Rustig aan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Marrije het volgende:
En dan nu binnen 5 minuten beslissen.
Ja er zijn ook nog mensen die werken !!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Marrije het volgende:
En dan nu binnen 5 minuten beslissen.
Het is een lul, maar over brainless heeft hij wel gelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
Huub, wat een lul....
U zegt.......quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
Huub, wat een lul....
Je hoort Nasty: "Geduld is een schone zaak ".........quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er zijn ook nog mensen die werken !!![]()
Ja dat is je eigen schuld, dat is nergens voor nodig in dit landquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er zijn ook nog mensen die werken !!![]()
Nou..............zielig he...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Krijg een beetje medelijden met Brian...
En wie heeft die dan open gezet?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Mijn geduld is bijna op, zoals Soury al zegt: er zijn ook nog mensen die werkenquote:
Ik totaal niet! Hij kan totaal niet zingen, gitaar spelen en piano spelen. Laat hij dat zelf nou eens inzien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:45 schreef Kinga het volgende:
Echte schoonheid zit van binnen volgens Natasiaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia haat Jaap eigenlijk, want Jaap is lelijk en walgelijk. Bij Natasia draait alles om uiterlijkheden, een ring die ze krijgt, kleding, dat haar kinderen mooie kleding aanhebben, ze is echt super materialistisch,..alles draait om uiterlijkheden en geld.
Misschien had ze in het huis een cursus opvoeden kunnen doen of omgaan met jezelf..dan had ze nog wat respect kunnen krijgen, maar ik zit nu al te wachten op de dag dat ik haar irl tegenkom en haar een blik kan geven van "meisje meisje..je bent echt van het laagste niveau"...waarna Natasia mij natuurlijk tot gestoorde streamer zonder leven verklaart.
Jijzelf waarschijnlijk door iemand een PM te sturenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wie heeft die dan open gezet?
Iedereen op de bank! Eindelijk!![]()
hij kan niets helemaal niets ole olequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik totaal niet! Hij kan totaal niet zingen, gitaar spelen en piano spelen. Laat hij dat zelf nou eens inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |