Heb je al wat oude examens uitgeprint van www.examenbundel.nl? Bij de antwoorden staat er wat je moet hebben gedaan om de punten te krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Nog goede online sites waar ze je die Wiskunde A uitleggen met oefeningen?
(Ik ben een noob met google)
oefen-examen?quote:[b]Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef Ik ga mooi met een 8 het examen in.
Nouja als je vragen hebt gewoon hier posten en dan spoeden we je te hulpquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef GlazenKaak het volgende:
*rilt*
Ik sta een 5,2.
Ik heb een leerstoornis dus gelukkig krijg ik extra tijd en mag ik m'n eigen formulekaart maken
Dat verschilt eigenlijk, soms is het wel te doen, soms niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:01 schreef Vector_SLD het volgende:
Heb al een tweetal examens gemaakt en moet zeggen dat het wel erg makkelijk is hoor
De PTA bleek dus een heel examen te zijn, en ik had er een 9.1 voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef robski18 het volgende:
Pff heb zo een PTA over alle examenstof, alleen zou ik niet weten wat dat allemaal is. Ik zit nu maar een beetje m'n boek door te bladeren, in de hoop dat ik hetgene onthoud wat ik zometeen nodig heb, maar ik zie het somber in :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |