ik heb hem pas net geopend.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Katewalker het volgende:
cos 1026 sloot om 12.09 en nu is het 12.25...duurde het nu 20 minuten voordat iemand een cos opende? Of wat...? is het het cos-spook?
vrienden van Brian....quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Katewalker het volgende:
cos 1026 sloot om 12.09 en nu is het 12.25...duurde het nu 20 minuten voordat iemand een cos opende? Of wat...? is het het cos-spook?
Welnee nog steeds niks, hij zie weer 3 keer dat ga ik oefenen alleen ik zie hem nooit ergens mee oefenen, behalve dan met dat wat hij onder het dekbed bewerkstelligdquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef mootie het volgende:
Kan Brian al een heel nummer spelen na al die maanden tokkelles?
zit brian onder de tafel dan? Bij mij is hij niet te zien [houden zo]quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian tegen gitaarleraar: ''t is behendigheid'
Gitaarleraar: 'ja jongen, studeren'
Iedereen heeft het er maar over dat hij moet studeren maar dat woord wil niet echt binnenkomen bij Brian.
nationale beuk brian op zijn braindag.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:
Het is vandaag 'Nationale breng Brain in beeld' dag.
nadat het woord studeren viel is hij wat te drinken gaan pakken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef 2live het volgende:
[..]
zit brian onder de tafel dan? Bij mij is hij niet te zien [houden zo]
Saai........en dan dat semi spirituele gedoe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
Het zou ook Angelique kunnen zijn, die is op een lullige manier eruit gemoeten.
Kunnen ze een leuke compilatie van maken hoe 'vrolijk' Brian vandaag is en dan de beelden van de binnenkomst van Nena.. leuk contrastquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:
Dan stream ik vandaag maar ff niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef getl0st het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |