quote:Op donderdag 5 april 2007 16:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
zeg wie van jullie 2 staat altijd om halve euro's te vragen in de stad
* MrFl0ppY vindt dat hij een vermelding moet krijgen in de OP
men kids zen 17 12 en 10 dus hebben nieveul mir oan een speeltuinquote:Op donderdag 5 april 2007 15:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb je alleen "grote" kinderen thuis? Of moet er ook rekening gehouden worden met speelruimte buiten enzo?
hoi toffe elendequote:Op donderdag 5 april 2007 15:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ha, topic is dus hier
ja hallo... da's nie zomaar een beetje om!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar is toch ook gelukt
koop voor mij een ijsje bij de inter
eesjquote:
Maar da's ook wel handig... als je eigen kids tegenover je huis hangen! kun je ze nog een klein beetje in de gaten houden!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
men kids zen 17 12 en 10 dus hebben nieveul mir oan een speeltuin![]()
en speeltuin kan ook klote zen wa betreft hangjongeren ... zeker in noord![]()
![]()
Dan zijn jouw kids toch die hangjongeren met die leeftijdquote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
men kids zen 17 12 en 10 dus hebben nieveul mir oan een speeltuin![]()
en speeltuin kan ook klote zen wa betreft hangjongeren ... zeker in noord![]()
![]()
jij koopt geen ijs voor mijquote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
eesj
Doe es lief tegen/over mij!
Nee, nog niet... Maar je zei dat een speeltuin niet meer nodig was.. en hangjongeren enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan zijn jouw kids toch die hangjongeren met die leeftijd
Ow wacht... Of je leest eerst goed en kijkt wie wat zegt....quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee, nog niet... Maar je zei dat een speeltuin niet meer nodig was.. en hangjongeren enzo
Als ik nou in de buurt was geweest...quote:
Zeg ik ben geen konijn dat al sinds zijn 5e loopt te fokken of zoquote:Op donderdag 5 april 2007 18:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow wacht... Of je leest eerst goed en kijkt wie wat zegt....![]()
denk niet dat ze het over jou heeftquote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeg ik ben geen konijn dat al sinds zijn 5e loopt te fokken of zo![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als ik nou in de buurt was geweest...
En gisteravond moest ik t ook al zelf opeten omdat je t "niet kon vinden"...
Weet je wat al dat ijs met mijn ooit goddelijke (zeg je dat ook zo bij een meisje?) lichaam doet?
Denk je dat 4 kids krijgen erg is... Neuj... Al dat ijs opeten van mannetjes die de tuin om zouden komen ploegen is veul erger!![]()
![]()
![]()
hehe ja vandaag nog achter 1tje geredenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef Jm4nski het volgende:
JEUH een reactie
mini cooper is wel leuk ja en mijn katten vinden vogels ook leuk
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Jm4nski het volgende:
iemand intresse in een Tilbo leer mekaar een Btje kennen Quiz ?![]()
1 Favoriete restaurant in tilburg ? Die andere griek
2 Favoriete huisdier ? Doe mij maar een dierentuin! Maar keb nu vooral reptielen
3 Favoriete Automerk? oude krakkemikkige amerikaan (ooit)
4 Favoriete tv serie ? gohstwhisperdinges, Die maffe dokter,uhm....
5 Favoriete films ? LOTR, interview with a vampire..
6 Favoriete muziek en band ? Savatage, Avantasia, Nightwish, oude guns n roses, oude Type o Negative
7 Favoriete drinken ? cola,thee vodka met van alles en wijn (vooral zoete wit)
8 tatoo's , piercings of andere rariteiten? ik 3 tattoo's en eigenlijk ook 3 piercings
En ik ben vast van alles vergeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |