Als je wilt mag je ook Chinees - Papiamento meenemen, maar daar heb je weinig aan denk ikquote:Op woensdag 4 april 2007 08:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welke woordenboeken mag je nu meenemen? Engels - Nederlands ofzo?
Haha, sta je maar een 7?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef zquing het volgende:
Ik mag lekker een 4 halen voor het examen en dan slaag ik voor engels
8.9 hiero, luistertoets ging matig.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, sta je maar een 7?
Ik sta een 9![]()
ja ik sta een 7........ mjah m'n brief ging kutquote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha, sta je maar een 7?
Ik sta een 9![]()
ik haalde 7's voor de proefexamens. Maar volgens mij moet het je wel een beetje liggen. Ik ken ook mensen die er veel moeite mee hebbenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef Eveli het volgende:
Even een tip: onderschat dit examen niet. Ik vond het best lastig terwijl ik nooit echt problemen had met Engels.
Mja, ik zou bij god niet weten of ik hier wel En-Ned heb liggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je wilt mag je ook Chinees - Papiamento meenemen, maar daar heb je weinig aan denk ik
havo is veel makkelijker dan 't vwo examenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:52 schreef MaxC het volgende:
Makkelijkste eindexamen, vorig jaar op Havo een 10 gehaald, dus een 8/9 moet erin zitten![]()
Kan kloppen, ik had volgens mij ook een afwijkende tijd voor 1 van mn tentamens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef zquing het volgende:
ik kijk dus net op die examensite en zie dat we maar 2,5 uur krijgen voor 't examen. Klopt dit? Ik dacht dat je voor alle examens 3 uur kreeg
Reken maar van wel dat er mensen tot het einde bezig zullen zijn. Sowieso moet je na een bepaalde tijd blijven zitten en mag je niet meer weg tot het einde.quote:
ik zal ook wel klaar zijn na een uur/anderhalf. Maar ik dacht dat je gewoon 3 uur kreeg voor al je examensquote:
Ik heb een 10.1 nodig voor een 10.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:36 schreef washandje het volgende:
Als ik een 10 haal, sta ik een 10 op m'n eindlijst, als ik een 9.9 haal sta ik een 9
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |