Dat merk je over een paar wekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb bij vraag 9 iets als
slechte omgeving/slechte hersenen
maar in t antwoord zeggen ze goede omgeving/goede hersenen
goed of fout
Dat had ik ook, lijkt me wel goed eigenlijk . Zo stond het er ook 5 regels boven geloof ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
goed of fout
Ik heb hier de vragen liggen. Even checken:quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:24 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
goed of fout
Dat ging er dus om dat als ratten in een goede omgeving zaten, hun hersenen en verbindingen beter ontwikkelden. je kan er dus ook van maken dat een slechte of niet aangename omgeving de verbindingen tussen hersenen niet goed laat maken, wat dus een slechte uitwerking heeft.quote:In alinea 7 is er sprake van een "principe" ( regel 111) dat uit het hersenonderzoek bij ratten blijkt. Wat houdt dit algemene principe in? 15 woorden
normering '1' is toch niet hoog, dat is toch normaal? dan heb je toch ook gewoon een 5,5 of hoe moet ik dat nu zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb 't beetje streng nagekeken
Cijfer : tussen de 4.9 en de 6.9
Conclusie : alleen bij een hoge normering zal je een voldoende halen
Goed gescoorde punten : 27 punten
Maximaal te behalen punten : 50 punten
Bandbreedte : 0 tot 2
Heb een 5.2 nodig
Normaal gesproken is de normering 1. Als blijkt dat het examen moeilijker was dan gemiddeld, dan zal hij bijvoorbeeld 1,2 worden. Blijkt dat het examen veels te makkelijk was, zal de normering bijgesteld worden tot bijvoorbeeld 0,8.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef Emmol het volgende:
[..]
normering '1' is toch niet hoog, dat is toch normaal? dan heb je toch ook gewoon een 5,5 of hoe moet ik dat nu zien
wat ga je nu doen?? en wat had je eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had 't hoogste van de klas maar dat boiet niet want ik ben toch fokking gezakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |