Uitsteekbaar!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef Mika25 het volgende:
OP is geupdate. Het was m`n eerste COS (omdat niemand anders er een wilde beginnen), dus hoop dat het goed is
Valt je ook op dat Carlos zich verder niets van Japio aantrekt. Carlos blijft gewoon beneden ter wijl Japio boven is. En Carlos maakte even een paar pittige kanttekeningen over Japio.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Carlos vraagt naar de eetgewoonten van Billie aan Huub en Eric, met name de kroketten.
Carlos komt wel bij Wilgo op z'n verjaardag dus volgens mij is het wel duidelijk aan wiens kant hij eigenlijk staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef Marelle het volgende:
Carlos laat zich niet echt uit over de bewoners, en gelijk heeft ie.........
En vervolgens vraagt copycat waarom de ruzie begonnen wasquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:36 schreef noekje het volgende:
Hij is mooi!
Helder uitgelegd ook voor de mensen die willen weten waar de ruzie mee is begonnen.
Alsof er voor Carlos nog iets serieus te nemen is aan iemand die 's nachts ijs eet om zijn spijsvertering te bevorderen....quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Valt je ook op dat Carlos zich verder niets van Japio aantrekt. Carlos blijft gewoon beneden ter wijl Japio boven is. En Carlos maakte even een paar pittige kanttekeningen over Japio.
Hij moest opwarmen van Carlosquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Valt je ook op dat Carlos zich verder niets van Japio aantrekt. Carlos blijft gewoon beneden ter wijl Japio boven is. En Carlos maakte even een paar pittige kanttekeningen over Japio.
Anders moeten ze iedere week nieuwe kleren voor hem bestellen??quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
Jaap draait het weer zo dat het nu gunstig is dat ie is aangekomen.
Nee, maar als ik tussen die 2 etters zat zou ik ook de wanhoop nabij zijn, ze pakken de mensen op hen gevoelige punt, en misschien is dat het spel en ben ik niet geschikt het spel te volgen ,want het maakt mij zo kwaad, dat als ik daar zou zitten het overwegen waard te vinden om ze een tik te geven, en zou ik dus worden verwijderd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Erics overleden moeder erbij halen, dat is pas klasse!
Huub en Eric pakken natasia op dingen waar ze iets aan kan doen, zoals haar kinderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, maar als ik tussen die 2 etters zat zou ik ook de wanhoop nabij zijn, ze pakken de mensen op hen gevoelige punt, en misschien is dat het spel en ben ik niet geschikt het spel te volgen ,want het maakt mij zo kwaad, dat als ik daar zou zitten het overwegen waard te vinden om ze een tik te geven, en zou ik dus worden verwijderd.
ik ging haar bijna aardig vinden. Ze is veel leuker als ze met SHE bezig is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef the_undertaker het volgende:
Gelukkig de oude Natasia is terug... vroeg me de laatste tijd al af waarom ik haar steeds minder ging haten
Ze is die ruzie toch zelf begonnen? Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef maril het volgende:
Nee, maar als ik tussen die 2 etters zat zou ik ook de wanhoop nabij zijn, ze pakken de mensen op hen gevoelige punt, en misschien is dat het spel en ben ik niet geschikt het spel te volgen ,want het maakt mij zo kwaad, dat als ik daar zou zitten het overwegen waard te vinden om ze een tik te geven, en zou ik dus worden verwijderd.
Kom nou toch zeg, dit hele gezeur is ontstaan nadat SHE een brief gekregen heeft waarin de term die Natasia zelf gebruikt had (wij zijn echt twee kindjes van God, hè Brian) nog eens even benadrukt wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef maril het volgende:
[..]
Waarvan één etter wel goed genoeg is om de hele dag je kind te vermaken zoals zondag. Zo wanhopig wordt ze dus niet van hem.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef maril het volgende:
[..]
ja vreemd he dat ze het steeds over die kinderen hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:27 schreef maril het volgende:
Ik vind het zo zwak van SHE dat ze altijd die kinderen erbij halen, dat doet men trouwens ook hier op fok.
Het ging gewoon een beetje te snel voor Japi-Jojo. Hij probeerde het nog wel hoor, maar erg adrem en welbespraakt is hij nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Mika25 het volgende:
Jaap stond trouwens vlak achter NatasJa tijdens de ruzie (met z`n armen omelkaar) zonder iets te zeggen. Toch leuk dat hij NatasJa backupte he?Een echte aanwinst voor het programma.
[..]
Deze ruzie zal haar verder in een isolement brengen. Want de echte steun heeft ze niet bij BAJquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik ging haar bijna aardig vinden. Ze is veel leuker als ze met SHE bezig is.![]()
Nietes! Dat vroeg ik vóór de (zeer geappricieerde) updatequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
En vervolgens vraagt copycat waarom de ruzie begonnen was
Klopt als een bus!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
Sylvia is de enige die ik nog nooit heb horen schelden en de meest vreselijke dingen/verwensingen heb horen roepen. Verder doet iedereen het, ook niet mijn piece of cake hoor, maar ga niet alleen SHE aanvallen, dat vind ik zo hypocriet.....
Eric vind ik ook een lul trouwens. Die geef ik ook geen cent mee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Mika25 het volgende:
Wat de ruzie ons wel geleerd heeft:
- NatasJa schreeuwt nog steeds door andere mensen heen.
- Eric kan ook alleen discussieren door te schreeuwen.
- Respect voor de gasten/personeel is onbelangrijk.
Ja maar Silvia hoor je tijdens de discussie zowiezo zeer weinig, maar inderdaad dat kan ook liggen aan de manier waarop de discussie worden gevoerd, misschien is dat ook niet haar stijl wat weer een pre is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
Sylvia is de enige die ik nog nooit heb horen schelden en de meest vreselijke dingen/verwensingen heb horen roepen. Verder doet iedereen het, ook niet mijn piece of cake hoor, maar ga niet alleen SHE aanvallen, dat vind ik zo hypocriet.....
Wat is er nou weer discirminerend??quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef maril het volgende:
De SHE gehalte is hier gewoon extreem , meeer heb ik er niet over te zeggen, ts zelfs zo erg dat mensen hier gaan discrimineren. en ook als een gekraakte plaat beginnen te klinken verzin iets nieuws.
compleet mee eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Neem afgelopen zondag , toen Cheyenne en Jairo er waren.
Als ze die kids een half uur aandacht heeft gegeven van de totaal 5 uur , was het veel.
De rest liet ze aan de anderen over. Dat wijf verdient niet eens het predicaat moeder.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Neem afgelopen zondag , toen Cheyenne en Jairo er waren.
Als ze die kids een half uur aandacht heeft gegeven van de totaal 5 uur , was het veel.
De rest liet ze aan de anderen over. Dat wijf verdient niet eens het predicaat moeder.
Er loopt hier iemand rond die het over de fam heeft van Natasia en die Bavianenfamilie noemt, vind ik persoonlijk erg discriminerend maar hier wordt het gedoogd, dat vind ik discrimenerend omdat het hier wordt gedoogd. men lacht er zelfs om.quote:
Sterker nog. Natasia had van te voren met Huub afgesproken dat hij zich bezig zou houden met Yairo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Ze waren er net en direct zie ik Yairo bij Huub.
Hahaha, ''NIETES''quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nietes! Dat vroeg ik vóór de (zeer geappricieerde) update.
De persoontjes van het SHE-clubje zou nou eenmaal degenen in de Villa met het hoogste normale mensen-gehalte.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef maril het volgende:
De SHE gehalte is hier gewoon extreem , meeer heb ik er niet over te zeggen, ts zelfs zo erg dat mensen hier gaan discrimineren. en ook als een gekraakte plaat beginnen te klinken verzin iets nieuws.
Dat soort idioten heb je overal, het wordt niet gedoogd en over het algemeen niet om gelachen, mijn vraag ging overigens over de discussie van dit moment, beetje stupide om er dan een of andere niet aanwezige user bij te halen die sowieso niet serieus genomen wordt, maar waardoor jouw opmerking wel ineens over de nu aanwezig users lijkt te gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef maril het volgende:
[..]
Er loopt hier iemand rond die het over de fam heeft van Natasia en die Bavianenfamilie noemt, vind ik persoonlijk erg discriminerend maar hier wordt het gedoogd, dat vind ik discrimenerend omdat het hier wordt gedoogd. men lacht er zelfs om.
Namen en rugnummers aubquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:53 schreef maril het volgende:
[..]
Er loopt hier iemand rond die het over de fam heeft van Natasia en die Bavianenfamilie noemt, vind ik persoonlijk erg discriminerend maar hier wordt het gedoogd, dat vind ik discrimenerend omdat het hier wordt gedoogd. men lacht er zelfs om.
Ben het helemaal met je eens,moederliefde is onvoorwaardelijke liefde eerst je kinderen dan jijzelf.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja vreemd he dat ze het steeds over die kinderen hebben![]()
als moeder van 2 kinderen van 10 en 13 kan ik maar 1 ding zeggen: Natasia is een ontheemde moeder die het predicaat moeder niet eens verdient. ze probeert haar kinderen zoet te houden met kadootjes. Kinderen moet je koesteren, verzorgen en begeleiden en niet overlaten aan een vriendin om op die manier je eigen egoistische doeltjes na te streven, die ook buiten DGK makkelijk te realiseren zijn.
SHE mag natasia zeker aanvallen op deze feiten, dat is meer dan terecht !
Bij de discussies van de afgelopen 6 weken was Sylvia altijd vrij aanwezig hoor, maar dat kan ook komen doordat natasJa 6 weken lang geen echte ruzie heeft gehad, dan hebben de mensen die iets rustiger zijn gewoon geen kans.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef maril het volgende:
Ja maar Silvia hoor je tijdens de discussie zowiezo zeer weinig, maar inderdaad dat kan ook liggen aan de manier waarop de discussie worden gevoerd, misschien is dat ook niet haar stijl wat weer een pre is.
Jaap traint | huub probeert a-del ervan te overtuigen dat brain met het feestje heeft gezoend met een anderquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebeurd er niks op de streams...?? Dat gezeik over die groepjes is nou wel duidelijk
Zaterdag had ik een vrije dag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat was zaterdag, en die persoon is er meerdere keren op aan gesproken.
Ja lekker dan en dat is "onze" verantwoording?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat was zaterdag, en die persoon is er meerdere keren op aan gesproken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De persoontjes van het SHE-clubje zou nou eenmaal degenen in de Villa met het hoogste normale mensen-gehalte.
Die andere 4 zijn eigenlijk de zuurstof die ze inademen niet eens waard.
Sylvia, Huub en Eric hebben ook meer dan genoeg negatieve kanten, maar vergeleken met BANJ zijn het gewoon een trio bovennatuurlijk begaafde superhelden.
Het TV momentje van de dag is al weer voorbij. Die ruzie was alleen maar om de toneelhaak te ontwijken. Tot vanavond bij de stemming gaat het weer saai worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebeurd er niks op de streams...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |