Daar weten ze in Beverwijk alles vanquote:
Ze waren gisteravond inderdaad niet erg enthausiast tijdens de videoboodschap.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Gezellig. Syl krijgt een taart ter ere van een half jaar in dat hok, en alleen SHE eet ervan.
Hoe typerend.
Tis triest voor alle mensen met overgewicht dat ze juist zo'n type als Jaap hebben gekozen, want door hem moet ik nu wel vreselijk lachen om jou reactiequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Soury het volgende:
Jaap heeft een zeer ernstige ziekte nl. Alzheimer boulimia.
Hij vreet de hele dag, en vergeet te kotsen![]()
Druk even op toets equote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef getl0st het volgende:
wrom veranderd het geluid van mijn streams steeds automatisch?
juf judith mag van mij weg blijven. althans, voor vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Juf Judith is wel laat hoor.
Als ze ook nog met iedereen een half uur moet zingen en dan nog met de groep.
Ik stel voor juf Judith skippen, krijg sowieso uitslag van haarquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Ja, het wordt wel erg laat zo .....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik stel voor juf Judith skippen, krijg sowieso uitslag van haar![]()
Ja flauw. Gisteren zeiden ze toch echt 24 uur en gisteren was het rond 21.00 uur toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Juf Judith is TOP. Zet iedereen op zijn plaats, op een beschaafde manier. Juf Judith moet blijven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik stel voor juf Judith skippen, krijg sowieso uitslag van haar![]()
Meer tekenend is de tweedeling nog niet geweest....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Gezellig. Syl krijgt een taart ter ere van een half jaar in dat hok, en alleen SHE eet ervan, niemand van BANJ aanwezig.
Hoe typerend.
Dan zouden ze dat toch al wel door hebben gegeven ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef solara4 het volgende:
denk ook niet dat ze komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |