Aj... Het is volgende week pas vrijdag de 13e hoor....quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Crazy-M het volgende:
ov kaart niet geldig.
ster in voorruit van de auto gereden
Jeuj!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:49 schreef Crazy-M het volgende:
en mn storingen zijn weer snel opgelost
dus komt weer goed
WAHOO.quote:
Je had ook vanmorgen carglass ofzo moeten bellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
en toen was mn fucking ster een scheur geworden
had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je had ook vanmorgen carglass ofzo moeten bellen
(ja, lekker handig, achteraf...)
mn collegas ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom denk ik bij een ster nou weer aan hele andere dingen![]()
![]()
![]()
Huh... Rare ruit heb jij!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had ik ook gedaan
auto sindsdien stil gestaan :s
en nu gooi ik mn cola weer om
rond 17:30 kom ik via de hasseltrotonde (vanuit waalwijk) tilburg binnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Huh... Rare ruit heb jij!
Wil je even vertellen hoe laat je weer in Tilburg denkt te zijn?
Daarom vroeg ik t ook...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rond 17:30 kom ik via de hasseltrotonde (vanuit waalwijk) tilburg binnen
IEDEREEN DUS ROND DIE TIJD BINNEN BLIJVEN
ik denk ik zeg het maar vastquote:
quote:
nee, was een editquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dus het lag niet aan mijn ogen dat ik het er eerst niet bij had zien staan....?!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef vamperotica het volgende:
Vijftien jonge ex-bajesklanten in flat Tilburg West
van een verslaggever
Vrijdag 6 april 2007 - TILBURG - Vijftien Tilburgse jongeren die uit de gevangenis komen, gaan vanaf de herfst onder begeleiding wonen in een flat aan de Europalaan in Tilburg West. De gemeente wil met dit zogeheten nadetentiehuis voorkomen dat zij opnieuw de fout ingaan.
Burgemeester Vreeman maakte dit nieuws vandaag bekend tijdens een persconferentie op het gemeentehuis van Tilburg.
dump ze maar weer in mijn wijk hequote:
T is echt jouw dag vandaag he, feestvarken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
en gewoon 3 keer de verkeerde driver installeren
ow... Je geheugen laat je ook al in de steekquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
is het niet toevallig vrijdag de 13de?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |