Jaquote:
Doe er wel een paar stukken ijzerdraad in, komt goed danquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Niet zo raar praten.
Buiten dat, die stropdas kan geen mensen gewicht aan.
Heb niet eens een passend pak meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
alleen met Kerstmis doe ik een pak aan, en dan nog alleen als ik naar mijn oma ga. Vindt ze mooi
Och, laat dat mensje
Ik heb gekozen voor een baan waar ik niet in mantelpakje ofzoiets sjieks moest lopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heb je gedaan kuukske? Met stropdas gelopen? Of het niet solliciteren omdat je in "pak" moest lopen.
Persoonlijk vind ik man in pak wel erg aantrekkelijk, nouja bij veel dan. Maar niet in vrijetijd.
Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Mannen in pak of uniform zijn overigens goed te versmaden hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijken
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een baan waar ik niet in mantelpakje ofzoiets sjieks moest lopen.
Nu werk ik bij een Hogeschool en daar zijn ze iets makkelijker dan bij mijn vorige baan, waar bovenstaand wel van toepassing was.
Mannen in pak of uniform zijn overigens goed te versmaden hoor.
'Maak je er dan ook een voor mij?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe er wel een paar stukken ijzerdraad in, komt goed dan
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij staat een rokje jou anders erg sexy Tally![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik snap het al. Als ik in pakken ga lopen heb ik ineens honderd vrouwen om me heen en veertien dikke banen en alles. Jaaaaaa vast wel
voor vandaag wel , maar tot pasen ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb 2 kilo paaseitjes... Vraag me af of dat genoeg is eigenlijk.
Ga je je te pletter snaaien??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb 2 kilo paaseitjes... Vraag me af of dat genoeg is eigenlijk.
Damn, dat is snel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De Fransen hebben weer een snelheidsrecord met de trein
574,8 km/h
Moet je nagaan als er dan wat mis gaat![]()
In testritten hadden ze enkele weken geleden al 553 en 559 gehaald, en een paar dagen terug nog 568. Het vorige record stond op 515,3 (mei 1990). Ook niet echt een slakkengangetjequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Damn, dat is snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |