Wanneer begint hij dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:17 schreef schatje het volgende:
Brian doet een nieuwe poging om Huub keihard aan te pakken.
Sommige bewoners/fokkers zijn net de roddelbladen: 1 keer zoenen en de voorbereidingen voor het huwelijk kunnen beginnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef Miraaa het volgende:
Goh wat raar........lieke is niet nr 1............Hallo Huub is met een spel bezig en kent lieke pas 2 weken
Duhhhh hoe stom zou die zijn![]()
Niets nieuws, was al bekend.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Brian ontlokt Huub toch wat uitspraken.
DGK is Huubs grote liefde, het allerbelangrijkste in zijn leven. Het draait niet alleen om het prijzengeld, maar vooral om aandacht.
Dat heb ik een tijdje geleden ook gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
ik vind dat Amanda solidair moet zijn met Britney Spears haar rolmodel en haar hoofdhaar eraf moet scheren..dan voelt ze ook een beetje wat het beestje voelde dat in haar nertsje werd verwerkt.
hij kent r net 2 weken, wat nou liefde van zn levenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub drukt zijn liefde in geld uit. Lieke is geen twee miljoen waard.![]()
De liefde van mijn leven is niet in geld uit te drukken. GODVERDOMME.
Dat hoeft hij idd ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof Huub zich wel dient te verantwoorden naar de rest mbt Lieke??
Ja, wat een gillerquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:22 schreef 2live het volgende:
nou zeik ik in mijn broek..
jaap; gefeliciteerd, aanval is de beste verdediging brian....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |