quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef postmortum het volgende:
Strychnine gewoon wat pikante foto's in kpd dumpen![]()
Ja, dit is echt. Ik ben echt mijn portemonnee verloren en ik heb hem echt terug gekregen met bijna 100 euro cash lichter. Ik heb een slecht gevoel voor humor, maar niet zo slecht dat ik over zoiets een geintje maakquote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef KritischeMassa het volgende:
is dit echt?
Niet als diegene al 4 jaar is overleden, dan zijn foto's ervan opeens erg tastbaar gewordenquote:Op donderdag 5 april 2007 04:26 schreef Biogarde het volgende:
Een beetje persoon staat op je netvlies. Daar kan geen foto wat aan veranderen.
Zeker weten!!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Niet als diegene al 4 jaar is overleden, dan zijn foto's ervan opeens erg tastbaar geworden
als je het ooh zo omvangrijke topic had gelezne dan head je geweten dat ze haar ID ook kwijt is jij nAABquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:27 schreef kassenbouwer het volgende:
Met je ID kan je gewoon naar de bank gaan en geld ophalen... Heb je geen aangifte voor nodig!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het ooh zo omvangrijke topic had gelezne dan head je geweten dat ze haar ID ook kwijt is jij nAAB
Als je goed leest, zie je dat ze haar ID terug heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het ooh zo omvangrijke topic had gelezne dan head je geweten dat ze haar ID ook kwijt is jij nAAB
welke mappy gaf dit topic zo'n kkkkkkk kickquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef kassenbouwer het volgende:
En waarom praten we hier eigenlijk in een topic wat al een maand oud is
rot op met je kutkicksquote:
We wachten even op een eventuele update.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke mappy gaf dit topic zo'n kkkkkkk kick
'mappy'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke mappy gaf dit topic zo'n kkkkkkk kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |