Die neukt Amanda met zijn ogen dicht en denkt aan Nenaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
Brian heeft er moeite mee, dat iemand met fysiek geweld terug kan komen.
linkjequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef pullup het volgende:
Bij gebrek aan degelijke streams heb ik maar even dat filmpje van Brian op het paard van vanochtend teruggekeken.![]()
![]()
![]()
Dat ding gaat dus voorlopig elke ochtend een keertje op![]()
![]()
![]()
Magnifiek slot ook dat hij een salto achterover probeert terwijl hij roept ' ik weet niet zeker of ik dit kan" en op zijn bek beland. Ik lig hier echt dubbel
Sorry voor de OT![]()
Hee 1 tegelijk is beterquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef a_leeuwtje het volgende:
een en al gebuffer en ik heb 6 streams in mijn favorieten staan ! Alles KUT
wie heeft wer een goede?
Ken je die niet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Ik heb het begin niet gevolgd, wie is Angelique ???
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef pullup het volgende:
Bij gebrek aan degelijke streams heb ik maar even dat filmpje van Brian op het paard van vanochtend teruggekeken.![]()
![]()
![]()
Dat ding gaat dus voorlopig elke ochtend een keertje op![]()
![]()
![]()
Magnifiek slot ook dat hij een salto achterover probeert terwijl hij roept ' ik weet niet zeker of ik dit kan" en op zijn bek beland. Ik lig hier echt dubbel
Sorry voor de OT![]()
thx voor de infoquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ken je die niet?
Wilde niet zichzelf veranderen op aandringen van de redactie werd dus weggewerkt onder het mom van te weinig populariteit (ze stond samen met syl bij de minst populaire bewoners en toen mocht er 1 worden weggestemd)
Angelique ging naar huis en maakte de scheiding met haar man definitief (was al besproken voor ze het huis in ging)
Best weinig mensen op Fok denken dat hij het zal zijn, maar 9. Hij zal het maar zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Stephan is ook een groot kanshebber
Haar thuiskomst was zo treurig!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ken je die niet?
Wilde niet zichzelf veranderen op aandringen van de redactie werd dus weggewerkt onder het mom van te weinig populariteit (ze stond samen met syl bij de minst populaire bewoners en toen mocht er 1 worden weggestemd)
Angelique ging naar huis en maakte de scheiding met haar man definitief (was al besproken voor ze het huis in ging)
http://www.radio.nl/degoudenkooi/quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef a_leeuwtje het volgende:
wie heeft wer een goede?
tja de idiootquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
ehmm hij vindt het storend dat iemand met fysiek geweld kan terugkomen. Brian dus.
Daarom denk ik ook niet dat ze haar terug in de villa zettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
En Angelique is in feite niet weggestemd. Die stemming is er aan vast gehangen om het wat 'spannender' te maken. Angelique is er uit gezet omdat ze zo saai was.
Nena heeft die Pannekoek in d'r ballen getrapt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef Prospera het volgende:
Brian heeft er moeite mee, dat iemand met fysiek geweld terug kan komen.
toch WELKOM en ga lekker zittenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena heeft die Pannekoek RAT in d'r ballen getrapt.![]()
http://rs1.rapidshare.com(...)lungel.op.fries1.asfquote:
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef a_leeuwtje het volgende:
wie heeft wer een goede?
Dat hoop ik nu ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
NENA PLEASE !!!!!!!!!
GOD ALSJEBLIEFT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |