Nou, ik zit dus zo tijdens mijn wiskunde uur vandaag weer een poosje met volledige leegte voor me uit te staren. Je kent het wel, geestelijke inspanning van 0,0 en een fysieke die zich beperkt tot ademhaling. Meestal wordt men uit zo'n soort "trance" gehaald door een beweging. Zo ook ik.
Langzaam zag ik de hand van emo-boy (geen idee hoe ie heet
![]()
) over de reet van zijn buur, emogirl (idem) glijden. Nouja, dat doen die leipo's met identiteitscrisis wel vaker, dus geen probleem. Ik kijk zo weer weg, raak weer in mijn dagdroom, tot ene Julianne naast me me aanstoot. Verdwaast kijk ik op, waarbij ik haar vinger naar het gelukkige stel zie wijzen. Nou zat die emoboy, God nog aan toe, gewoon met z'n volledige hand ONDER de broek van emogirl te wroeten.
Julianne: "Da'ss t0cH ni3 n0rmaAl?!/!"
Moi: "Nope."
Julianne: "Seg jij us iEtz dannn, doe juh t0wg altijd...."
Moi (tegen emo's): "Hey, zoek even een kamer?"
Emoboy: "Hoezo?"
Moi: "Omdat het vervelend is om tijdens het behandelen van sommen twee vuistneukende emo's te zien."
Emogirl: "Laat ons lekker, klootzak. Rot lekker op."
Moi: "Je boft dat ik m'n jachtgeweer thuis heb gelaten, trut. Je had mooi op m'n kamer kunnen hangen."
*docent tikt op m'n schouder*
Docent: "Kom jij maar even mee naar de coördinator, jongetje."
Uiteindelijk kreeg ik in plaats van de (gebruikelijke) brief naar mijn ouders "slechts" een straf van 4 uur nablijven. Let wel, ik was dus om kwart over 1 uit, maar dat werd helaas 5 uur (later kan/mag niet).
Waar is de gerechtigheid?! :'(
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."