Dat is vervelend Randa, maar je kunt niet meer doen dan je best. Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Bibikuif, je mag de voedingen van verschillende tijdstippen mengen, als ze tenminste op dezelfde temperatuur zijn. Als ik ijsklontjes ontdooi, doe ik dat in twee flesjes die we later samenvoegen. Anders past het inderdaad niet. Jij zou dan 8 flesjes nodig hebben, ik weet niet of je dit hebt? Wat ik zelf ook wel handig vind, zijn de bewaarpotjes van avent. Die kunnen in de vriezer en magnetron (wij doen er nu hapjes in) en je kunt ze steriliseren. Daar zou je ook wat in kunnen ontdooien. En ik weet niet of het kan, maar als je het complete zakje in een bakje legt, blijft de melk daar dan inzitten? Dan zou je het ontdooid misschien in een flesje kunnen gieten?
Tip: ijsblokbakjes zijn ook erg handig, bij de silicoonvorm kun je de klontjes er makkelijk uitdrukken en bewaren in een diepvrieszakje.
Volgens mij heb ik de tweede van boven aan de rechterkant, maar ik heb wel twee verschillende soorten. Ik heb gewoon in de winkel aan de hempjes staan trekken welke goed naar beneden gingen.
![]()
Eigenlijk niet zo mooi Randa, nu moet ik elke dag om 6 uur op om te kolven, kan ik nooit blijven liggen.
![]()
Anna kwam eerst alleen aan de borst in slaap. Toen ze omgeveer 2,5 maand was, gingen de krampjes over en hebben we haar mbv regelmaat geleerd alleen in slaap te komen. Ze krijgt daarvoor wel een flesje 's avonds, anders gaat ze clusteren en kan ik mijn medicijnen niet innemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*