Als je dat niet hebt ben je stom.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:09 schreef Marloes het volgende:
Ik hoop dat ik mijn 3.8 heb gehaald! (voor een 6)
Maar ik ga alsnog klagen want de normering moet wel een beetje hoog zijn
Same here, 3 keer gekeken of het wel wiskunde A12 was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:18 schreef robski18 het volgende:
Dit was wel belachelijk makkelijk. Ik heb na de eerste vraag nog gekeken of er wel VWO op de voorkant stond![]()
En dat is dus wel kansloos. Je naait je klasgenotenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:14 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Als je dat niet hebt ben je stom.
Ik heb ook geklaagd maar dan over het te lage niveau van het examen, te simpel, een belediging voor vwo.
Nee, ik eis onderwijs van niveau.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:19 schreef robski18 het volgende:
[..]
En dat is dus wel kansloos. Je naait je klasgenoten![]()
Nee dat niet maar toch, dit wiskunde sloeg nergens op, geef toequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:35 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Oh jee, jij bent vast een miskend intellectueeltjeWat doe je dan bij de alfa's, doos.
Het was 'moeilijker' dan voorgaande 2 jaren. En goed, het is wiskunde-alfa, daar kun je sowieso niet heel veel van verwachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:46 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Nee dat niet maar toch, dit wiskunde sloeg nergens op, geef toe
Laat zulke grapjes wil je.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:14 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Ik heb ook geklaagd maar dan over het te lage niveau van het examen, te simpel, een belediging voor vwo.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:18 schreef robski18 het volgende:
Dit was wel belachelijk makkelijk. Ik heb na de eerste vraag nog gekeken of er wel VWO op de voorkant stond![]()
je hebt wát?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:14 schreef Tsurany het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:14 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Dat was 1 iemand, de rest zal dat waarschijnlijk nieteens in zijn/haar hoofd halenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik haat jullie lutsers echt allemaal.
Makkelijk makkelijk makkelijk. 't Was misschien wel te doen, maar naai anderen dan niet een lage normering aan?
Ga lekker UT2004 spelen om af te reageren ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:34 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik haat jullie lutsers echt allemaal.
Makkelijk makkelijk makkelijk. 't Was misschien wel te doen, maar naai anderen dan niet een lage normering aan?
Het spijt me, maar fucking klagen omdat iets te simpel is... Dat is pas echt een teken van achterlijkheid en gebrek aan intelligentie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:38 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ga lekker UT2004 spelen om af te reageren ofzo.![]()
hahahaha ik ook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:18 schreef robski18 het volgende:
Waarom zou dat een gebrek aan intelligentie zijn? Als er alleen maar geklaagd wordt over een examen dat het zo moeilijk is gaat het niveau door de jaren heen achteruit. Ik moet er niet aan denken dat al die VMBO-mensen straks VWO kunnen doen, omdat het zo simpel is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:41 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Het spijt me, maar fucking klagen omdat iets te simpel is... Dat is pas echt een teken van achterlijkheid en gebrek aan intelligentie.
Ik heb daar nog vet veel tijd aan verneukt doordat de kiesdeler niet helemaal klopte met de getallen, totdat ik verder lasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef Ashlee het volgende:
"De kiesdeler reken je uit door het aantal stemmen te delen door het aantal zetels "
Aantal stemmen: 893429483
Aantal zetes: 39
Vraag 6. Reken de kiesdeler uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K ging dood hahahahah, wat een weggevertje
Jezus!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef Ashlee het volgende:
"De kiesdeler reken je uit door het aantal stemmen te delen door het aantal zetels "
Aantal stemmen: 893429483
Aantal zetes: 39
Vraag 6. Reken de kiesdeler uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K ging dood hahahahah, wat een weggevertje
Je hebt toch geen A1 lopen maken he.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:11 schreef Luutgaert het volgende:
Huh. Ik kijk op havovwo naar de opgaven en ik heb andere gekregen.Die restzetels heb ik niet gehad, paar vragen bij de bijen niet. Weet iemand hoe dit zit?
Jezus, dat zijn mooi een ramp zijn als je het verkeerde hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:11 schreef Luutgaert het volgende:
Huh. Ik kijk op havovwo naar de opgaven en ik heb andere gekregen.Die restzetels heb ik niet gehad, paar vragen bij de bijen niet. Weet iemand hoe dit zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |