Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echtquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef MJay1 het volgende:
Op een geile milf (15 jahren alt) na, niks bijzonders.
Euh, meisjes van 15 kunnen ook een kindje hebben hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
Mamma's I Like to Fuck? Ze is toch moeder, en kennelijk nog neukbaar ook.quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
Ja dus. Het is een MILF.quote:Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Je moet de term niet te letterlijk nemen. Gewoon een wijf dat heeft gebaard, ergens in de 30/40 is, en nog best neukbaar is. Denk aan Stifler's mom of Stacey's mom
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.quote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef Monotomo het volgende:
Maarja. Ik heb dus een wijf uit Hongarije in m'n klas zitten. Ze is 15 fakking dun, lelijk, beugel, ingevallen gezicht, sirieus geen tieten vies zwart vettig haar. En ze begint vaak spontaan te lachen of te huilen.
16 is oud genoeg.quote:Op maandag 9 april 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.
"Veldhuis & Kemper - Wat heb je nodig"quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
op de basisschool zat ik bij een meisje in de klas die dachten dat we beste vriendinnen waren....misschien was ik wel haar beste vriendin, maar zij niet die van mij.....
dus dat maakte ik dr soms duidelijk....en dat ging wel eens gemeen.....dan werd mijn moeder ook smiddags altijd meteen gebeld dat ik niet lief was geweest.... en ja daardoor gingen we haar alleen maar meer plagen/pesten...
quote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
Maar dat ìs ook helemaal niet leuk om te vragenquote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |