abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49605782
wie heeft het al geleerd?
had namelijk vandaag filo, morgen geschiedenis en engels en ik kom er morgenavond pas aan toe, wil bij nader inzien toch wel een leuk punt halen...hoe veel tijd kostte het ongeveer om te leren?
Vanity, definitely my favourite sin!
pi_49633570
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:58 schreef Shoegal88 het volgende:
wie heeft het al geleerd?
had namelijk vandaag filo, morgen geschiedenis en engels en ik kom er morgenavond pas aan toe, wil bij nader inzien toch wel een leuk punt halen...hoe veel tijd kostte het ongeveer om te leren?
Op scholieren staat een best aardige samenvatting over dat kunst kennis kunde II boek
Maar moeten we ook het "normale" boek kennen en het begrippen-boek?
pi_49663747
normaal boek en begrippen boek? nooit van gehoord...
ja ik heb zelf een samenvatting gemaakt, maar k krijg mezelf er maar niet toe om het te leren (nog steeds niet), na deze zware dag.
pi_49677779
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Shoegal88 het volgende:
normaal boek en begrippen boek? nooit van gehoord...
ja ik heb zelf een samenvatting gemaakt, maar k krijg mezelf er maar niet toe om het te leren (nog steeds niet), na deze zware dag.
Normaal boek is bij ons "kijk op kunst" (het boek dat je gewoon al vanaf de 5e hebt), gewoon de algemene kennis over grieken/romeinen, oudheid, middeleeuwen en alle stromingen enzo. En begrippen boek? Hebben jullie niet iets van Beeldende Begrippen? (zo nee, dan zullen we het ook wel niet hoeven leren )
pi_49679802
Wij hebben nooit een boek hoeven te bestellen, onze leraar maakte zelf gewoon boekjes...
Er wordt van je verwacht dat je die basiskennis gewoon hebt, maar ik denk niet dat je die boeken moet gaan leren...
Ik ben net klaar met leren, heb het een keer doorgelezen en toen vond ik het wel goed. Als ik het examen zo zie, dan kun je de antwoorden volgens mij zo uit je duim zuigen
pi_49691439
godverdomme wat een kankertoets heb echt een dikke onvoldoende. snap sowieso geen moer van al dat zweverige gezeik
pi_49691540
Ik dacht dat het wel goed ging, maar nu ik heb nagekeken heb ik volgens mij een diepe onvoldoende gehaald
pi_49692197
^ ja ik dacht eerst ook dat ik het nog wel redelijk had gemaakt..tot dat ik het nakeek
pi_49692772
Nou ja, dan schatten jullie jezelf wel erg hoog in, ik wist al bij het doorlezen van de vragen dat ik een 2 heb. En dat klopt, ik heb 16 punten , dat is ergens tussen de 2 en 4.

Maar ach, als ik voor mijn praktische deel een 6 heb minimaal (wat wel goed komt), dan heb ik TEHATEX met een 5.5 afgesloten .
pi_49693021
Ik heb iets van 35 punten
ik had voor m'n SE's een 7,7
heb wel een goed gevoel over het CPE
maar toch vind ik het kut
pi_49693770
Sommige vragen waren echt raar...
Maar zoals ik al zei, kon je een heleboel zelf beredeneren en bedenken, dus heb er geen slecht gevoel over en aangezien ik erheen ging met de gedachte dat ik heel erg tevreden zou zijn met een 3 en ik nu rond de vijf zit, ben ik meer dan tevreden
pi_49695135
Ik had voor mijn eindwerk een 7,3 en stond een 8,0 gemiddeld, dus ik kan al niet lager dan een 7 komen te staan Maar toch, vaag examen!
pi_49698843
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Stupiditeit het volgende:
Nou ja, dan schatten jullie jezelf wel erg hoog in, ik wist al bij het doorlezen van de vragen dat ik een 2 heb. En dat klopt, ik heb 16 punten , dat is ergens tussen de 2 en 4.

Maar ach, als ik voor mijn praktische deel een 6 heb minimaal (wat wel goed komt), dan heb ik TEHATEX met een 5.5 afgesloten .
pi_49701088
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

Zoek een leven. Je bent irritant.
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:50:16 #40
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49703303
Bill Viola.....die vervloekte Bill Viola.....Ik -wist- het!

Ik vond vooral het eerste deel vervelend, de architectuur. Het lichaam ontleed ging wel, schilderen met licht had de Comtesse d'Haussonville erin, één van mijn favoriete werkjes
My boobs are ok ! :D
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:32:39 #41
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49705149
Ohja, en wie was die Alberti . Ik had nog nooit wat gelezen over die man .
My boobs are ok ! :D
pi_49707742
Die Alberti kwam me wel bekend voor, maar ik geloof niet dat hij in het boek genoemd wordt..ik heb geen flauw idee waar ik heb van ken though..

bah. hopelijk valt de normering hoog uit. ik denk dat ik dit vak erger haat dan wiskunde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')