waar heb jij het over ?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik ben daar niet aan begonnen. Ik kan het niet in de buurt krijgen (er horen consults bij eens in de zoveel tijd).
het dieet.quote:
Hmhm, ok. Wilde je gewoon nog 'n beetje 'waarschuwen'quote:Op woensdag 4 april 2007 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ik ben daar niet aan begonnen. Ik kan het niet in de buurt krijgen (er horen consults bij eens in de zoveel tijd).
welllllquote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Koewam het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
How come?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:06 schreef Isegrim het volgende:
Moe.Ik ben al een paar dagen continu moe.
Bloedarmoede?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:06 schreef Isegrim het volgende:
Moe.Ik ben al een paar dagen continu moe.
Moet je doen, superstovquote:Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef Koewam het volgende:
Hallo!
Ey Haushofer, in de vorige LFC zag ik dat je het over een hele zomerig parkdate had! Cool man, misschien suggesteer ik dat voor mn date () vrijdag.
*mompelt iets met mattheus en passie. Daar'st te vroeg voorquote:Op donderdag 5 april 2007 08:48 schreef Brahimov het volgende:
Goedemorgen! Vanavond naar een concert in Amsterdam, dus vanaf 14:00u al: weekend
Goed, maar dat is het met mij eigenlijk altijd wel hequote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed, maar dat is het met mij eigenlijk altijd wel he
Bijna lang weekend, goed aan het sporten, gestopt met roken en vanavond komt schaap weer thuis
Goed dat je gestopt bent met rokenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goed, maar dat is het met mij eigenlijk altijd wel he
Bijna lang weekend, goed aan het sporten, gestopt met roken en vanavond komt schaap weer thuis
* Bruce117 kijkt heel onschuldig om zich heenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:10 schreef Causa het volgende:
zat net nog te trivieen met iemand die al weekend heeft
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 kijkt heel onschuldig om zich heen![]()
The Shins! Een populair beat combo uit de USAquote:Op donderdag 5 april 2007 09:10 schreef Causa het volgende:
[..]
*mompelt iets met mattheus en passie. Daar'st te vroeg voor
Ben ik toch heel nieuwsgierig wat voor concert
zat net nog te trivieen met iemand die al weekend heeft
Ha!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 kijkt heel onschuldig om zich heen![]()
morrie Causa, Brahi en de restquote:
Mooi Paasweerquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef Causa het volgende:
Zonnig weekend zo te zien Bruce117, dat komt prettig uit.
Hoop dat het zo blijft.
Mijn mannie heeft morgen pas vrij.
Gisteren heb ik flink gerust, vandaag huisje op z'n paasbest maken
'k ben al begonnen.![]()
Baasquote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
morrie Causa, Brahi en de rest
Hier is het idd weekend
Even wat nummers van geluisterd.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Shins! Een populair beat combo uit de USA![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Shins
Heb ik tegenwoordig ook wel op,wel een tov bandje. Ben ze pas gaan luisteren na Garden State, maar dat hebben geloof ik meer mensenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef Brahimov het volgende:
[..]
The Shins! Een populair beat combo uit de USA![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Shins
'This song will change your life"quote:Op donderdag 5 april 2007 10:56 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb ik tegenwoordig ook wel op,wel een tov bandje. Ben ze pas gaan luisteren na Garden State, maar dat hebben geloof ik meer mensen
Ik verbaas me wat dat betreft soms ook wel bij wat katten willen drinken.. Hoezo rijst aangebrand?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:03 schreef Causa het volgende:
Het is net als dat ze koste wat kost uit het binnenvijvertje wil drinken.
Dat die buiten haar bereik (dacht ik) staat en even met glansspoelmiddel in de week staat (dat ruik je toch? ) maakt 'r niks uit.
Rijst helaas aangebrand.
Ja, blijft verbazend iddquote:Op donderdag 5 april 2007 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verbaas me wat dat betreft soms ook wel bij wat katten willen drinken.. Hoezo rijst aangebrand?
Oneens, banen in fabrieken bestaan voor een groot deel uit productiewerk. Dat is bij de rechtspraak niet zo. De rechtspraak kan je niet over laten nemen door computers. Er worden toch veel ethische besluiten genomen en een computer is daar niet toe in staat.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil gaarne een reactie van jullie op een stelling die iemand zojuist in een discussie met mij deponeerde:
Ict heeft de toekomst, en de rechtspraak zal worden overgenomen door computers.
Ergo, je kan beter MBO ICT gaan doen dan Rechten aan de uni, want met ICT verdien je toch meer geld en ben je verzekerd dat je je baan zult behouden. Z'n argument was dat de banen in fabrieken ook zijn vervangen door computers.
Ik vind het belachelijk, en kortzichtig, maar misschien ligt het aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |