regels overtreden? heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik begrijp hier niets van..
Vol heeft al gebeld met dgk. Ze gaan het uitzoeken. Snap niet dat ze bellen maar goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er is dus een derde regel overtreden !!!!!!!
En DGK reageert maar niet .. het begint ook echt steeds geloofwaardiger te worden.
Sjezus wat een mafkezen... alsof er geen tig man redactie zit te kijken die nog beter dan wij weten wat er gaande is in die hut?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Ning het volgende:
[..]
Vol heeft al gebeld met dgk. Ze gaan het uitzoeken. Snap niet dat ze bellen maar goed.
Das wel goed .. als ze het zelf niet zien moeten we ze maar een handje helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Ning het volgende:
[..]
Vol heeft al gebeld met dgk. Ze gaan het uitzoeken. Snap niet dat ze bellen maar goed.
gebeld over?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat een mafkezen... alsof er geen tig man redactie zit te kijken die nog beter dan wij weten wat er gaande is in die hut?!![]()
Om hierover nu te gaan bellen, vind ik ook weer een beetje zielig. Ze zijn toch niet achtelijk op de redactie ze zitten er met hun neus op en zien het gebeurenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Ning het volgende:
[..]
Lees even terug.quote:
hoeveel invloed denk je dat we hebben? ik vind de redactie bellen best wel ernstig eikquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Das wel goed .. als ze het zelf niet zien moeten we ze maar een handje helpen.
Er zijn slechts 3 regels overtreden, dus daar mag je toch best even over bellen. Zeker nu ze niet meer zo vaak op het forum komen.
Op zich vind ik het wel goed dat er ook door de streamers wordt gereageerd, want DGK is erg gekleurd bezig en trekt BANJ toch echt wel voor op dit moment.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat een mafkezen... alsof er geen tig man redactie zit te kijken die nog beter dan wij weten wat er gaande is in die hut?!![]()
Nou ja Natas gaat liever met mannen om dan vrouwen, en dat kan ik met haar delen. Verder wil ik van alle consequenties af zienquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
hehehe.... en.... wordt er nog iets interessants besproken ??![]()
Je bent gewoon jaloers, stomme kut FOK! -mod.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoeveel invloed denk je dat we hebben? ik vind de redactie bellen best wel ernstig eik
Het gaat niet zozeer om invloed, maar meer om het feit dat er wel degelijk streamers zijn die (in mate objectief) zeer begaan zijn met het programma (en ze willen toch kijkers/streamers) en het dus niet altijd eens zijn met de beslissingen. Kritiek kan nooit kwaad .....quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoeveel invloed denk je dat we hebben? ik vind de redactie bellen best wel ernstig eik
ik heb het nummer niet inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, stomme kut FOK! -mod.![]()
We hebben de objectiviteit verloren toen we dusdanig massaal achter Huub gingen staan dat de helft gelijk blind werd voor wat hij uitspookt.......quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om invloed, maar meer om het feit dat er wel degelijk streamers zijn die (in mate objectief) zeer begaan zijn met het programma (en ze willen toch kijkers/streamers) en het dus niet altijd eens zijn met de beslissingen. Kritiek kan nooit kwaad .....
Ik zeg, pijpen.quote:
Harder Judith Veel HARDERquote:
Sinds wanneer voert Natasia trouwens 'geinteresseerde' gesprekken met Jaap... O ja, dit is natuurlijk in het kader van alle sport-support die ze hem hadden beloofdquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef Prosac het volgende:
Stoere praat de hele tijd van Jaap over alles dat hij gaat doen en alle acties die hij verzint en dat hij gaat rellen..
komt weer niks van terecht
Daar hoeft die niet eens voor te zingen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
Brian zit Amanda uit te lachen.... ik hoop toch echt dat de rest bij hem ook in een deuk ligt.
Ik hoop dat dit niet ranzig bedoeld is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Sporti het volgende:
Nastasi heeft kennelijk haar Rode Kruis momentje bij Jaap![]()
Nu spreek je toch echt voor jezelf ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben de objectiviteit verloren toen we dusdanig massaal achter Huub gingen staan dat de helft gelijk blind werd voor wat hij uitspookt.......
Ik hoop dat je een grapje maakt...... wel Jaap afvallen voor het feit dat hij geen nee zegt als Huub hem een hap voorhoudt, maar Jaap wel verantwoordelijk houden als Huub geen nee zegt tegen Jaap z'n borrel??quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef Prosac het volgende:
Jaap wil Huub drank voor gaan houden zoals Huub dat met tiramisu doet bij Jaap.
Hardstikke leuk grapje natuurlijk, echter vergeet Jaap dat HIJ ook verantwoordelijk is voor het drankgebruik van Huub
Hoe lang denk je dat we nodig hebben om het op te schrijven... ??? Of is het een lang nummer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ikke wel, maar die werdt hier laatst binnen 5 minuten verwijderd.
Juf Judith maakte daar ook een opmerking over. Iets van dat Amanda normaal altijd Brian aflebbert, maar er nu niets van bakt met d'r tuitmondje?quote:
De groep moet erop toezien dat Huub 3 drankjes per dag mag nuttigen. Niet meer dus. De groep is dus medeverantwoordelijk gemaakt voor Huub z'n alcoholgebruik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt...... wel Jaap afvallen voor het feit dat hij geen nee zegt als Huub hem een hap voorhoudt, maar Jaap wel verantwoordelijk houden als Huub geen nee zegt tegen Jaap z'n borrel??
Nou, ik ben niet blind voor wat Huub uitspookt, maar gezien je al snel voor SS-er wordt uitgemaakt als je wat negatiefs over Huub zegt lijkt een groot deel van de rest dat wel te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nu spreek je toch echt voor jezelf ...
Achter een persoon staan betekent niet automatisch dat je je objectiviteit verliest.
Eensch ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt...... wel Jaap afvallen voor het feit dat hij geen nee zegt als Huub hem een hap voorhoudt, maar Jaap wel verantwoordelijk houden als Huub geen nee zegt tegen Jaap z'n borrel??
Dacht dat ze hebben gebeld omdat Eric allergisch is voor een boel dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef tutjehola het volgende:
Bellen hierover vind ik voor mezelf te ver gaan, moet wel lachen dat een ander het wel doet!
En nu maar hopen dat ze die Rat eindelijk op zijn nummer zetten, zou een mooie avond worden, eerst Nena erin, en dan nog even boodschap voor Brian, ik blijf er wakker voor.
Das waar, zwak maar waar... Huub kan dus "de groep" ondermijnen door meer te drinken dan toegestaan (en dat doet hij ook)quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
De groep moet erop toezien dat Huub 3 drankjes per dag mag nuttigen. Niet meer dus. De groep is dus medeverantwoordelijk gemaakt voor Huub z'n alcoholgebruik.
Ik denk dat Natasia na de 'uitval' van vanmiddag even aan positie verstevigen doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds wanneer voert Natasia trouwens 'geinteresseerde' gesprekken met Jaap... O ja, dit is natuurlijk in het kader van alle sport-support die ze hem hadden beloofd![]()
Waar, maar ik wil niet graag over een kam geschoren worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet blind voor wat Huub uitspookt, maar gezien je al snel voor SS-er wordt uitgemaakt als je wat negatiefs over Huub zegt lijkt een groot deel van de rest dat wel te zijn.
Zo is het spel zo zijn de regels!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ze doet nu net zo schijnheilig als Brian tegen Jaap.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Natasia na de 'uitval' van vanmiddag even aan positie verstevigen doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |