Zou het wel heel erg knap vinden als Audrey het seizoen komt reddenquote:Op maandag 9 april 2007 14:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Alleen Kim en Audrey kunnen het seizoen nog redden
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:59 schreef Jivis het volgende:
En Jack vergelijken met Superman is zooooo'n understatement
"Superman wears Jack Bauer pajamas."
"Superman's only weakness is Kryptonite. Jack Bauer laughs at Superman for having a weakness."
"Jack Bauer arm once wrestled Superman. The stipulations were the loser had to wear his underwear on the outside of his pants."
"Superman is one of the few individuals who could possibly survive a confrontation with Jack Bauer. But that is only because he can fly away."
Waaromquote:Op maandag 9 april 2007 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou het wel heel erg knap vinden als Audrey het seizoen komt redden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door burpicane op 10-04-2007 12:01:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
idd dit is nu wel afgesloten de laatste 7 afleveringen gaan dus over Audrey.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
pfff er werd wel weer een nieuw blik met bekende cliché's opengetrokken.
Toevallig een tunnel inrijden waardoor de verbinding wegvalt enzo...
Maar goed.. deze verhaallijn is gelukkig ten einde, ben benieuwd naar de Chinezen.
Wat zouden ze van Jack willen?
Het was idd weer een prachtige rambo actie. Vooral de manier waarop Fayed aan zijn einde kwam, erg meesterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:42 schreef Jivis het volgende:
Het eerste deel was erg matig, maar het einde was
Jack's deathcount van seizoen 6 gaat wel omhoog met deze aflevering
Ik denk dat we nog een erg goed seizoen gaan krijgen zo.
Eensquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:42 schreef Jivis het volgende:
Het eerste deel was erg matig, maar het einde was
Jack's deathcount van seizoen 6 gaat wel omhoog met deze aflevering
Inderdaad, goede soundtrackquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef drGoeroe het volgende:
Oh en die muziek voor Jack z'n solo actie begon
Gaf me een beetje een Sleeper Cell gevoel, heerlijke achtergrondmuziek.
Neu, als het één aflevering was geweest had ik het niet erg gevonden. Maar de afgelopen afleveringen waren vrijwel allemaal bar slecht in vergelijking met voorgaande seizoenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seizoen 6 valt helemaal niet tegen!Jullie zijn gewoon te verwend en als er dan even een mindere aflevering tussen zit is het gelijk slecht.
Ik moest ook aan Sleeper Cell denken, het klonk iig goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef drGoeroe het volgende:
Oh en die muziek voor Jack z'n solo actie begon
Gaf me een beetje een Sleeper Cell gevoel, heerlijke achtergrondmuziek.
Ohja, het was ook maar één matige aflevering.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seizoen 6 valt helemaal niet tegen!Jullie zijn gewoon te verwend en als er dan even een mindere aflevering tussen zit is het gelijk slecht.
Wel typisch idd dat ze China wel bij naam durven te noemen, maar een moslimland... ohoh! Dat kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef -Mo- het volgende:
Leuke aflevering.
Wat is China toch een kutland hé.(Gelukkig worden ze niet 'Mister Cheng's Country' genoemd).
Pokertoernooi.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef Djensen het volgende:
Toch vraag ik me af wat CTU de komende 7 afleveringen gaat doen.... ?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:42 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Strippoker met Chloe als leading act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |