abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:52:19 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47978930
Tsja. Het zoveelste topic misschien.
Maar bij mij gaat altijd een paar keer per week 's avonds de vaste telefoon, op onregelmatige tijden. -******- staat in het display.

Heel vaak ben ik gewoon niet thuis. Of ben ik in de tuin. Of ik lig in bad. Of ik sta net te pissen. Ja dat red ik dan nooit binnen zes rinkels.
Of, zoals net, staat de muziek te hard en heb ik 'm totaal niet gehoord.
Maar ik snap het niet, als iemand al weken (nou dit is al maanden zo) nooit de telefoon aanneemt dan schrapt de telelmarketeer het nummer toch van zijn lijst? Het is dus wel een volhouder. En terugbellen lukt niet, door dat onbekende nummer. *duh*
Mensen die interessant genoeg zijn hebben mijn mobiele nummer.
Ik ga trouwens die vaste lijn maar opheffen sinds ADSL zonder KPN kan.
Neem jij ook nooit de telefoon op als er onbekend in het display staat?
How can I make this topic about me?
pi_47979292
neem hem toch een keer op en schreeuw HOUD JE BEK SLET STOP MET BELLEN
pi_47979347
Anders neem je ff wel een keertje op en zeg je dat je niet geinteresseerd bent. Weer een probleem minder.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:06:40 #4
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_47979421
Ik neem juist op om ze urenlang aan de praat te houden en aan het einde te zeggen 'Nee, doe toch maar niet!' en snel ophangen.

Dan ben je pas stoer.
Why does it hurt when I pee?
pi_47979491
Heb hetzelfde gehad, maar dan onder werktijd. Bleek later idd een telemarketeer.
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:08:44 #6
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_47979494
Ik neem hem nooooit op, als er geen nummer herkening in de display staat
En sinds kort [of lang] werken de telelmarker oplichters ook op zaterdag ,nam per ongeluk de telefoon op.

En o ja ze verkopen elkaar de nummers ,die genen die opneemt bengt meer geld op.
en de gene die niet opneemt minder,deze worden verkocht aan beginde oplichters dus die bellen te pas en te on pas
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_47979544
Dit hebben wij ook gehad, hij ging dan 6 x over en stopte dan en als je eerder opviet leek het net of de andere kant opgooide.
pi_47980513
dat zijn die gasten van de kpn. bij het verbinden van d elijn enzo gaan ze zich 's avonds vervelen en dan even telefoon terreur doen enzo

gelukkig dat er binnenkort een boel uitgetrapt worden
pi_47984119
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
neem hem toch een keer op en schreeuw HOUD JE BEK SLET STOP MET BELLEN
Ja, en dan heb je je moeder aan de lijn.
pi_47985426
Tja, als ik bel neem je hem dus niet op, ik heb ook geen nummerherkenning, juist om niet dat gezeik van die telemarketeers te hebben en dat werkt prima kan ik zeggen...
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:28:07 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47987239
Je hebt kans dat iemand zijn fax heeft geprogrammeerd met jouw nummer...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_47987633
Heb zelf bij een callcenter gewerkt en bij ons was 't zo dat je in 't systeem aan kon geven als iemand niet had opgenomen. Dan kwam dat nummer na een paar uur weer terug.
Als er dan weer niet werd opgenomen kwam ie een dag of een paar dagen later op een ander tijdstip weer terug.
Dat kon dan wel 50x gebeuren ofzo.

Ook als iemand geen interesse had voerden sommigen gewoon in dat je niet had opgenomen, zodat het de winst/verlies ratio niet zou beinvloeden. Zo kon iemand wel 10x gebeld worden nadat ie had aangegeven geen interesse te hebben.

Of als er nog geen nieuwe lijsten met telefoonnummers waren binnengekomen werden gewoon alle oude lijsten nog eens gebeld. Waaronder dus al die mensen die al hadden aangegeven geen interesse te hebben.
pi_47987896
Ik werd er ook gestoord van.

Maar elke keer als ik op nam dan hoorde ik niets.

Politie zei dat veel inbrekers met iets van telefonische systemen kijken op welke tijdstippen mensen thuis zijn.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:30:56 #14
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48002134
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Schandaal het volgende:

Ook als iemand geen interesse had voerden sommigen gewoon in dat je niet had opgenomen, zodat het de winst/verlies ratio niet zou beinvloeden. Zo kon iemand wel 10x gebeld worden nadat ie had aangegeven geen interesse te hebben.

Of als er nog geen nieuwe lijsten met telefoonnummers waren binnengekomen werden gewoon alle oude lijsten nog eens gebeld. Waaronder dus al die mensen die al hadden aangegeven geen interesse te hebben.
Lekker asociaal bedrijf heb je dan gewerkt.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48003325
Ik probeer je al maanden te bereiken om je mijn liefde te bekennen, maar na 6x overgaan word ik bang en hang ik op :$

Zullen we een xtje afspreken ?
pi_48003899
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef BrooklynG het volgende:
Ik probeer je al maanden te bereiken om je mijn liefde te bekennen, maar na 6x overgaan word ik bang en hang ik op :$

Zullen we een xtje afspreken ?
pi_48004078
Heb een keer een bedrijfje aan de tel gehad wat precies al mijn pers. gegevens wist te vertellen. Ze boden een hotel korting bon aan. Het enige wat ze nog nodig hadden was mijn bankrekening. Heb eventjes mijn piemelotje in hun oortje gehangen.

Vraag ik me toch af, hoe komen ze aan mijn gegevens want mijn tel. abo staat niet op mijn naam.
Without me, it's just aweso
  woensdag 4 april 2007 @ 14:31:59 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_48004308
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef buzzer het volgende:
Je hebt kans dat iemand zijn fax heeft geprogrammeerd met jouw nummer...
Idd.

Zo belde ze mij 2 jaar lang iedere morgen om zich ziek te melden bij het vroegere GAK

's Ochtends tussen 8 en 9 zo'n 20 ziekmeldingen

Moet het nog steeds doorgeven aan de goede afdeling
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_48004464
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Idd.

Zo belde ze mij 2 jaar lang iedere morgen om zich ziek te melden bij het vroegere GAK

's Ochtends tussen 8 en 9 zo'n 20 ziekmeldingen

Moet het nog steeds doorgeven aan de goede afdeling
Moet je bij Janine zijn toch?
  woensdag 4 april 2007 @ 14:36:20 #20
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_48004473
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:35 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

Moet je bij Janine zijn toch?
Bep.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_48004569
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Bep.
Oh werkt Janine er niet meer?
pi_48004679
Nou wij hadden dat dus elke morgen om 9 uur he, ging ook elke keer de telefoon (de vaste telefoon) nou bleek dus dat daar een wekker stond ingesteld

Doordeweeks ben ik al weg, maar in het weekend dacht ik elke keer, STIK ERIN WIE BELT ER NOU ZO VROEG!
pi_48007733
Heb ik zelf ook vaak, blijken het bellers voor Frankrijk te zijn die per ongeluk mijn nummer hebben gekozen.
  woensdag 4 april 2007 @ 19:34:35 #24
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_48016021
bestaat dat bel-me-niet register al in NL?
  woensdag 4 april 2007 @ 19:35:20 #25
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48016058
Niet dat ik weet, maar je kunt wel aan de KPN vragen of ze je telefoonnummer niet meer doorverkopen.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48024534
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Shira het volgende:
bestaat dat bel-me-niet register al in NL?
Die bestaat al jaren:
http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php
En ik moet zeggen, het werkt goed. Maar geloof wel dat je na een paar jaar opnieuw moet gaan blokkeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')