abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50045356
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef Sorella het volgende:
Ik heb er 1 bij de tuinen vandaan maar dat is een onding, die brede elastieken zitten half over mijn oren heen en ik vind hem te dik
Volgens mij heb ik dezelfde gekocht, die met een verdikte onderrand. Ik heb m een paar dagen en ik vind het geweldig, ik slaap er echt lekkerder van en hij is van katoen dus niet te plakkerig enzo. Ja, 'k heb echt het idee dat ik er nog veel plezier van ga hebben!
pi_50055054
Bij de ANWB heb ik er vorige week een gehaald omdat we verhuisd zijn en de gordijnen nog niet klaar zijn.Daar zijn ze wel 5.99 vond het nogal prijzig!
01-08-2008
pi_50056384
Sja. Die van mij was geloof ik 7,99. Ik vind het het wel waard, hij is lekker dik en zacht en van katoen. Zo'n polyester-satijnen ding heb je al voor 2 of 3 euro, maar ik denk dat het minder licht tegenhoudt en minder fijn zit. Moet zeggen dat ik die goedkope, vanwege het mutsigheidsgehalte, wel heel leuk vind (denk aan glimmend roze met zwart kant ).

Ik was trouwens nooit op het idee gekomen om bij de ANWB te gaan kijken! Goeie!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:36:37 #29
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50056447
ooit eens 1 bij de etos vandaan gehaald, geweldig ding

heb er ook 1 van de xenos, dat is een takkeding, je gaat er heel erg van zweten, en dat ding geeft af, sta je mooi op met een set panda ogen waar je u tegen zegt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50069484
Ik moet ook maar eens naar zo'n ding op zoek gaan denk ik. Niet zozeer omdat ik erg licht slaap, maar meer omdat ik kennelijk met m'n ogen halfopen slaap (niet echt bewust natuurlijk) en elke ochtend met enorm pijnlijke en droge ogen wakker word. Denk dat zo'n maskertje daar best aardig tegen helpt.

* Sabryas gaat op zoek
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_50069591
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef Sabryas het volgende:
Ik moet ook maar eens naar zo'n ding op zoek gaan denk ik. Niet zozeer omdat ik erg licht slaap, maar meer omdat ik kennelijk met m'n ogen halfopen slaap (niet echt bewust natuurlijk) en elke ochtend met enorm pijnlijke en droge ogen wakker word. Denk dat zo'n maskertje daar best aardig tegen helpt.

* Sabryas gaat op zoek
Denk het niet, aangezien dat met traanvocht te maken heeft...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_50119896
TeeVeePee
pi_50123227
Ik liep net in de AH en daar zag ik van die reispakketjes staan,nekkussentje,oordoppen en oogmasker voor 2.99 !
01-08-2008
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:14:24 #34
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50124861
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik liep net in de AH en daar zag ik van die reispakketjes staan,nekkussentje,oordoppen en oogmasker voor 2.99 !
ik had zo'n pakketje van de xenos, en dat is echt prutzooi...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')