abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47978145
Nou, ik zit dus zo tijdens mijn wiskunde uur vandaag weer een poosje met volledige leegte voor me uit te staren. Je kent het wel, geestelijke inspanning van 0,0 en een fysieke die zich beperkt tot ademhaling. Meestal wordt men uit zo'n soort "trance" gehaald door een beweging. Zo ook ik.

Langzaam zag ik de hand van emo-boy (geen idee hoe ie heet ) over de reet van zijn buur, emogirl (idem) glijden. Nouja, dat doen die leipo's met identiteitscrisis wel vaker, dus geen probleem. Ik kijk zo weer weg, raak weer in mijn dagdroom, tot ene Julianne naast me me aanstoot. Verdwaast kijk ik op, waarbij ik haar vinger naar het gelukkige stel zie wijzen. Nou zat die emoboy, God nog aan toe, gewoon met z'n volledige hand ONDER de broek van emogirl te wroeten.

Julianne: "Da'ss t0cH ni3 n0rmaAl?!/!"
Moi: "Nope."
Julianne: "Seg jij us iEtz dannn, doe juh t0wg altijd...."
Moi (tegen emo's): "Hey, zoek even een kamer?"
Emoboy: "Hoezo?"
Moi: "Omdat het vervelend is om tijdens het behandelen van sommen twee vuistneukende emo's te zien."
Emogirl: "Laat ons lekker, klootzak. Rot lekker op."
Moi: "Je boft dat ik m'n jachtgeweer thuis heb gelaten, trut. Je had mooi op m'n kamer kunnen hangen."
*docent tikt op m'n schouder*
Docent: "Kom jij maar even mee naar de coördinator, jongetje."

Uiteindelijk kreeg ik in plaats van de (gebruikelijke) brief naar mijn ouders "slechts" een straf van 4 uur nablijven. Let wel, ik was dus om kwart over 1 uit, maar dat werd helaas 5 uur (later kan/mag niet).

Waar is de gerechtigheid?! :'(
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47978258
Op wat voor school zit jij
Bier hier.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:37:08 #3
139538 m-ice
c'est la vie
pi_47978259
trieste figuren dat emo
pi_47978420
Hoe sneu, je hebt wel een grote mond maar zodra meneer de coordinator je wat opdraagt is het meteen braaf 'ja meneer' en 'sorry meneer'...
pi_47978440
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef Cinch het volgende:
Op wat voor school zit jij
Gymnasium
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_47978471
Whehehe had ook een gozer uit mijn klas gedaan vingerde zijn vriendin midden in de les

Maar het was dan ook geen emo

[ Bericht 19% gewijzigd door Urvin op 03-04-2007 20:48:31 ]
pi_47978501
Vuistneukende emo's

Hoe klinkt dat trouwens als iemand in breezah praat?
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:42:05 #8
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_47978517
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Syheriat het volgende:
Moi: "Omdat het vervelend is om tijdens het behandelen van sommen twee vuistneukende emo's te zien."
Why does it hurt when I pee?
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:42:48 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47978554
Wel een coole emo als ie op school tijdens wiskunde zit te roeren. Dat is mij nooit gelukt. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47978580
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Tsurany het volgende:
Hoe sneu, je hebt wel een grote mond maar zodra meneer de coordinator je wat opdraagt is het meteen braaf 'ja meneer' en 'sorry meneer'...
Staat dat er?

Denk je nou echt dat ik braaf incasseer wat hij als straf eist? Ik heb inmiddels zo veel gesprekken met m'n coordinator gehad dat ik hem beter ken dan m'n vriendin. Op zich ben ik niet zo'n stoere rebelse leerling, en ik accepteer m'n straf nagenoeg altijd als ik zelf wat fout deed. In deze situatie, daarentegen, was dat niet zo
pi_47978610
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Gymnasium
Ik wilde t maar ff zeker stellen, want bij ons op school (havo/vwo) heb je ook heel veel van die pauperemo's en bij het stedelijk gymnasium hier in de buurt heb je er ook een hele zooi.
Wat doen die kneuzen op zulke opleidingen
Bier hier.
pi_47978631
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Blokhut het volgende:
Vuistneukende emo's

Hoe klinkt dat trouwens als iemand in breezah praat?
Beetje ordinair en hoerig
pi_47978636
Tering Emo's

Had em gewoon na school VMBO stijl opgewacht en met een mes gestoken!
Dat zal em leren.
En dan hadden wij nog wat leuke shit in de dumpert op geenstijl
JOHNNY HEITINGA
pi_47978661
Btw wat doet een breezah op t gymnasium :/
Bier hier.
pi_47978668
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Cinch het volgende:

[..]

Ik wilde t maar ff zeker stellen, want bij ons op school (havo/vwo) heb je ook heel veel van die pauperemo's en bij het stedelijk gymnasium hier in de buurt heb je er ook een hele zooi.
Wat doen die kneuzen op zulke opleidingen
Raar he? Ik verbaas me er ook over dat er nagenoeg geen enkele emo/gothic/alto/LARP-er bij mijn school op vmbo zit maar de meesten inderdaad havo of hoger.
pi_47978685
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Cinch het volgende:
Ze zitten er niet veel maar geloof me ze zitten er
Meestal blijven ze in de 2e en 5e zitten en halen ze het eindexamen niet.
JOHNNY HEITINGA
pi_47978723
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Raar he? Ik verbaas me er ook over dat er nagenoeg geen enkele emo/gothic/alto/LARP-er bij mijn school op vmbo zit maar de meesten inderdaad havo of hoger.
Heeft ermee te maken dat ze op het VMBO kapot gepest worden.

Dus ofwel zijn ze slim (of doen ze zich slim voor) ofwel gaan ze meteen werken in een darkroom.
JOHNNY HEITINGA
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 april 2007 @ 20:47:30 #18
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_47978767
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ze stemmen ook allemaal op de VVD

Vuistneukende homo's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_47978782
mwahahaha, zelfs ik deed dat "vroegah" beter. Na de melding tas pakken, "ok lul, let ff op hun dan, de ransapen" en dan na de opmerking van de leraar daarop "en nu melden": "loop je mee en meld je jezelf ook dan ff lekker bij de conrector?" de deur dichtklappen.
pi_47978783
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Cinch het volgende:
Ook dat verbaast me. Dat wijf weet niet wat inhaleren is, en ze zei een maand geleden ook nog tegen me

"Wat is penetreren?"
"Ik doe het wel even voor."

En toch haalt ze hogere cijfers voor vakken dan ik
pi_47978784
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Vuistneukende homo's
Wat heb jij gestemd btw?
JOHNNY HEITINGA
pi_47978816
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Vuistneukende homo's
Het waren (zover ik kon opmaken uit de OP) een jongen en een meisje

alhoewel ze allemaal wel erg op elkaar lijken in die cultuur
Bier hier.
pi_47978831
Syheriat welk gymnasium zit je op?
JOHNNY HEITINGA
pi_47978834
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Staat dat er?

Denk je nou echt dat ik braaf incasseer wat hij als straf eist? Ik heb inmiddels zo veel gesprekken met m'n coordinator gehad dat ik hem beter ken dan m'n vriendin. Op zich ben ik niet zo'n stoere rebelse leerling, en ik accepteer m'n straf nagenoeg altijd als ik zelf wat fout deed. In deze situatie, daarentegen, was dat niet zo
quote:
Let wel, ik was dus om kwart over 1 uit, maar dat werd helaas 5 uur (later kan/mag niet).
Nou je ging toch 4 uur zitten voor iets waarvan je zelf vind dat je het niet verdiende.
pi_47978910
Op verdwaasd met een T na, is dit een goed topic.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')