Ja, die zo'n weergaloos lekker bakkie café d'Ab kon maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Tokay het volgende:
Da's Ab, Ab van der Laak!
Meneer is anders heel kritisch, hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef pyl het volgende:
Die meneer ziet er uit als een managementgoeroe. Dus ken ik hem niet.
Dat herinner ik me niet meer!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef pyl het volgende:
Ja, die zo'n weergaloos lekker bakkie café d'Ab kon maken.![]()
Nou, op zijn club. Zeg maar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm .... op wie of wat is hij dan kritisch?
Juist. Dan had ik wel 'partij' gezegd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef pyl het volgende:
O. En ik wou net vragen of hij een van de auteurs is van het Wiardi Beckmanboek met de kritische analyse van de PvdA-verkiezingsnederlaag. Maar dan had je wel 'partij' gezegd.
Dat doe ik nooit, hè. We zijn hier per slot van rekening bij de dummies.quote:
Denk dan maar héél erg op z'n dummies, nu.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef pyl het volgende:
Dat doe ik nooit, hè. We zijn hier per slot van rekening bij de dummies.
Neen. Meneer is de baas, maar niet van een voetbalclub.quote:Is 'voetbal' het sleutelwoord?
Frank van Putten (en Carla de moeder)quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer!![]()
Wel herinner ik me die zoon (Bie) die altijd met zijn moeder (Koot) moest schaatsen.
En die op alles wat zij zei, tandenknarsend 'jaaaa maaaa' antwoordde.
quote:Ik wil dit niet, ik wil geen vijfenzestig tuffen met mijn moeder in haar loodvrije rollator, ik wil scheuren met een lekkere stoot van een geile vriendin, in een open sportwagen en dat de mensen dan denken dat ik daar alleen in zit omdat zei met haar lange blonde haren in mijn kruis ligt waar zei mij frontaal bevredigd met een snelheid van honderdvijfenzestig kilometer per uur. (zucht)
.....
Maar ik heb geen lekker stoot van een geile vriendin, ik heb alleen mijn moeder, en daar ben ik voor behandeld
Joeghei!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef pyl het volgende:
Is het de voorzitter van de AVRO?
quote:Thomas Aloysius (Tom) Kok (Curaçao, 23 oktober 1957) is een Nederlands bestuurder en voormalig politicus.
Hij werkte bij ABN AMRO, was voorzitter van de directie van verzekeraar FBTO en directeur strategie van Achmea, voordat hij in 1996 partijvoorzitter werd van D66. Hij baarde in die functie opzien door op een partijcongres het kinderliedje In de maneschijn aan te heffen.
Na zijn aftreden in 1999 werkte Kok als adviseur voor het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Op dit moment is hij voorzitter van de AVRO, directeur van het adviesbureau CoolGroup, voorzitter van de Internet Society Nederland en voorzitter van DDMA (brancheorganisatie voor direct marketing).
Tom Kok is gehuwd en heeft drie kinderen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef peaceman het volgende:
Prima topictitel...
Huh? Dat werd gezongen door ene Tony... (Soprano?)quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef fotoloog het volgende:
IS THIS THE WAY TO AMARILLO?
Paul Huf, ja.quote:
Ah, daar is 'm dan! De Blauwe Berkery!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Berkery het volgende:
..en wel hierom.![]()
On topic: Is dat de laatste Sjah?
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, daar is 'm dan! De Blauwe Berkery!
(Nog gefeliciteerd, en veel succes met je mod-werkzaamheden!)
Wel een Midden-oostener?quote:Meneer is niet de laatste Sjah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |