mja, zoiets...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bijtijds, wat had je zo'n beetje in gedachten 11 uur.
Nou ik hoop voor je dat je morgenochtend 8 uur gaat redden, ik hou je in de gaten - Entertainer -quote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, zoiets...
Nee, 8 uur gaat de wekker.
Ik heb besloten om eens een wat fatsoenlijker leven op te bouwen, voor wat betreft opstaan dan
Nou goed, I'm off
Dan kijk ik toch ff of ik hier ook kan SC'enquote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Sander170 het volgende:
Nou ja, ik denk dit topic is onderhand wel vol.
Dus die maken wij nog wel effe vol dan !
Maar jullie gaan slapen, nota bene nog maar 1 pagina te gaan.![]()
Jij gooit hem wel effe dicht zeker haha.quote:Op woensdag 4 april 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kijk ik toch ff of ik hier ook kan SC'en![]()
Môgguh![]()
Nog maar 44....quote:Op woensdag 4 april 2007 04:00 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, deze is bijna vol hoor.
Eet smakelijk maar ik ben bang dat je deze zelfs met Sander vol moet maken...quote:Op woensdag 4 april 2007 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
maar ik moet eerst een hapje eten, dus ik zie jullie in het nieuwe deeltje wellicht
2 man en 1 vrouw... en die laatste gaat jullie weer verlatenquote:Op woensdag 4 april 2007 04:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nu nog maar 42, deze is zo vol hoor !
We zijn nu wel met 3 man hé.![]()
In totaal 2 man dus.quote:Op woensdag 4 april 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 man en 1 vrouw... en die laatste gaat jullie weer verlaten![]()
Dankje, truste >quote:Op woensdag 4 april 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
Om toch nog een postje extra neer te zetten![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 4 april 2007 07:09 schreef JDude het volgende:
Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |