Ben daar zeker kind aan huis.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent daar dan ook een kind aan huis.
hahaha, ik ken ook heel veel mensen van mijn leeftijd die geen koffie drinken hoor, maar ik zou het niet willen missen!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik weet het ook niet, die kwam even melden geloof ik dat ie nog nooit koffie ophad (19)
Heel zinvol enzo.
Buzzerquote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef buzzer het volgende:
Dag koffievriendjes en vriendinnetjes
ik heb deze week amper tijd om te posten helaas, maar dat duurt slechts een paar dagen. Ben even met iets anders bexig dat mijn volledige aandacht vraagt
Of een lekkere Ierse bak koffiequote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, ik ken ook heel veel mensen van mijn leeftijd die geen koffie drinken hoor, maar ik zou het niet willen missen!
en ja, cognac is goed
maar amaretto in je koffie is ook goed
succes ermeequote:Op woensdag 4 april 2007 00:20 schreef buzzer het volgende:
Dag koffievriendjes en vriendinnetjes
ik heb deze week amper tijd om te posten helaas, maar dat duurt slechts een paar dagen. Ben even met iets anders bexig dat mijn volledige aandacht vraagt
ah, ja, amaretto lust ik ook wel door de koffie, hoewel ik ook niet vies ben van wat koffie, op ierse wijze bereidinges (wat is ook alweer de vt van bereidenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, ik ken ook heel veel mensen van mijn leeftijd die geen koffie drinken hoor, maar ik zou het niet willen missen!
en ja, cognac is goed
maar amaretto in je koffie is ook goed
echt? ik vond dat zo stom klinkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
bereid
"op Ierse wijze bereid"quote:Op woensdag 4 april 2007 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ja, amaretto lust ik ook wel door de koffie, hoewel ik ook niet vies ben van wat koffie, op ierse wijze bereidinges (wat is ook alweer de vt van bereiden)
ach nee, dat kan je daar ook wel halenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
jah, Irish coffee
ik ga van de zomer naar Schotland... zouden ze daar ook zoiets hebben? of vloek ik nu?
Als je ze kunt verstaan, kun je er best om vragenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
jah, Irish coffee
ik ga van de zomer naar Schotland... zouden ze daar ook zoiets hebben? of vloek ik nu?
Vast wel... en anders koop je een fles whisky en mik je het zelf in je koffie-slagroomquote:Op woensdag 4 april 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
jah, Irish coffee
voor het mooi wel even net onder de 70 graden maken en daarna in je koffie donderstralenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast wel... en anders koop je een fles whisky en mik je het zelf in je koffie-slagroom
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had mezelf al verbeterd idd, in een andere post
ik ga naar een whisky-stokerij, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 4 april 2007 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast wel... en anders koop je een fles whisky en mik je het zelf in je koffie-slagroom
naar het schijnt inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Muck het volgende:
dat verstaan gaat nog lastig worden ja... die plaatsnamen zijn al onuitspreekbaar
whehe, idd, goed handje van in elk gevalquote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Ik heb er echt patent op geloof ik.. die mosterd, maaltijd en moment van serveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |