hebben die held van hun in de A1 rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |