Beequeen en ondergetekende zijn zich aan het omkleden om lekker buiten te gaan spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Verkeerd geinformeerd meneer en nu kap ik met dit gezeik, want hier leveren we commentaren op streams en niet op fokkers.
Waarom zijn stream 1 en 2 geblokt.
Dit noem jij geneuzel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef schatje het volgende:
NotoriousJw en Danos, kap eens met dat geneuzel.
Hakken op bewoners is dus toegestaan. Hakken op medefokkers ab-so-luut niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Let jij dan ook eventjes op de opmerkingen die richting de bewoners geplaatst worden? Wie de bal kaatst......![]()
Fijn dat je de boodschap hebt begrepen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Let jij dan ook eventjes op de opmerkingen die richting de bewoners geplaatst worden?
en ik schreef dat stukje over beequeen niet![]()
Oke, Huub is een hoerenzoon en een pedofiel en ik vind het heerlijk voor Eric dat ze mamie overleden is en ik hoop dat het hem veel pijn doet en dat NATASIAAAA hem er maar lekker op mag aanpakken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hakken op bewoners is dus toegestaan. Hakken op medefokkers ab-so-luut niet.
Ik heb al weer een report gestuurd, maar dat is ook al de zoveelste. Helpt niets helaas.quote:
Iedereen behalve natasia en jaap zijn aan het sporten met carlos. Stream 1 en 2 staan op slot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
En, wat gebeurt er allemaal op de streams?
Voor mij is het teveel, snif snif. Vanavond met Nena Scanmanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hakken op bewoners is dus toegestaan. Hakken op medefokkers ab-so-luut niet.
Hoe en waarheen doe je zoiets? On-topic: twee camera's op buiten, twee op het sporten... geluid uit dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al weer een report gestuurd, maar dat is ook al de zoveelste. Helpt niets helaas.
waar is hier de nooduitgang?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef Borga het volgende:
Kan iemand de bewaking bellen hier???
tja iedereen heeft het maar drukquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
En, wat gebeurt er allemaal op de streams?
tis weer zover he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leef je uit, maar wel hier graag.
DGKHOOLI-GANS #3
Ja, als Melissa dansles komt gevenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef Sporti het volgende:
Maken Huub Eric en Silvia ook weleens gebruik van de fitness ruimte als Carlos er niet is?
Huub mag niet sporten ivm zijn rib, Eric zie ik er nooit en Silvia eigenlijk ook niet. Wel toen Ilona er nog in zat trouwens toen waren ze dagelijks in de fitnessquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef Sporti het volgende:
Maken Huub Eric en Silvia ook weleens gebruik van de fitness ruimte als Carlos er niet is?
Doe JIJ GVD eens normaal zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ga janken huilie, net zoals je gaat janken als Huubje of Ericje pijn heeft. Probeer eens afstand te nemen van de streams, huismoedertje. Get a life.
Allemaal wijs gaan doen op het forum, merendeel van de huismoeders en homo's heeft zich in maart geregistreerrd of post na 3/4 jaar registren wachtend op de volgende Big Brother weer eens een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |