Op die manier dacht ik ook altijd, goh, het is toch je eigen leven...quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig.
De hele samenleving is zo afgeschermt vind ik. De enige fun die je nog legaal kan beleven is dat heel cliche met je
familie een dagje Harderwijk op een zomerse dag, Op een terrasje zitten in je vrije tijd, klussen aan je woning,
of skaten, ijsjes eten, en in het extreemste geval 'bungee-jumpen..'
Je leeft maar 1x. En je krijgt te maken met zoveel regels die anderen hebben verzonnen en die voor jouw bepalen
wat wel of niet van waarde/toepassing is.
Volgens mij leven we al in een politiestaat. Ik hoop dat die MadMax tijdperk nou eens gauw komt..
Ik verveel me de pleures hierzo...
Yep, daar kan ik nog inkomen dat je dan voelt dat je vrijheid is beknot. Maar dat is voor een deel dan weer imho de schuld van betreffende agent die volgens de letter van de wet leeft en niet in de geest er van.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:44 schreef MouseOver het volgende:
In wat wel en niet mag is nog maar betrekkelijk weinig veranderd. Wat -volgens mij- wel veranderd is ten opzichte van vroeger is het strak volgens de letter van de wet handhaven van wetten waarvan niet iedereen het nut inziet. Om 4 uur 's nachts bekeurd worden omdat je 125 op een lege autoweg rijdt, omdat je een plasje tegen een boom doet op een plaats waar niemand er last van heeft, of omdat je toevallig een plastic kaartje niet bij je had.
Het "Hey, doe es niet!" wordt minder gebruikt dan vroeger en dat zorgt ervoor dat mensen zich strenger behandeld voelen, zelfs al is de wetgeving zelf niet zo heel erg veranderd.
Kijk eindelijk eens iets waar we wat mee kunnen. Heb je ook helemaal gelijk in, maar die wetten zijn gemaakt ten tijde van autowegen die nog niet zo mooi glad waren enz. Ja dat soort wetten moeten veranderd worden. Maar voel jij je beperkt in je vrijheid hierdoor?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:44 schreef MouseOver het volgende:
Om 4 uur 's nachts bekeurd worden omdat je 125 op een lege autoweg rijdt.
Het "Hey, doe es niet!" wordt minder gebruikt dan vroeger en dat zorgt ervoor dat mensen zich strenger behandeld voelen, zelfs al is de wetgeving zelf niet zo heel erg veranderd.
Het is niet de schuld van de maatschappij dat jij zo weinig fantasie en lef hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef Lipton-Anubis het volgende:De enige fun die je nog legaal kan beleven is dat heel cliche met je familie een dagje Harderwijk op een zomerse dag, Op een terrasje zitten in je vrije tijd, klussen aan je woning, of skaten, ijsjes eten, en in het extreemste geval 'bungee-jumpen..'
Je mag prima je eigen lichaam naar de knoppen helpen, zolang je anderen maar niet tot last bent. En dat lijkt me niet meer dan logisch...quote:Op woensdag 4 april 2007 08:19 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben het wel met TS eens eigenlijk.
De leiders van de wereld verrampeneren de vrije wil eigenlijk.
Puur om dingen te verbieden, of als slecht te bestempelen.
Om te verbieden ivm de gezondheid.of anti reclames maken ergens voor.
Laat de mens lekker zelf doen waar hij zelf zin in heeft, Al is het slecht voor je, Lekker boeiend? Laat de mens zelf hun lichaam vertieften als ze dat willen.
Gofterdomme, na al die jaren van bagger komt er wat zinnigs uit je mond! Respect.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef Maikuuul het volgende:zoeen gaar topic.
Als iedereen doet waar hij zin in heeft komt er chaos > stel er raakt iemand gewond, niemand kan geholpen worden want iedereen zit de lekkerste wijven te verkrachten > hoe denk je aan eten te komen ?
Baggeroptopique, je moet eens langer nadenken homeboy
Godmienja gek, weet ik veel.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef DreamForEver het volgende:
Zoeen hendig sjieke reply, mister Maikuuuuul, jeweets!
Wanneer ga je nou je vocabulaire vernieuwen?
het woordje anarchie omschrijgt jouw zeldzaam intelligente post goedquote:Op woensdag 4 april 2007 18:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Godmienja gek, weet ik veel.
Als ik een leuk woord tegenkom dan post mii het wel
Je kunt ook denken "heeftie ons niet voor de lapje gehoude"quote:Op woensdag 4 april 2007 18:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het woordje anarchie omschrijgt jouw zeldzaam intelligente post goed![]()
dan verdient TS een beste draai om de eurn, en een rotschop naquote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je kunt ook denken "heeftie ons niet voor het lapje gehoude"
Jeweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |