Het kostte al genoeg moeite om er van af te komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:29 schreef Kluupkluup het volgende:
Wanneer lijven we Belgie nou in?
misschien is die tweede optie nu nog een leuke uitdaging voor TS, mochten de Hells Angels Belgie al ontdekt hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?
Je gaat toch ook niet de lokale keet van de Hells Angels binnenwandelen en zeggen dat ze allemaal leernichten zijn?
WHahah ja hun pata t was niet te vreten! Echt goorquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
Belgen![]()
Onze kleine mongoïde broertjes. Wat een verpauperd kutland is dat zeg... Een vriend van mij woont er nu bijna een jaar en wil nu al terug.
Oprotten met je vieze friet
ah!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat toch niet op een Nederlands forum de Nederlanders belachelijk maken?
Je gaat toch ook niet de lokale keet van de Hells Angels binnenwandelen en zeggen dat ze allemaal leernichten zijn?
U meneer, is vaag!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah!je hebt het door! (samen met Toffe_Ellende); je geeft dus toe dat het pijn doet als je op het plekje duwt waar het ziek is?
![]()
mission completed(en ik point enkel op bekwame Nlers; die al even zeldzaam zijn als hun BE-variant
)
![]()
Ik denk dat de Belgen net zo reageren als ik op een Belgisch forum de Belgen belachelijk maak, hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah!je hebt het door! (samen met Toffe_Ellende); je geeft dus toe dat het pijn doet als je op het plekje duwt waar het ziek is?
![]()
mission completed(en ik point enkel op bekwame Nlers; die al even zeldzaam zijn als hun BE-variant
)
![]()
Whaha doet helemaal geen pijn voor ons, is alleen grappig wat je probeerd.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:44 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
)
![]()
wel meneer, gebruik een belgisch biertje; alles zal snel veel duidelijker wordenquote:
Mag ik op z'n hollands reageren? so what ? dat een hollander me/ons uitlacht doet me/ons niets; dat is het'm juist wat ik in de OP aanklaag; maar ja , je weet al wat ik van jou denkquote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha doet helemaal geen pijn voor ons, is alleen grappig wat je probeerd.Ze lachen je gewoon uit hier hoor, heb je dat niet door
![]()
jij bent écht een pauperquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
wel meneer, gebruik een belgisch biertje; alles zal snel veel duidelijker worden![]()
ik wist al langer dat heineken slecht voor een gezonde geest was
Ik had vandaag een Belgische aan de lijn die ik verwees naar de website. Ze antwoordde dat op haar internet geen Nederlandse sites zaten (en nee dit is geen grapquote:
Ik drink geen Hollands bierquote:Op woensdag 4 april 2007 00:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
wel meneer, gebruik een belgisch biertje; alles zal snel veel duidelijker worden![]()
ik wist al langer dat heineken slecht voor een gezonde geest was
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:56 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Belgische aan de lijn die ik verwees naar de website. Ze antwoordde dat op haar internet geen Nederlandse sites zaten (en nee dit is geen grap)
Wie heeft er nu een Amerikaanse vlag in zijn avatar?quote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
Belgie het land waar de mensen uit het Noorden niks met het zuiden te maken wilt hebben.
Toffe Ellende land verrader rot op!
spreek voor jezelf dude; en kom nog eens terug als je minder! spellingsfouten maaktquote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
Belgie het land waar de mensen uit het Noorden niks met het zuiden te maken wilt hebben.
Toffe Ellende land verrader rot op!
dat bestaat nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is een goed Belgenforum trouwens? Heb het hier wel gezien inmiddels.
And proud of it!quote:Op woensdag 4 april 2007 01:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een Amerikaanse vlag in zijn avatar?![]()
dat vind ik ook weer niet zo aardig over die a67 en grens enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 02:10 schreef r8ality het volgende:
Nederlanders
Mensen die tussen de Nederlandse grens en de A67 wonen.
De rest daaronder tot Wallonië![]()
Reserve-Fransen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef ScudRaket het volgende:
België, het land waar er evenveel overheden als biertjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |