Geen gek idee op zich. Of de verfspuitbus leegspuiten tegen de ruit de volgende keer dat ie aanbelt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
deur afplakken heb je er geen last meer van![]()
Welke wijk en welke huurmaatschappij? Heb nog nooit van zulke praktijken in Enschede gehoord namelijk. Wel dat de brandweer studentenhuizen controleert. Als die de boel afkeuren vanwege versperde noodwegen e.d. dan kan de verhuurder gelazer krijgen met de vergunning voor het verhuren aan studenten. Is er niet zoiets aan de hand?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:08 schreef BlackJack het volgende:
Vandaag een mannetje aan de deur gehad. Huisgenoot deed open. Wat bleek, de woningcorporatie (de organisatie die een groot aantal huurwoningen in Enschede, waaronder het onze, beheert) had een onderzoek uitgevoerd. Daaruit was naar voren gekomen dat de gang niet netjes genoeg opgeruimd is. Eerst hebben ze drie brieven gestuurd, daarna kwamen ze maar persoonljik verhaal halen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Geen gek idee op zich. Of de verfspuitbus leegspuiten tegen de ruitdie vent de volgende keer dat ie aanbelt.
Probleem opgelost toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:08 schreef BlackJack het volgende:
Het komt er dus waarschijnlijk op neer dat we de twee computerschermen en de vijf spuitbussen die in de gang staan nog voor ze weg moeten halen ook.
ah, ik huur bij stichting de woonplaats, en daar komt nooit iemand van kijken. Dat verklaart overigens ook de ENORME troep bij sommigen (onleefbaar, zo erg!)quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Skv het volgende:
Ben blij dat ik gewoon onder een huurbaas huur, geen gezeik met Domein en die kutinstellingen.
Huisbaas komt één keer per jaar langs, ziet dat het een klotezooi is en gaat weer weg.
Is dan ook een vent van 50 die nog bij z'n ouders woont.
Ik kan er prima leven. Het is dan wel niet allemaal netjes en schoon enzo, maar zolang je niet van de grond wil eten gaat het prima..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
ah, ik huur bij stichting de woonplaats, en daar komt nooit iemand van kijken. Dat verklaart overigens ook de ENORME troep bij sommigen (onleefbaar, zo erg!)
Nee. Het hele probleem is niet het opruimen van die paar dingen. Het probleem is dat iemand anders je ertoe probeert te dwingen. Dat je hem zijn zin moet geven maakt het voor mij alleen maar vervelender.quote:
Ja, vervelend zeg dat de eigenaar graag z'n eigendommen goed onderhouden ziet. HALLO, HET IS JOUW HUIS NIET STUDENTENSLOEBER.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:24 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Nee. Het hele probleem is niet het opruimen van die paar dingen. Het probleem is dat iemand anders je ertoe probeert te dwingen. Dat je hem zijn zin moet geven maakt het voor mij alleen maar vervelender.
waarom niet van de grond eten? er ligt genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan er prima leven. Het is dan wel niet allemaal netjes en schoon enzo, maar zolang je niet van de grond wil eten gaat het prima..
wat heeft het al dan niet hebben staan van spullen in de gang te maken met het onderhoud van het huis?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, vervelend zeg dat de eigenaar graag z'n eigendommen goed onderhouden ziet. HALLO, HET IS JOUW HUIS NIET STUDENTENSLOEBER.
De eigenaar wil er geen rommel van hebben. Zo moeilijk is het toch niet ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
wat heeft het al dan niet hebben staan van spullen in de gang te maken met het onderhoud van het huis?
bij mijn overbuurman kan dat nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan er prima leven. Het is dan wel niet allemaal netjes en schoon enzo, maar zolang je niet van de grond wil eten gaat het prima..
Je betaalt er toch verdomme huur voor? zolang het geen gevaar oplevert mag je gewoon monitoren in de gang zetten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef gelly het volgende:
[..]
De eigenaar wil er geen rommel van hebben. Zo moeilijk is het toch niet ?
Ja, om er te mogen wonen, niet om er een puinzooi van te mogen maken. Doe je dat ook als je een auto huurt, de hele bekleding onder de cola kieperen en het interieur slopen ? Je betaalt er toch verdomme huur voor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je betaalt er toch verdomme huur voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |