quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef pullup het volgende:
Natasia is haar baardharen aan het uittrekken![]()
"we"?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Goede sfeer in de COS en op stream 1 en 2.
We zijn Huub en meeloper Eric zat!!!
Ik wil voorstellen SHE voortaan HES te noemen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef schatje het volgende:
Eric vetklep noemen....hahaha...goeie Jaap.
Met glans en glorie !!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik ben ook 'weggestuurd' uit de kooi
Eric heeft vanmiddag aan Carlos een trainingschema gevraagd. Hij wil namelijk elke dag gaan trainen. Raadpleeg de bronnen meneer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb Eric meer 1 keer zien sporten: toen zijn vriendjes Huub en Sylvia naar dat autoracen gingen.
De lafbek.
Dat is wel hèèl zachtjes uitgedruktquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Eric gaan pakken op 'zijn dikheid' lijkt me dan weer een iets minder sterk plan.
Als je niet sport ben je lafquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb Eric meer 1 keer zien sporten: toen zijn vriendjes Huub en Sylvia naar dat autoracen gingen.
De lafbek.
Als Eric 6 kilo afvalt is hij weer op gewicht, als Japio 60 kilo weegt is hij nog niet eens op de helft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef schatje het volgende:
Eric vetklep noemen....hahaha...goeie Jaap.
Me dochtertje van 9 heeft betere plannen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
HUUB GAAN UITLACHEN, NET DOEN OF ALLES VAN HEM NIET MEER KLOPT, PRIMA PLANNEN VAN JAAP.![]()
Nog even en ze gaan in de napraat modus, doet het hier ook goed bij 6-jarigequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochtertje van 9 heeft betere plannen.![]()
BJAN is een grote kneuzenkermis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:47 schreef donpsp het volgende:
B : Weet je, weet je, maak me loco brother ik loop lekker weg
A : Ja hij dan met een knikker als hersenen, ik heb lekker echte tieten en mijn stem is morgen nog zwaarder dan die van Palma
N : Mijn kindjes zijn de beste van de wereld, wat gek dat ik ze ter wereld he gebracht
J : Ik maak grapjes waar ikzelf om kan lachen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |