Ja, en dan heb je je moeder aan de lijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
neem hem toch een keer op en schreeuw HOUD JE BEK SLET STOP MET BELLEN
Lekker asociaal bedrijf heb je dan gewerkt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Schandaal het volgende:
Ook als iemand geen interesse had voerden sommigen gewoon in dat je niet had opgenomen, zodat het de winst/verlies ratio niet zou beinvloeden. Zo kon iemand wel 10x gebeld worden nadat ie had aangegeven geen interesse te hebben.
Of als er nog geen nieuwe lijsten met telefoonnummers waren binnengekomen werden gewoon alle oude lijsten nog eens gebeld. Waaronder dus al die mensen die al hadden aangegeven geen interesse te hebben.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef BrooklynG het volgende:
Ik probeer je al maanden te bereiken om je mijn liefde te bekennen, maar na 6x overgaan word ik bang en hang ik op :$
Zullen we een xtje afspreken?
Idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef buzzer het volgende:
Je hebt kans dat iemand zijn fax heeft geprogrammeerd met jouw nummer...
Moet je bij Janine zijn toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd.
Zo belde ze mij 2 jaar lang iedere morgen om zich ziek te melden bij het vroegere GAK![]()
's Ochtends tussen 8 en 9 zo'n 20 ziekmeldingen![]()
![]()
Moet het nog steeds doorgeven aan de goede afdeling![]()
![]()
![]()
Bep.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:35 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Moet je bij Janine zijn toch?
Die bestaat al jaren:quote:Op woensdag 4 april 2007 19:34 schreef Shira het volgende:
bestaat dat bel-me-niet register al in NL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |