Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echtquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef MJay1 het volgende:
Op een geile milf (15 jahren alt) na, niks bijzonders.
Euh, meisjes van 15 kunnen ook een kindje hebben hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
Mamma's I Like to Fuck? Ze is toch moeder, en kennelijk nog neukbaar ook.quote:Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
Ja dus. Het is een MILF.quote:Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Je moet de term niet te letterlijk nemen. Gewoon een wijf dat heeft gebaard, ergens in de 30/40 is, en nog best neukbaar is. Denk aan Stifler's mom of Stacey's mom
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.quote:Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef Monotomo het volgende:
Maarja. Ik heb dus een wijf uit Hongarije in m'n klas zitten. Ze is 15 fakking dun, lelijk, beugel, ingevallen gezicht, sirieus geen tieten vies zwart vettig haar. En ze begint vaak spontaan te lachen of te huilen.
16 is oud genoeg.quote:Op maandag 9 april 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.
"Veldhuis & Kemper - Wat heb je nodig"quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
op de basisschool zat ik bij een meisje in de klas die dachten dat we beste vriendinnen waren....misschien was ik wel haar beste vriendin, maar zij niet die van mij.....
dus dat maakte ik dr soms duidelijk....en dat ging wel eens gemeen.....dan werd mijn moeder ook smiddags altijd meteen gebeld dat ik niet lief was geweest.... en ja daardoor gingen we haar alleen maar meer plagen/pesten...
quote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
Maar dat ìs ook helemaal niet leuk om te vragenquote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
Ik hoop dat je een jaar of 12/15 bent, anders moet je hard aan je spelling gaan werken!quote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef kjevo het volgende:
ons raarste klas genootje is rubina ik bedoel ruben.hij draagt altijd erg strakke kleding en zit constant aan je erg vervelend!!!
![]()
ik haat hem hij had mij een keer met de k ziekte uitgescholden en toen werdt ik
is ook logisch toch maar nog.hij haalt echt altijd voldoende's
![]()
ik niet een paar onvoldoende's.
ik gok zelfs 11, zelfs zinformuleringen lijken op die van een kindquote:Op maandag 16 april 2007 19:53 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een jaar of 12/15 bent, anders moet je hard aan je spelling gaan werken!
Ik wil jou wel is horen praten als je je zelf niet kan horen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef mercurial3 het volgende:
kep een dove in de klas met een kut tolk, vet irritant dat getik.
hij meurt ook een uur in de wind vet erg man.
hij praat trouwens ook als een holbewoner
lmao... alsof jij goed praat als je jezelf niet kan horenquote:hij praat trouwens ook als een holbewoner
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons. Hij stotterde en had zo'n enorme wijnvlek weet je wel. En niemand mocht hem eigenlijk, en toen hebben we een keer een week lang gedaan alsof we em mochten. In die week zag je em echt opbloeien enzo, hij stotterde toen ook minder. Maarja na een week gaat dat toch vervelen dus toen zijn we er maar mee gestopt.
Op gegeven moment zat ik zo in het muzieklokaal beetje piano te spelen. Stond die Fons ineens bij de deur. Dus ik zo van wat doe jij hier? Zegt ie zo dat ie het mooi vondMja toen wilde ie dat ik hem les ging geven op de piano, maar daar had ik geen zin in dus ik zeidat ik dat alleen zou doen voor 175 gulden (toen waren er nog guldens) en slechts een half uur per week. Zegt ie "Ow, m-m-maar d-d-das wel goed hoor"
Bij die 175 gulden zat trouwens niet inbegrepen dat ik em niet meer zou pesten, want tja het was altijd lekker ontspannend.
Na een paar maanden werd ik toch wel nieuwsgierig waarom hij er zo lang mee doorging, want hij kon er geen zak van. Dus ik vroeg hem dat zo, zegt ie dat ie verliefd op me is. GADVERDAMME!Vervolgens smeekte ie mij om het tegen niemand te zeggen, maarja ik kon nu geen les meer aan hem geven, na deze bekentenis, en dus loop ik dus wel mooi die 175 piek mis elke week. Dus, als je niet wil dat ik het doorvertel, pass je me gewoon elke week 175 gulden, oke? "o-o-o-k-k-ke-e". Verder zei ie ook nog dat ie zelfmoord zou plegen als ik het zou doorvertellen. Right
Goed, paar weekjes gingen voorbij en het geld stroomde binnen. Maar het begon toch te knagen. Ik vond het eigenlijk niet kunnen.. Alle pret voor mezelf houden. Dus tja toen heb ik het maar op de schoolmuur geschreven, zo groot als ik kon.. "Fons is homo!".
Die dag heb ik Fons even op school gezien. Hij zag de tekst op de muur, draaide zich om en rende naar huis. Daarna heb ik em een tijd niet op school gezien. Drie weken later vertelde de docent dat Fons zelfmoord gepleegd had.
Paar dagen later stond die pa aan de deur. Ik denk van, ohjee nu komt het. Begint die pa me ineens te bedanken"Fons zei nooit zo veel thuis. Maar als ie wat zei, ging het over jou. Hij sprak altijd met zoveel liefde over jou. Je was echt heel belangrijk voor hem. Daarom kom ik je namens mij en mijn vrouw (die er niet bij kon zijn omdat ze ingestort was door de zelfmoord) vanuit de grond van ons hart bedanken. En tja ik zei maar van 'ja je doet wat je kan he...'. Toen ging hij verder dat hij niet begreep hoe het zo ver had kunnen komen. Ja kijk hij had dan een wijnvlek enzo.. waarom ik verwonderd rageerde met 'een wijnvlek? oh?' want tja op een gegeven moment zie je zo'n ding niet meer... En toen vroeg ie nog een ding, of ik op de crematie iets wilde zeggen. 'Tja, dan word ik waarschijnlijk wel overmand door emoties...'
http://cyclingbert.web-lo(...)verhaaltje_voor.htmlquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?
ik hoopte al op zo'n reactiequote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons.
Klinkt als iemand die ik ken, Yannickquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef Robar het volgende:
Ik had vroegah ook een vreemde snuiter in de klas zitten.
Als iets hem niet zinde, dan begon hij met prullenbakken te smijten.
Ik ben ook eens aangevallen door hem met een pen
En hij heeft een keer gedreigd mijn agenda van twee hoog uit het raam te gooien, niet in woorden, maar in beeld!
Ja, ik zat ook al te ctrl+F'en op m'n naamquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:42 schreef Veletta het volgende:
tvp!
Snap niet dat ik mezelf nog niet tegen ben gekomen
't is dat je't zelf zegquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Veletta het volgende:En nee, ik ben er niet trots op, ben nu veel leuker!![]()
ahahahh wtfquote:Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef mercurial3 het volgende:
kep een dove in de klas met een kut tolk, vet irritant dat getik.
hij meurt ook een uur in de wind vet erg man.
hij praat trouwens ook als een holbewoner
wtf?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:34 schreef Cageon het volgende:
DUDE Wat is er mis met chips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |