abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2007 @ 23:29:03 #101
170119 Fredo24
++tholigan++
pi_48131221
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef Monotomo het volgende:

[..]

Boeie
Het gaat toch om mijn vreemdste klasgenoot.
pi_48140506
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef MJay1 het volgende:
Op een geile milf (15 jahren alt) na, niks bijzonders.
Jij snapt de gedachte achter het woord MILF niet echt
pi_48141032
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Euh, meisjes van 15 kunnen ook een kindje hebben hoor.
  maandag 9 april 2007 @ 16:41:04 #104
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48148427
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:49 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Mamma's I Like to Fuck? Ze is toch moeder, en kennelijk nog neukbaar ook.
Bier ende tieten.
pi_48148632
Je moet de term niet te letterlijk nemen. Gewoon een wijf dat heeft gebaard, ergens in de 30/40 is, en nog best neukbaar is. Denk aan Stifler's mom of Stacey's mom
  maandag 9 april 2007 @ 17:06:56 #106
98259 mstr
Een jonge God!
pi_48149186
Mijn vreemdste?

Hij's allergisch voor bijna alles en stottert.
  maandag 9 april 2007 @ 17:16:30 #107
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48149467
Oja wij hadden een kerel op school zitten was echt super klein en een nederlandse kop
ging zich altijd kleden zoals tupac enzo en hij bewerkte foto's van rappers met zijn eigen foto's zodat het leek alsof hij een maat was met die rapper
happen naar de baas
  maandag 9 april 2007 @ 17:18:47 #108
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_48149530
Een gast die zijn hand besmeurt met alcohol om het daarna in de fik te steken, die een ballon ging opblazen met een föhn, die ervoor zorgde dat de lerares panisch werd en gilde dat iedereen huidkanker zou krijgen door die ballon. Ook had hij zijn arm gebroken omdat hij heel hard op het hekje sloeg nadat hij een eigen doel maakte.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  maandag 9 april 2007 @ 17:19:53 #109
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_48149560
En hij wilde de echte stoere gasten imponeren door met zijn fiets te gaan sliden. Maar hij viel op z'n kruis.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  maandag 9 april 2007 @ 18:51:25 #110
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48151900
quote:
Op maandag 9 april 2007 16:48 schreef Borkydude het volgende:
Je moet de term niet te letterlijk nemen. Gewoon een wijf dat heeft gebaard, ergens in de 30/40 is, en nog best neukbaar is. Denk aan Stifler's mom of Stacey's mom
Ja dus. Het is een MILF.
Bier ende tieten.
  maandag 9 april 2007 @ 18:54:35 #111
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48151966
Dat was een gast uit Havo 3, die later naar de Mavo ging.
Was geopereerd aan zijn kop vroeger en had een slag in zijn hersens gekregen ofzo. Oude kleren, vol met roos, en als hij sportschoenen van de Bristol aan had zei hij dat ze 2000 gulden kostte

En in de pauzes ging hij altijd in een hoekje boterhammen met speculaas eten en country muziek luisteren
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 9 april 2007 @ 18:58:40 #112
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48152077
Maarja. Ik heb dus een wijf uit Hongarije in m'n klas zitten. Ze is 15 fakking dun, lelijk, beugel, ingevallen gezicht, sirieus geen tieten vies zwart vettig haar. En ze begint vaak spontaan te lachen of te huilen.
Bier ende tieten.
  maandag 9 april 2007 @ 19:03:53 #113
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48152241
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:58 schreef Monotomo het volgende:
Maarja. Ik heb dus een wijf uit Hongarije in m'n klas zitten. Ze is 15 fakking dun, lelijk, beugel, ingevallen gezicht, sirieus geen tieten vies zwart vettig haar. En ze begint vaak spontaan te lachen of te huilen.
Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_48156317
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Als ze 18 is verdwijnt ze toch achter een raam.
16 is oud genoeg.
pi_48162198
Even zien of hier nog mensen van het Candea College in Duiven zijn.

Iemand die Floris kent?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_48162936
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:05 schreef Ilsjuhh het volgende:
op de basisschool zat ik bij een meisje in de klas die dachten dat we beste vriendinnen waren....misschien was ik wel haar beste vriendin, maar zij niet die van mij.....
dus dat maakte ik dr soms duidelijk....en dat ging wel eens gemeen.....dan werd mijn moeder ook smiddags altijd meteen gebeld dat ik niet lief was geweest.... en ja daardoor gingen we haar alleen maar meer plagen/pesten...
"Veldhuis & Kemper - Wat heb je nodig"
pi_48218770
TVP
pi_48219795
timtwo12
giresun27

Zoek maar naar deze twee op youtube zijn niet echt mijn klasgenoten maar zaten bij mij op school
Herinder mij,
maar niet in sobere dagen.
Herinder mij, als de stralende zon,
hoe ik was, toen alles nog kon
  woensdag 11 april 2007 @ 18:10:10 #119
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_48224101
Bij mij zat er een Perry in de klas die een vage aandoening had zodat hij niet kon schrijven. Hij mocht een laptop van school gebruiken om zijn 'repetities te maken enzo. Het was altijd al een druk praterig ventje maar op een dag irriteerde hem iets en sloeg hij iemand met zijn laptop voor zijn hoofd. Bloedneus en al als gevolg. Later gooide hij zijn laptop uit het raam omdat een repetitie niet goed lukte.

Uiteindelijk had hij iets van 5 laptops in 3 jaar verbruikt..
haat het niet dan schaad het niet...
pi_48367154
hadden een autist in de klas die soms al schreeuwend naar buiten rende, tassen op de tas ramde, opeens heel stoer/dreigend tegen je gaat praten, (waarsch als je/ik met het meisje sprak waar ie hoteldebotel op was, maja die was dan ook wel leuk...), met een overvolle tas om (zelfs als je geen boeken mee hoefte te nemen)rondloopt, michael jackson pasjes doet en daarbij zong.

Maja autist dan ook...

verder niet egt uitbundigs apart, was zelf een rare vogel als ik het zo bekijk
pi_48374832
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
pi_48388486
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Wij hadden ook zo'n autistisch ventje in de tweede, zei nooit zo veel, ik sprak nooit met hem. Op een dag vroeg ik hem wat voor cijfer hij had gehaald, toen rende hij weg zonder iets te zeggen.
pi_48388829
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Borkydude het volgende:
Maar dat ìs ook helemaal niet leuk om te vragen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_48389461
In m'n huidige klas zitten niet zoveel rare mensen, maar in de klas van vorig jaar wel.

Ten eerste een jongen die regelmatig zijn tong ging meten met een geodriehoek, en af en toe met zijn hoofd begon te zwiepen en rare geluiden maakte.

Nog iemand die bij elke natuurkunde en tekenles op de grond ging liggen en 'rupsen'

Tijdens natuurkunde gingen de jongens een keer stoelendans doen, en zich als homo verkleden. Anderen gingen zich uitkleden.

Als me nog meer te binnenschiet, post ik het wel.
  maandag 16 april 2007 @ 19:51:39 #125
176846 kjevo
I <3 gaming!
pi_48391088
ons raarste klas genootje is rubina ik bedoel ruben .hij draagt altijd erg strakke kleding en zit constant aan je erg vervelend!!! ik haat hem hij had mij een keer met de k ziekte uitgescholden en toen werdt ik is ook logisch toch maar nog.hij haalt echt altijd voldoende's ik niet een paar onvoldoende's.
Love is in a corner.
It"s a Shame the world is round!
pi_48391135
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef kjevo het volgende:
ons raarste klas genootje is rubina ik bedoel ruben .hij draagt altijd erg strakke kleding en zit constant aan je erg vervelend!!! ik haat hem hij had mij een keer met de k ziekte uitgescholden en toen werdt ik is ook logisch toch maar nog.hij haalt echt altijd voldoende's ik niet een paar onvoldoende's.
Ik hoop dat je een jaar of 12/15 bent, anders moet je hard aan je spelling gaan werken!
Xbox Live: koenpijl
pi_48391598
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:53 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een jaar of 12/15 bent, anders moet je hard aan je spelling gaan werken!
ik gok zelfs 11, zelfs zinformuleringen lijken op die van een kind
  maandag 16 april 2007 @ 21:26:02 #128
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_48395135
Ik heb een klasgenoot die hoogbegaafd is, in de zin van, hij doet niks maar haalt briljante cijfers, slaapt op school, wast zijn haren niet en stinkt een beetje, maar is best aardig.

Hij valt dus elke keer in slaap in de klas, maar dat maakt de leraren eigenlijk niks uit omdat hij toch wel goede cijfers haalt. Hij spijbelt ook heel vaak. Ik vind hem wel gaaf eigenlijk. Echt zo'n miskent genie.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_48396338
kep een dove in de klas met een kut tolk, vet irritant dat getik.

hij meurt ook een uur in de wind vet erg man.

hij praat trouwens ook als een holbewoner
errrrrrrrrr.....?
  maandag 16 april 2007 @ 22:16:53 #130
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_48397640
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons. Hij stotterde en had zo'n enorme wijnvlek weet je wel. En niemand mocht hem eigenlijk, en toen hebben we een keer een week lang gedaan alsof we em mochten. In die week zag je em echt opbloeien enzo, hij stotterde toen ook minder. Maarja na een week gaat dat toch vervelen dus toen zijn we er maar mee gestopt.

Op gegeven moment zat ik zo in het muzieklokaal beetje piano te spelen. Stond die Fons ineens bij de deur. Dus ik zo van wat doe jij hier? Zegt ie zo dat ie het mooi vond Mja toen wilde ie dat ik hem les ging geven op de piano, maar daar had ik geen zin in dus ik zeidat ik dat alleen zou doen voor 175 gulden (toen waren er nog guldens) en slechts een half uur per week. Zegt ie "Ow, m-m-maar d-d-das wel goed hoor" Bij die 175 gulden zat trouwens niet inbegrepen dat ik em niet meer zou pesten, want tja het was altijd lekker ontspannend.

Na een paar maanden werd ik toch wel nieuwsgierig waarom hij er zo lang mee doorging, want hij kon er geen zak van. Dus ik vroeg hem dat zo, zegt ie dat ie verliefd op me is. GADVERDAMME! Vervolgens smeekte ie mij om het tegen niemand te zeggen, maarja ik kon nu geen les meer aan hem geven, na deze bekentenis, en dus loop ik dus wel mooi die 175 piek mis elke week. Dus, als je niet wil dat ik het doorvertel, pass je me gewoon elke week 175 gulden, oke? "o-o-o-k-k-ke-e". Verder zei ie ook nog dat ie zelfmoord zou plegen als ik het zou doorvertellen. Right

Goed, paar weekjes gingen voorbij en het geld stroomde binnen. Maar het begon toch te knagen. Ik vond het eigenlijk niet kunnen.. Alle pret voor mezelf houden. Dus tja toen heb ik het maar op de schoolmuur geschreven, zo groot als ik kon.. "Fons is homo!".

Die dag heb ik Fons even op school gezien. Hij zag de tekst op de muur, draaide zich om en rende naar huis. Daarna heb ik em een tijd niet op school gezien. Drie weken later vertelde de docent dat Fons zelfmoord gepleegd had.

Paar dagen later stond die pa aan de deur. Ik denk van, ohjee nu komt het. Begint die pa me ineens te bedanken "Fons zei nooit zo veel thuis. Maar als ie wat zei, ging het over jou. Hij sprak altijd met zoveel liefde over jou. Je was echt heel belangrijk voor hem. Daarom kom ik je namens mij en mijn vrouw (die er niet bij kon zijn omdat ze ingestort was door de zelfmoord) vanuit de grond van ons hart bedanken. En tja ik zei maar van 'ja je doet wat je kan he...'. Toen ging hij verder dat hij niet begreep hoe het zo ver had kunnen komen. Ja kijk hij had dan een wijnvlek enzo.. waarom ik verwonderd rageerde met 'een wijnvlek? oh?' want tja op een gegeven moment zie je zo'n ding niet meer... En toen vroeg ie nog een ding, of ik op de crematie iets wilde zeggen. 'Tja, dan word ik waarschijnlijk wel overmand door emoties...'
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_48397680
Hans teeuwen is zo hilarisch !!!
pi_48398219
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef mercurial3 het volgende:

Ik wil jou wel is horen praten als je je zelf niet kan horen.
pi_48400723
quote:
lmao... alsof jij goed praat als je jezelf niet kan horen
pi_48401238
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons. Hij stotterde en had zo'n enorme wijnvlek weet je wel. En niemand mocht hem eigenlijk, en toen hebben we een keer een week lang gedaan alsof we em mochten. In die week zag je em echt opbloeien enzo, hij stotterde toen ook minder. Maarja na een week gaat dat toch vervelen dus toen zijn we er maar mee gestopt.

Op gegeven moment zat ik zo in het muzieklokaal beetje piano te spelen. Stond die Fons ineens bij de deur. Dus ik zo van wat doe jij hier? Zegt ie zo dat ie het mooi vond Mja toen wilde ie dat ik hem les ging geven op de piano, maar daar had ik geen zin in dus ik zeidat ik dat alleen zou doen voor 175 gulden (toen waren er nog guldens) en slechts een half uur per week. Zegt ie "Ow, m-m-maar d-d-das wel goed hoor" Bij die 175 gulden zat trouwens niet inbegrepen dat ik em niet meer zou pesten, want tja het was altijd lekker ontspannend.

Na een paar maanden werd ik toch wel nieuwsgierig waarom hij er zo lang mee doorging, want hij kon er geen zak van. Dus ik vroeg hem dat zo, zegt ie dat ie verliefd op me is. GADVERDAMME! Vervolgens smeekte ie mij om het tegen niemand te zeggen, maarja ik kon nu geen les meer aan hem geven, na deze bekentenis, en dus loop ik dus wel mooi die 175 piek mis elke week. Dus, als je niet wil dat ik het doorvertel, pass je me gewoon elke week 175 gulden, oke? "o-o-o-k-k-ke-e". Verder zei ie ook nog dat ie zelfmoord zou plegen als ik het zou doorvertellen. Right

Goed, paar weekjes gingen voorbij en het geld stroomde binnen. Maar het begon toch te knagen. Ik vond het eigenlijk niet kunnen.. Alle pret voor mezelf houden. Dus tja toen heb ik het maar op de schoolmuur geschreven, zo groot als ik kon.. "Fons is homo!".

Die dag heb ik Fons even op school gezien. Hij zag de tekst op de muur, draaide zich om en rende naar huis. Daarna heb ik em een tijd niet op school gezien. Drie weken later vertelde de docent dat Fons zelfmoord gepleegd had.

Paar dagen later stond die pa aan de deur. Ik denk van, ohjee nu komt het. Begint die pa me ineens te bedanken "Fons zei nooit zo veel thuis. Maar als ie wat zei, ging het over jou. Hij sprak altijd met zoveel liefde over jou. Je was echt heel belangrijk voor hem. Daarom kom ik je namens mij en mijn vrouw (die er niet bij kon zijn omdat ze ingestort was door de zelfmoord) vanuit de grond van ons hart bedanken. En tja ik zei maar van 'ja je doet wat je kan he...'. Toen ging hij verder dat hij niet begreep hoe het zo ver had kunnen komen. Ja kijk hij had dan een wijnvlek enzo.. waarom ik verwonderd rageerde met 'een wijnvlek? oh?' want tja op een gegeven moment zie je zo'n ding niet meer... En toen vroeg ie nog een ding, of ik op de crematie iets wilde zeggen. 'Tja, dan word ik waarschijnlijk wel overmand door emoties...'
Heftig dude voelde je eigen niet schuldig?
AFC AJAX
pi_48401358
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:

[..]

http://cyclingbert.web-lo(...)verhaaltje_voor.html
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:41:22 #136
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_48411893
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:

[..]

ik hoopte al op zo'n reactie
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_48412614
Fons
  PR/Manusje van alles dinsdag 17 april 2007 @ 13:30:58 #138
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_48415792
Fons !

Whehe
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:24:29 #139
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48420839
Haha prachtig! Ik zou me heel me leven echt kankerschuldig voelen volgens mij.
Bier ende tieten.
pi_48422669
wajoow
AFC AJAX
pi_48424378
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:16 schreef Devolution het volgende:
Wij hadden ook zo'n vreemd figuur in de klas, Fons.

Ben hier al gestopt met lezen . . .
Hans is super.

Ik had vroegah ook een vreemde snuiter in de klas zitten.
Als iets hem niet zinde, dan begon hij met prullenbakken te smijten .
Ik ben ook eens aangevallen door hem met een pen
En hij heeft een keer gedreigd mijn agenda van twee hoog uit het raam te gooien, niet in woorden, maar in beeld!

Hij kwam oorspronkelijk uit Frankrijk en hij had uiteraard bijna altijd de hoogste cijfers voor Frans.
Inderdaad, bijna altijd . . . .
Die ene keer had ik een hoger cijfer.
Ik neem aan dat een ieder van jullie weleens een vulkaanuitbarsting heeft gezien op Discovery channel?
Nou, zo een uitbarsting maal 2 staat in vergelijking met de reactie van deze jongen toen ik hem vertelde wat voor cijfer ik had en vroeg wat voor cijfer hij had?

Verder deed hij niet zoveel gekke dingen hoor . . .
Blikjes zoeken (50 cent statiegeld op school).
Als iemand 5 cent op de grond gooide, sprong hij er bovenop.
Hij maakte vaak proefwerken en tentamens apart vand e rest van de klas, omdat hij nogal irritant was tijdens een proefwerk (zuchten steunen, kreunen, vloeken) en ook hij ergerde zich aan ons. (we waren denk ik te stil )

Ja die goede oude tijd . . . . . .
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:42:33 #142
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_48429087
tvp!
Snap niet dat ik mezelf nog niet tegen ben gekomen
People who annoy you:
N_GGERS
pi_48429813
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:35 schreef Robar het volgende:
Ik had vroegah ook een vreemde snuiter in de klas zitten.
Als iets hem niet zinde, dan begon hij met prullenbakken te smijten .
Ik ben ook eens aangevallen door hem met een pen
En hij heeft een keer gedreigd mijn agenda van twee hoog uit het raam te gooien, niet in woorden, maar in beeld!
Klinkt als iemand die ik ken, Yannick Vooral dat met die pen.
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:42 schreef Veletta het volgende:
tvp!
Snap niet dat ik mezelf nog niet tegen ben gekomen
Ja, ik zat ook al te ctrl+F'en op m'n naam
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:17:19 #144
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_48430490
Als niemand anders het doet, doe ik het wel:

Ik was vroeger (1e klas middelbare) een vent, én dik. Legerbroeken aan, t-shirts en goedkope 'sneakers' (celtics dus).
Ik was ontyfelijk agressief (had pdd-nos niet onder controle) en was dus op mn 2e schooldag al berucht -> publiekelijk een jochie inelkaar geschopt voor een publiek van pak en beet 500man.

En dat was nog maar het begin
En nee, ik ben er niet trots op, ben nu veel leuker!
People who annoy you:
N_GGERS
pi_48430941
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Veletta het volgende:En nee, ik ben er niet trots op, ben nu veel leuker!
't is dat je't zelf zeg
pi_48433657
iemand op het stedelijk gymnasium leiden ( ), hij zit in de zesde en heeft 2 klassen overgeslagen

echt een mongool die gast
snelkraak ik ben die baas!
pi_48436396
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:51 schreef mercurial3 het volgende:

ahahahh wtf
zakelijk
pi_48436491
DUDE Wat is er mis met chips?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_48438033
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:34 schreef Cageon het volgende:
DUDE Wat is er mis met chips?
wtf?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_48485107
Ik heb iemand in mijn klas zitten, die altijd aan de rechterkant van de klas moet zitten, anders ziet hij niks. Hij is op een rare manier blind zegt ie altijd.

Ook hebben we "snottebelle jelle", een 19 jarige gast die altijd snot uit zijn neus heeft hangen, en zijn nagels vijlt aan een draaibank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')