Op scholieren staat een best aardige samenvatting over dat kunst kennis kunde II boekquote:Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef Shoegal88 het volgende:
wie heeft het al geleerd?
had namelijk vandaag filo, morgen geschiedenis en engels en ik kom er morgenavond pas aan toe, wil bij nader inzien toch wel een leuk punt halen...hoe veel tijd kostte het ongeveer om te leren?
Normaal boek is bij ons "kijk op kunst" (het boek dat je gewoon al vanaf de 5e hebt), gewoon de algemene kennis over grieken/romeinen, oudheid, middeleeuwen en alle stromingen enzo. En begrippen boek? Hebben jullie niet iets van Beeldende Begrippen? (zo nee, dan zullen we het ook wel niet hoeven lerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Shoegal88 het volgende:
normaal boek en begrippen boek? nooit van gehoord...
ja ik heb zelf een samenvatting gemaakt, maar k krijg mezelf er maar niet toe om het te leren (nog steeds niet), na deze zware dag.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Stupiditeit het volgende:Nou ja, dan schatten jullie jezelf wel erg hoog in, ik wist al bij het doorlezen van de vragen dat ik een 2 heb. En dat klopt, ik heb 16 punten
, dat is ergens tussen de 2 en 4.
Maar ach, als ik voor mijn praktische deel een 6 heb minimaal (wat wel goed komt), dan heb ik TEHATEX met een 5.5 afgesloten![]()
![]()
![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |