Dat heeft met aanpassen te maken, grapjas. En Amsterdam moet ook niet in het Zuiden met zijn grote bakkes domme grappen lopen maken. Aanpassen! En Amsterdam wil ik trouwens geen Nederland meer noemen. Almere, dat is waar de Amsterdammers wonenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze happen iig wel heerlijk.
Ik smul van dit soort topics.
Feit is gewoon dat er toch altijd een soort minderwaardigheidscomplex heerst beneden de rivieren, die dus omslaat in haat. En dat uit zich weer in dingen als arrogant bleren etc.
Wij in de randstad geven niet zoveel om de rest van Nederland, en das niet zozeer negatief of arrogant, het boeit gewoon niet zo. Alles wat daar is hebben wij ook en veel meer. We houden ons niet zo met jullie bezig eigenlijk. Maar ik heb echt geen echte hekel aan jullie hoor.
En dat gezellige is ook zo overtrokken. Kom als brabo in mijn stamkroeg en je wordt gewoon geholpen en je kan gewoon een praatje maken, ook met zachte g. Kom als plat Amsterdams pratende in een brabandtse kroeg en je hebt gewoon ruzie. En ja, das uit eigen ervaring....
Wat nou aanpassen manquote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat heeft met aanpassen te maken, grapjas. En Amsterdam moet ook niet in het Zuiden met zijn grote bakkes domme grappen lopen maken. Aanpassen! En Amsterdam wil ik trouwens geen Nederland meer noemen. Almere, dat is waar de Amsterdammers wonen![]()
Jongen rot op naar Belgie, wat doe je hier eigenlijk? Je praat heletijd over Belgie dit Belgie datquote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het klinkt minder agressiever in ieder geval. Ik hoorde vanochtend op Radio1 een Kerkraadse verpleegster. Ik had dus niet het idee dat ze dommer over kwam door haar accent (dat zwaar leunt op Duitse klanken). Ik denk dat volkse mensen over het algemeen minder intelligent over komen omdat ze geen zogenaamd abn spreken. Of dat nou in Amsterdam is of in Brabant.
Nee het niet zo serieus man...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen man.
Als ik in Brabandt een kroeg binnenloop moet ik toch gewoon een biertje kunnen bestellen? Wie heeft het over domme grappen maken? Bij "ons" kan het gewoon hoor, zonder scheve blikken en opmerkingen.
En dus "jullie" mogen Amsterdam geen Nederland noemen, maar als "wij" het doen is het arrogant.. jaja.
Die hebben volgens mij ook niet veel problemen met de term Holland als het in het buitenland om Nederland gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Zijn je ouders trots op je dat je je afkomst verloochent?
Nee, ik vind het hier veels te leuk met al die zuurpruimen die koste wat het koste die vinexwijken en verpauperde Hollandse steden willen verdedigenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jongen rot op naar Belgie, wat doe je hier eigenlijk? Je praat heletijd over Belgie dit Belgie dat
Hoe lang ga je trouwens nog off-topic postenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen man.
Als ik in Brabandt een kroeg binnenloop moet ik toch gewoon een biertje kunnen bestellen? Wie heeft het over domme grappen maken? Bij "ons" kan het gewoon hoor, zonder scheve blikken en opmerkingen.
En dus "jullie" mogen Amsterdam geen Nederland noemen, maar als "wij" het doen is het arrogant.. jaja.
Ja of niet echt dom!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat nou aanpassen man.
Amsterdam, Rotterdamquote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, ik vind het hier veels te leuk met al die zuurpruimen die koste wat het koste die vinexwijken en verpauperde Hollandse steden willen verdedigen![]()
Ach, Belgie, limburg, brabandt. Allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe lang ga je trouwens nog off-topic posten
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:44 schreef Chiwakka het volgende:
Wij hebben helemaal geen minderwaardigheidscomplex, het feit dat jullie zo denken duid erop dat jullie gewoon chauvinistisch zijn.
ps; Belgische humor:
voorbeeld 1
voorbeeld 2
en nog een plezant fotoke van hollandse humor/folklore:
[afbeelding]
Whahah of nietquote:Op woensdag 4 april 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Belgie, limburg, brabandt. Allemaal hetzelfde.
Nee, Duitsland... rheinlandquote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja of niet echt dom!. Ff serieus Limburg moet naar Belgie
Neehoor dan gaan jullie ook gewoon naar de Walen toe hoor. Bestuur vanuit Luik voor die Limbo's.quote:
En wees er trots op met al die filesquote:Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Er is ook een reden dat alle infrastructuur zich in het westen des lands bevindt.
aandagquote:Op woensdag 4 april 2007 14:16 schreef -Muse- het volgende:
Want alle Nederlanders zijn hetzelfde, en ook all Belgen zijn samen 1 persoon!
Flikker toch op deze discussie gaat nergens over, tis alleen een kutbelg die wat aandag nodig heeft.
Als je het goed wilt doen dan stop je Venlo, Kerkrade, Landgraaf, Vaals bij Duitsland. Roermond en Weert bij Brabant. Maastricht en Sittard/Geleen bij Belgie en Heerlen wordt een Hollandse enclave. Maar goed, dat laatste zullen jullie wel niet helemaal begrijpen...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor dan gaan jullie ook gewoon naar de Walen toe hoor. Bestuur vanuit Luik voor die Limbo's.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
Houd je waffel vuile meeloper
edit: dit was voor die BonJovi, die met zijn neus in Heatwave zijn aarsch zit.
Met die Amerikaanse vlagquote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef -Muse- het volgende:
Houd je waffel vuile meeloper
edit: dit was voor die BonJovi, die met zijn neus in Heatwave zijn aarsch zit.
Ik ben niet zo lang op FOK en had vaak ruzie met mods waardoor ik gebannen wasquote:Op woensdag 4 april 2007 14:26 schreef -Muse- het volgende:
Nee vanwegen je standaard Fok!verslaafde opmerking.
Zeker, vind je in Nederland nergens.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef DeRCT14 het volgende:
mm Antwerpen is wel een prachtige stad!
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zegquote:Op woensdag 4 april 2007 16:18 schreef DeRCT14 het volgende:
mm Antwerpen is wel een prachtige stad!
Dat had ik juist niet. Zelfs de hoerenbuurt zag er schoon uit. Moet je eens naar Amsterdam kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zeg
Kennen jullie daar geen schoonmakers ofzo??
*kijkt*quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat had ik juist niet. Zelfs de hoerenbuurt zag er schoon uit. Moet je eens naar Amsterdam kijken![]()
ik verwijs je naar zuid-walloniëquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest... Wat een smerige stad zeg
Kennen jullie daar geen schoonmakers ofzo??
Ach, die gasten wenen nog immer vanwege het verlies van hun rijkquote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik vindt nederlanders over het algemeen net zo gaar als belgen
nee, Oostenrijkers, dat zijn goede mensen![]()
nee hoor, ben er 4 keer geweest, steeds hetzelfde gebied, alsof die mensne nooit chagrijnig zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, die gasten wenen nog immer vanwege het verlies van hun rijk![]()
Nog steeds hetzelfde gebied?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee hoor, ben er 4 keer geweest, steeds hetzelfde gebied, alsof die mensne nooit chagrijnig zijn![]()
kun je in nederland niet zeggen, godsamme, wat schaam ik me er sosm voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |