Dat valt toch wel meequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hier ook keurig foto's hoor!![]()
Wat een werk nog joh!
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh.Vast.
Wij hoeven alleen een laminaatje en dan het verfwerk, peanuts dus.
Zo doe ik alleen mijn nieuwsberichtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Maurisico het volgende:
als je het naakt doet ben je zo klaar!![]()
In de kinderkamer is de kamer 16 cm langer geworden en 5 cm breder. In de woonkamer was dat 10 cm breder. Op zolder was het 5 cm langer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:02 schreef Charisma het volgende:
wat een stumper moet dat geweest zijn om zo te klussen zeg... ikw et dat je nu meer dan 30cm alleen maar aan ruimte hebt gewonnen door dat de muuren weg zijjn
Nee, de muur komt terug waar eerst de gipsplaatmuur stond. Anders krijg je een rare kier in het laminaat. Nu krijgen we die weliswaar in onze slaapkamer, maar daar willen we toch tapijt nemen.quote:maar ga je de kamer nu kleiner maken door de nieuwe muur meer naar binnen te verzetten?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:51 schreef sanger het volgende:
Nee, de muur komt terug waar eerst de gipsplaatmuur stond. Anders krijg je een rare kier in het laminaat. Nu krijgen we die weliswaar in onze slaapkamer, maar daar willen we toch tapijt nemen.
Nee hoor. Niet als we het laminaat eerst verwijderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
dan wordt die kamer 3 cm. lager ... hi hi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |