Nee, geen gebouwquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef Mark_V het volgende:
een gebouw oid dat over een stuk water heenstaat
je zit er zó dicht bij, volgens mij kan je wel redeneren wat het wel moet zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
da's nou jammer, aangezien ik het verder niet weet.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef Mark_V het volgende:
Al die rommel waar je doorheen vaart met zo'n rontvaartboot in Amsterdam zijn overkluizingen. Een bekende overkluizing is rond het oude (??) stadhuis van utrecht
daarom natuurlie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
?? vanwege ronTvaartboot? Of iets anders?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:03 schreef erkel het volgende:
Death Valley
De dode zee zelf om precies te zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef BlaZ het volgende:
hmm bij de dode zee ergens?
Maar die staat onderwater dat diepste punt, het Baikalmeer is dieper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De dode zee zelf om precies te zijn![]()
![]()
Prachtige tussenstanden in dit topique
Mark_V 1
BlaZ 1
Wake up, smell the coffee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef BlaZ het volgende:
Maar het diepste punt van een meer op aarde is het dus niet hé ? Dat weet ik nl wel denk ik.
Nee ik had (weer eens) deze vraag niet duidelijk gesteld. Toen kwamen mensen met troggen aanzetten. Bij het goedkeuren zei ik toen dat ik death valley bedoelde, maar ik zag toen dat het nog fout was ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:09 schreef erkel het volgende:
HuhWas dat op een vraag van mijzelf?
Aan de oppervlakte...hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |